4. Képregény Fesztivál – első nap, gyors összefoglalás

17 máj

Nos akkor nézzük csak, hogyan is zajlott ez a mai nap ^^

Kezdődött azzal, hogy a metrón megint mindenki megnézett, köszönhetően a smiley-s nyakkendőmnek 😀 De talán egy fokkal még mindig konszolidáltabb, mint a gecinyuszis póló, na mind1…

Megérkezés olyan fél 11 körül a Gödör elé. Várakozás Zolira, közben olvasás, és néha fel-felpillantás, majd megállapítás, hogy már eléggé sokan távoznak a Gödörből Mangafanos kis szatyrukkal, amin FMA van. Valami, amit egy japán otaku nem tehetne meg az utcán, na mind1, ebbe ne menjünk bele ^^

Zoli megérkezik, és bemegyünk. Az első az volt, hogy “vazz meleg”, a második meg hogy kell nekünk fesztviál plakát, amit vettünk is 300 Ft-ért darabját, meg 5 tombolát, mert az fontos 😀 sajnos befőttes gumija nem volt a szervezőlánykának, szóval azt nem kaptunk.

Ezután nézelődés a kiálított képregényoldalaknál, aminek köszönhetően rájöttünk, hogy nyiroki nyúl az bizony medvét eszik, de sunyi módon, ugyanis belemászik a medve szájába, és saját belsején keresztül fogyasztja el a nagy szőrős ragadozót 😀 (meg nem mondom, hogy ez melyik képregényből volt)

A többi kiállított darab is egészen jó volt. Marcel Ruijters Inferno-ja eléggé egyedi stílusú, de poénosnak tűnik, ráadásul tetszettek az Inferno-s tartottkártya képek, szóval majd valamikor később, amikor lesz pénzem, akkor lehet, hogy be is szerzem 🙂

Jajj, másik nagy poén kiállított képeknél… fogalmam sincs már miből van, de két madárnak látszó élőlény beszélget:

madár1: Te megfelelsz a gyermekkorodban felnőtt énedről kialakított képnek?

madár2: …

madár1: Nos?

madár2: Most lúzer vagyok azért, mert nem lettem Skywalker?

😀

Nah, de lépjünk is tovább. Délelőtti programok nem igazán érdekeltek minket, csak a tombola 1kor, szóval császkálás volt minden felé. Természetesen császkálás közben minden kérpegénybe belelapoztam, megfogdostam meg minden… Az volt a legjobb, amikor az Eduárd standnál megfogom a Fabulák egyik példányát, mire a mellettem álló srác megszólal, hogy az az ő saját példánya ^^’ De hagyta, hogy megnézzem, bár gondoltam, nem tapizom neki totál össze, szal csak kicsit néztem bele…

Belenéztem Delta Vision-nél az Angyalok Menedékének első kötetébe, de szerintem azt nem fogom holnap megvenni… Mert akkor már inkább azt az Aria 1 kötetet veszem meg, amivel szemeztem a Trillian dobozainál… remélem lesz még holnap. Bár ha nem, az a pénztárcámnak jobb lenne 😀

Az egyik ilyen mindenféle cuccot áruló standnál eléggé leragadtunk, mert Zoli közölte, hogy neki kell poszter. Előadócsaj nem tudta, hogy pontosan milyen poszterek vannak, de mondta, hogy mindjárt jön vissza a másik eladó, és ő vágja fejből, szal várjunk kicsit. Vártunk, én közben pokémom labdákat meg gagyi halálfejes gyűrűt nézegettem. Megjött a srác, és Zoli akart egy Hellboy posztert, de nem volt biztos benne, hogy vesz… de azért kértünk egy befőttes gumit, mire közölte az eladó, hogy oks, 500 Ft lesz XD Aztán végül Zoli vett Hellboy posztert és aptunk befőttes gumit… vagy vett befőttes gumit, és kaptunk hozzá ingyen posztert…vagy valami ilyesmi XD

Aztán után döntöttük el, hogy akkor mi most fagyizunk… Mivel rohadtul nem találtunk sehol egy olcsó fagyizót, ezért végüla mekiben kajáltunk és baromkodtunk a tomboláig.

A tombola egy kötsög dolog, mert nekünk olyanok voltak, hogy M 42, 43, 44, 45, 46… Namármost hülye Palcsó Tomi vagy ki a halál (nem vágom a megasztárosokat) folyamatosan Z-ket sorsolt ki… meg persze M 40-et és M 47-et 😀 De aztán a végén amikor már feladtuk a dolgot nyert az M 42-es, és Zoli kapott egy Hellsing mangát… ami már megvolt neki, ezért nekem adta ^^ Tombola után mondjuk az egyik csaj el akarta cserélni valami történelmi képregényre velünk, de mondtam, hogy azt már nem 😀

Mivel a következő tombolasorsolás fél 5kor volt, ezért megint kószáltunk össze-vissza és nézelődtünk a képregények, poszterek és Sin City figurák között. Aztán én láttam, hogy a már említett posztereseknél van kitéve jointos teddy maci poszter, és úgy éreztem, hogy az nekem kell. Sajnos nem volt, de mondták, hogy holnap lesz. Ezután végül Zoli összeszedte a bátorságát, és odament az egyik Mangafan-os eladólányhoz, akin érdekes cicás felső volt, és megkérdezte, hogy hol vette a pólóját, mert hogy neki kell olyan. A csaj mellett álló másik Mangafan-os eladólány elkezdte mondani, hogy azt a barátnője maga csinálta mert photoshop így meg úgy… Aztán persze kiderült, hogy kamuzott, mert a csaj a Zara-ban vette a pólót. Szegény Zoli már majdnem bevette pedig 😀 De még mielőtt megkérdezhette volna Zoli a bolt pontos nevét és címét, a cicáspólós csajnak csörgött a mobilja, és telefonálnia kellett emiatt kicsit. De nem volt gáz, mert addig mi tök jól elvoltunk a barátnőjével, aki 500 Ft-ért 2007-es Mondo-t próbált rátukmálni Zolira. Sajnos én lerontottam az üzletét azzal, hogy mondtam Zolinak, és szívesen köclsönadom, ha érdekli 😀 Emellett a csajjal remekül elbeszélgettünk a smiley-s nyakkendőmről ^^ Majd visszajött a cicáspólós lányzó az üzlet címével és nevével, de mondta, hogy lehet, már nem lesz. Ekkor felmerült az ötlet, hogy akkor vegye le a pólóját, és adja Zolinak, mert az Zolinak jó, és náluk is fellendülne az üzlet. De persze azért Zoli felajánlotta az én nyakkendőmet kárpótlásul, amit a nem-cicáspólós csaj el is fogadott. Mi persze a cicás pólóssal felháborodtunk 😀

Ezután mivel még sokára volt a tombola, amin gondoltam, hogy nyerhetünk még valamit, szal inkább nem veszek ma semmit, majd holnap, elmentünk megkeresni a Váci utcában a Zara-t, hogy nézzünk Zolinak cicás pólót. Hát nem tudom, hányan voltatok már Zara-ban, de eléggé érdekes boltocska, ahonnan Zoli 3 perc után menekülni akart, hogy ezt ő nem bírja XD Aztán elmásztunk egy közértbe venni inni, meg meghívtam egy jégkrémre a Hellsingért 🙂

Aztán hülyülés a tomboláig. Tombola izgalams volt, és kicsit random. Szal úgy zajlott, hogy kihúztak egy számot, nyertes odament, és a szervező megkérdezte tőle, hogy mit szeret, mert tulképpen akkor azt fog kapni 😀 Szal mindenki jól járt, kivéve minket, mert mi nem nyertünk semmit ^^’ De nem baj, mert a mai tobolák holnap is érvényesek, szal van még esély! 😀

Jah, és a tömegben láttunk érdekes pólós alakokat… pl egy csaj olyan pólóban volt, hogy: <titts>      < /titts> XD de tök jól kijött, mert télelg pont melle felett kezdődött, és alatta ért véget 😀

Összefoglalva: Dögmeleg volt, de jó volt 🙂 Nem volt tömeg, de az emebrek viccesek és felszabadultak voltak. Plussz van plakátom és Hellsing mangám, meg egy Roham kiadványom 🙂 Lenni boldog 🙂

3 hozzászólás to “4. Képregény Fesztivál – első nap, gyors összefoglalás”

  1. Nekomajin május 17, 2008 - 8:45 du. #

    Rontod a boltot a Mondósoknak? 😀

    Amúgy én meg olyat láttam, hogy a fickó tarkójára fel volt festve, hogy:

    .
    XDDD

  2. Sunyi Nyufi május 17, 2008 - 8:47 du. #

    Igazából nem, mert Zoli úgyse vett volna, mert nem érdekelte, csak a cicás pólót akartam XD

    másik meg lol XD

  3. Nekomajin május 17, 2008 - 8:53 du. #

    Ááááhhh! XD

    Sz’al az volt felfestve, hogy:
    kacsacsőrperheadkacsacsőr
    kacsacsőrbodykacsacsőr
    (Gyökér WP minek értelmezi a html parancsokat… >_> )
    [WP sux XD by Nyufi]

Vélemény, hozzászólás?

