4. Képregény Fesztivál – második nap, összefoglalás

18 máj

Fesztival4_plakat

Az egész kezdődött azzal, hogy totál elaludtam, és megvárattam szegény Andit ^^’ Ezzel lekéstük Kálovics Dalma előadását, de mind1…

Mászka befelé a Gödörbe, kiállított képek mutogatása Andinak “nézd, ez vicces!” mondat kíséretében 😀 Aztán spontán találka Jaaku-val ^^ Majd mászka a pultoknál, ahol mindent jól megnéztünk és megfogdostunk, és Andi nem vett még mindig Naruto-s fejpántot 😀 De én végül vettem egy Aria 1-et, mert egyszerűen Aria az totál láv, és ugyan drága volt, de Aria akkor is láv ^^

Majd Andi is vásárolt tombolát, és sikerült kideríteni, hol zajlanak a vetítések, amit igazából a szervező srác az információnál nem tudott XD Végül aztán megkereste, mi meg követtük őt 😀 Vetítőben épp a Nausica ment, amit én már láttam, Andi csak félig, de érdekelte volna, ezért gyorsan elugrottunk a mekibe fagyiért, és beültünk Nauszikát nézni… Aminek a végére persze nem maradtunk, mert tombolára kellett menni 😀

Délután 1kor a tombola megint ilyen baráti volt, szal nyertél, és választhattál, mi kell. Én Zoli tomboláival gizdultam, szóval nyertem neki akkor egy Angyalok Menedékét meg egy Mesék a Gumimókusrólt XD Andi sajnos nem nyert 😦

Ezutén volt vásárlás… Én vettem egy Dilbertet és egy Nana-t 🙂 Aztán kicsi belehallgatás a képregény kritikás előadásba, de csak mert ott volt Jaaku, és mert a bloggerekről is szó volt, de hülyeségnek tartottam kicsit a vitát, mert én mint blogger kritikát igazából nem írok, csak véleményt, mivel nem vagyok profi képregényszakértő, és nem értek az animációs filmek készítéséhez sem. Az egyetlen dolog, amit kritizálni szoktam, az a fordítás, mert arról van némi fogalmam 😛 Majd beültünk a Nauszika végére, és a Death Note első részére, amin szinte halálra röhögtük magunkat főként Light enyhén hitler-i attitüdjén, és azon, hogy isten akar lenni, amikor mindenki tudja, hogy isten én vagyok 😀 Nah mind1 ^^

Aztán bóklászás boltot keresve, majd táplálkozás, és indulás vissza a Gödörbe, ahol mosdó, majd megint beültünk vetítésre a Death Note első részének végére megint. Hogy miért? Mert rohadt meleg volt mindenütt, kivéve a vetítőt termet 😀 Aztán elkezdték adni a D a vámpírvadászt, ami nagyon bejövős cucc, kár, hogy el kellett jönni róla a délutáni tombola miatt 😦 De majd Andival úgyis megnézzük ^^

Délutáni tombola ugyan már nem ilyen magad kiválaszthatod cumó volt, de poén volt, ugyanis szinte sosem volt jelen az elsőre kihúzott tombola tulajdonos, és mindig újat kellett húzni, és minden új húzásnál még valami plusz ajándékot hozzáadtak a nyereményhez. Lol volt az egész 😀 De így szert tettem Zoli tomboláival pár Kretén magazinra, egy Panel második évfolyam 6. számra meg egy fesztivál plakátra (a fönti kép). Andi is nyert Kretén magazint meg plakátot, 2-t is, meg Vertigo-s kitűzőt, amit lenyúltam 😀 Jah meg a végén még ajándékba kaptott Andi valami Holtak Hajnala posztert is 😀 Ezután én még elmentem venni egy Lidércföldét, majd irány haza ^^

Összefoglalva: Képregényfeszt jó volt, mert a szervezők se teljesen százasok 😀 Negatívum, hogy a táskám rohadt nehéz lett a nap végére. Amúgy Death Note hype megvolt ám nagyon… Míg a Nauszikán benn ültünk kb 10-en, addig a Disznónál már voltak, akik álltak, mert nem volt ülőhely… Nem azt mondom, hogy rossz az anime (így egy rész alapján), de ezt is tuti nem szinkronnal nézem meg… Bár érdekes, hogy Light milyen hamar (30 másodperc saccperköbö) teszi túl magát azon, hogy az élettel elvileg nem szabad játszadozni ^^’

Szerzemények:

Zolié:

Angyalok Menedéke 1.

Mesék Gumimókusról

Kretén magazinok

Panel II. 6.

Fesztivál plakát

Enyim:

Nana 1.

Lidércfölde 1.

Dilbert – Hamár a testbeszéd sem működik

Aria 1.

Hellsing 1.

Fesztivál plakát

Vertigo-s kitűző

3 hozzászólás to “4. Képregény Fesztivál – második nap, összefoglalás”

  1. luluko május 18, 2008 - 10:37 du. #

    Grat az Ariához:) Meg az összes többihez:)

  2. andyme május 19, 2008 - 7:13 de. #

    Hát a Kretén újásogk, mint kiderült még kreténebbek mint gondoltam… a bátyám tegnap beleolvasott, és már fájt neki, annyira nevetett, aztán engem is megfertőzött és én is nevettem… szóval hálát adok, hogy megnyertem őket. 😀

    Jah D, a vámpírvadász meg meg a megnézendő cuccok mögő került a Loveless, és a Strikers után. 😀

    Death Note-on meg már féltem, hogy megvernem annyit nevettünk. 😀

  3. Kumiko május 20, 2008 - 7:03 du. #

    Én is akarok ilyen posztert XD!

Vélemény, hozzászólás?

