Random hülyeség…

29 máj

Nincs időm és enrgiám most a bloggal foglalkozni igazából, főleg a vizsgák, meg a rohadt nagy meleg miatt, de majd nyáron bepótolom a lemaradásaim ígérem 😉 Addig is megmutatom a kis művem, amit MyAnimeList Art Jam versenyére csináltam FUCK témakörben 😀

11 hozzászólás to “Random hülyeség…”

  1. SlyZero május 29, 2008 - 4:09 du. #

    Kellene az elejére egy before felirat is. 😉

  2. Sunyi Nyufi május 29, 2008 - 4:35 du. #

    Azért nem tettem az elejére Before feliratot, mert akkor magára az aktusra helyeződne a hangsúly, míg a verseny témája a “FUCK” inkább “Oh fuck!”, vagyis düh, elkeseredettség meg ilyesmik 🙂

  3. Vale május 29, 2008 - 4:44 du. #

    jól sikerült =) én legalábbis mulattam rajta egy jót

  4. Junchidono május 29, 2008 - 5:31 du. #

    Ikszdéé xDD

  5. Motoko május 29, 2008 - 5:44 du. #

    Beszarás jó!XD

  6. Nekomajin május 29, 2008 - 7:33 du. #

    Bakker, blogolni nincs időd meg energiád, de ilyen hülyeségeket csinálni igen? XDDDDDDDDD

  7. Sunyi Nyufi május 29, 2008 - 8:05 du. #

    Nekomajin: Ne szóljál be 😀 Ez tudod olyan dolog, hogy eszembejutott, hogy “fú poén lenne megcsinálni”, és én ilyenkor nem tudok addig nyugodni, amíg meg nem csinálom 😛 😀

  8. black87 május 29, 2008 - 8:49 du. #

    miért jutott nekem erről eszembe a Dango Daikazoku?

  9. M@D_FiSt május 29, 2008 - 9:01 du. #

    hát úgy voltam vele mint ahogy a harley indul:
    rotflol rotflol rorf lololololol looool loooool loooooool

  10. Sunyi Nyufi május 29, 2008 - 9:16 du. #

    blackie: Gondoltam rá, hogy esetleg össze kéne vágni annak a zenéjére, de aztán rájöttem, hogy az túl sok munka, és nincs hozzá megfelelő programom 😀

    madfist: ááááááááááá ez fájt 😄 ez most nekem és Avelnak is nagyon fájt, lol harley 😄

  11. andyme május 31, 2008 - 9:55 du. #

    Pici naív Paksi. 😀 Jah és… XD!

Vélemény, hozzászólás?

