Körlevél vagy mi a szösz, hogy én se maradjak ki az "önismereti hullámból"

4 jún

Nos, akkor kezdjük…

> Hány óra?

8:06
> Teljes neved?

My name is Nyufi…Sunyi Nyufi…
> Szülinapod?

Márc. 28.
> Korod?

22… öregség T_T
> Milyen színű nadrágot viselsz?

Öhm…jelenleg a sárga pizsamanacim van még rajtam.
> Milyen zenét hallgatsz most?

Jelenleg a madarak csicsergését, mert Avel még alszik, az ablak meg nyitva.
> Keresztben van a lábad?

Igen, általában úgy szokott.
> Mit ettél utoljára?

Reggelire egy tál gabonpelyhet.
> Ha kréta lennél milyen szín lennél?

Hát… szerintem kék lennék. De ha elborult pillanatomban változnék krétává, akkor metál-pink 😀
> Milyen az időjárás?

Még nincs meleg, de lesz.
> Utolsó ember akivel telefonon beszéltél?

Öhm… *mobilért nyúl, megnézi a hívásokat* úgy tűnik nagyim, ha nem számítjuk az OTP telebank automata szövegelőgépét.
> Első dolog amit megnézel az ellenkező nemű embereken?

A szeme… persze ha szemből látom az illetőt. Ha nem, akkor a hátsója 😛 😀
> Mit gondolsz arról az emberről aki ezt küldte neked?

Ezt mostan konkrétan blackie-től másoltam ki, szal azt gondolom, hogy szeressem, mert jó fej 😀
> Mit érzel most?

Tüsszentenem kell. De nem akar kijönni. Viszont az orrom folyik… zsepi, zsepi, zsepi *asztalon matat*
> Kedvenc üditőd?

Hát őszintén én általában ásványvizet iszom, de azért inkább az almalét válaszolnám 🙂
> Kedvenc alkoholos italod?

Tequiiiiilaaaaa 😀
> Kedvenc hónap?

Március, asszem…
> Kedvenc kaja?

Rántott karaj krumplipürével és ubisalival 🙂
> Utolsó film amit láttál?

Hmmm… ez most az új filmekre vonatkozik, vagy régira is jó? Mind1… a válaszom: Fantasztikus Labirintus
> Kedvenc napod az évben?

Május 35. … Erich Kästner rulz 😛 😀
> El mersz valakit hívni randira?

Alapvetően nem szoktam, de volt már rá példa, ha a másik nagyon tutyimutyi, szóval igen.
> Hány kulcsod van?

Öööö…*számol* 5.
> Milyen kulcstartód van?

Of course nyuszis 😀
> Kedvenc évszak?

Tavasz.
> Ölelés vagy csók?

Először ölelés, aztán csók, aztán meg még ami jön 😛
> Csokoládé vagy vanília?

Csoki.
> Tetkók:

Vannak szépek, de én magamnak nem csináltatnék soha.
> Voltál már szerelmes?

Igen.
> Volt már autó baleseted?

Nem. *kopp-kopp*
> Volt már csonttörésed?

Nem. *szintén kopp-kopp*
> Coca-Cola?

Pepsi-t akkor már jobban, de elmegy.
> Sör vagy bor?

Bor, sört nem szeress.
> A pohár félig tele van vagy üres?

Teljesen televan. Félig folyadékkal, félig levegővel 😛
> Kedvenc fehérnemű színed?

Hmmm, ez komplex kérdés… fehérnemű nőn vagy férfin? Mert férfin szerintem a sötétkék… Nőn a fekete XD
> Cipő méret?

39
> Kedvenc szám?

blackie is kitért a szám több jelentésére, de nem bonyolítsuk a dolgot: 2
> Kedvenc zenei műfaj?

Most felsorolja mind a 20-at? Mondjuk azt, hogy alternative rock… abba úgyis minden belefér 😛
> Beszélgetés téma amit utálsz?

“Akkor ha most neked nem sikerül ez a vizsgád újra kell járnod ezt az évet?” Minden félévvégén lezajló beszélgetés nagyim/apám és köztem. Nem, vazz, az egyetem nem így müxik. Új rendszer így müxik, de én még régiben vagyok -_-
> Disney vagy Warner?

Disney, bár mostmár az is szar.
> Rossz tulajdonság?

Nem törődöm, lusta, önfejű, makacs, érzéketlen… folytassam? 😛
> Kedvenc szín?

Kék
> Hogy látod magad a jövőben?

Világuralom muwhahahahaha 😀
> Kitől kaptad ezt az e-mailt?

Igazából eztet már megkaptam jónéhány embertől a múltban 😀
> Melyik barátod lakik a legmesszebb?

Hmmm… barát vagy haver? Mert ha haver, akkor egy netes animés kandai haverom, ha barát, akkor meg Pisti, aki Hajdúnánáson. Bár ő most Szegeden tanul, nem tom számít-e 😀
> Különleges barátok?

Ez valóban egy hülye kérdés. Én megpróbálok a fan club-om/háremem minden tagjával különlegesen bánni ^^
> Legnagyobb csalódás?

Ez annyira magánügy, hogy nem ide való, szal megtagadom a válaszadást, mert jogomban áll 😛
> Mi az a tulajdonság, amit eltörölnél a Földről?

Az álszentséget asszem. (Mást akartam írni ide először, de rájöttem, hogy akkor egy igen közeli barátnőmet is eltörölném, azt meg nem akarom lol 😀 )

Na remélem mindenki boldog, hogy ennyi mindent megtudott rólam 😀

Reklámok

10 hozzászólás to “Körlevél vagy mi a szösz, hogy én se maradjak ki az "önismereti hullámból"”

  1. carnelian június 4, 2008 - 10:51 de. #

    Lol’d… hát igen, végre megtudhattam valamit Nyufiró’… HÖ HÖ HÖ. Nem, nem levélbombát, egyéb körlevelet, Molotov-koktélt akarok küldeni… hö-hö… jól vagyok amúgy. Szerintem tök jó ez a kérdőív dolog. Tökjó, amennyire megfigyeltem: jaaku – luggeriano – Nyufi… ha jól láttam, és nem tévesztem össze a neveket:D Én így láttam blogról-blogra:P

  2. Vale június 4, 2008 - 12:11 du. #

    én ezt inkább kihagynám. de legalább megtudtunk egysmás érdekeset rólad =)

  3. Junchidono június 4, 2008 - 3:36 du. #

    Hehe, látom téged is elkapott ez a “körlevél” Nyufi kollegina 🙂 Az olykor bugyuta kérdések ellenére jó ötletnek tartom ezt az egészet, mert valóban kicsit jobban meg lehet ismerni a másikat.

    Btw, Én is kreáltam egyet ^^

  4. Junchidono június 4, 2008 - 3:47 du. #

    Most veszem csak észre, hogy Te is “körlevél vagy mi a szösz” címet adtál ennek a postnak :D; Pedig nem kópiztam, komolyan 😛

  5. Nekomajin június 4, 2008 - 6:01 du. #

    Metálpink -> XDDDDDDDDDDDDD

    Már a sokadik ilyen postot olvasom, és őszintén szólva én nem akartam kitölteni, de…
    Ez a metálpink betett. XD

  6. Sunyi Nyufi június 4, 2008 - 6:43 du. #

    A metálpink az úgy volt, hogy…

    Nyufi karácsonyi bevásárolt egy üzletközpontban, és miután megvette egyik barátjának a fakardot, már csak a kreatív hobby boltba kellett elmennie, hogy vegyen festéket. Nyufi nézelődik a boltban (szatyrából kilóg a fakard), mire odajön egy eladó lány, és megkérdezi miben segíthet. “Olyan festéket szeretnék, ami erre jó.” mondta Nyufi, miközben a fakardra mutogatott. Az eladólány odakísérte a festékekhez, és megkérdezte, milyen színt keres. “Rózsaszínt.” volt a válasz. Eladó arácra kiült egy hatalmas WTF, majd közölte, hogy van gyöngyházas rózsaszín, és metálpink, s megkérdezte, hogy melyiket szeretné. Nyufi fellelkesülve mondta, hogy metálpinkből kér kettőt 😀

    Ez volt a metálpink fakard története, amivel aztán persze később hadonásztunk a Nyugati környékén egészen sokat, de ez már mellékes 😀

  7. zlay június 4, 2008 - 8:32 du. #

    “Teljesen televan. Félig folyadékkal, félig levegővel”

    Ez már az optimizmus legfelső foka 😀

  8. Nekomajin június 4, 2008 - 8:32 du. #

    Na erre már tényleg csak a volt osztályfőnökömtől tudok idézni:
    “Édes jó káposzta…!”
    XD

  9. siklara június 8, 2008 - 9:18 du. #

    Ahh, öregebb vagy nálam!! *örül*

    “Akkor ha most neked nem sikerül ez a vizsgád újra kell járnod ezt az évet?” – hehe, ennél csak a “Mennyi ösztöndíjat fogsz kapni? Ha ezen megbuksz, nem lesz ösztöndíjad?” kérdés rosszabb XD

  10. lulu június 11, 2008 - 12:51 de. #

    Fantasztikus Labirintus <- kedvenc filmem ❤

Vélemény, hozzászólás?

