Yay, nézzétek mim van :D

9 Júl

P3020004

Kellet úgy pénztárca, mert a régi bőr már nagyon nem volt jó, és mivel nem találtunk semmi normálisat hétfőn vásárlás közben (volt egy kikötésem, hogy olcsóbb legyen, mint az akkor 3000 Ft-ért vásárolt edzőcipőm), ezért ma elmentünk SakuraZaka-ban, és yay ^^

7 hozzászólás to “Yay, nézzétek mim van :D”

  1. Kayama július 9, 2008 - 10:29 du. #

    ÁÁÁ, ez király!:) Nekem egy NERV-es sapka kéne… 1800,- at simán megér.:)

  2. Kandur július 10, 2008 - 12:59 de. #

    Na menj a…. ellpopm amit egyszer meglátkat, úgy vigyáz!! Mwhahahaha

  3. Junchidono július 10, 2008 - 11:11 de. #

    Kell ilyen nekem is 😀 (remélem hoznak a nyári con-ra ilyen cuccokat…)

  4. carnelian július 10, 2008 - 12:34 du. #

    Höh, SakuraZaka:D:)
    Ott vásároltam kártyáimat. (Code Geass, Shana, Rozen Maiden):D

  5. Vale július 21, 2008 - 12:52 du. #

    Nekem kell ilyen!!!

  6. Sunyi Nyufi július 21, 2008 - 4:50 du. #

    Hehe, nyári conon se volt ilyen, enyémet meg nem kapja meg senki 😛 direkt láncon is van 😀

  7. kicsi ai július 22, 2008 - 3:46 du. #

    Jó kis tárca!!! :DHaruhi 4eva 😛
    Sztem nem kell mondanom h NEKEM IS KELL IJEN!!!!!!! xD.
    am jó a blog most vagyok itt először de teccik noon!!
    puxa! még jövök!! (:

Vélemény, hozzászólás?

