Nyári con 2008 Győr

20 Júl

nyacon

Nah akkor egy gyors átfutás, hogy mik is történtek ma 🙂 Helyesírási hiba tuti lesz bőven meg elgépelés meg minden vacak, mert egyszerűen most a zombi állapotomban vagyok, de ha ezt most nem írom meg, akkor máskor sem fogom szerintem 😀

Odaútról csak annyi, hogy szerintem kívánni sem lehetne jobb társaságot utazásra, mint ami nálunk volt a kocsiban 😀 madfist, siklara, Andi… fenomenális, komolyan 😀

Érkezés Győrbe vicces volt, mert nem igazán találtuk meg elsőre a sulit, és richtig az ovihoz kanyarodtunk be ^^ Aztán leprakolás, és gyalog suli, majd aztán madfist visszament a kocsihoz, hogy közelebb áll. Mikor mi mentünk azért már volt egy kisebb tömeg. Futólag integettem kelyon-nak, aztán összefutottunk thajfun-nal és efke-vel (ha lesz annyi agysejtem alvás után, akkor beírom a neveteket rendesen komolyan :D). Majd Andival elindultunk, hogy szerzünk jegyet, mert mi előre foglaltunk, és nem olyan kis hülye vip belépősök voltunk, mint siklara és madfist 😛 Jah meg összefutottunk luggi-val is persze. Andival meg simán a vip-jegyeskhez mentünk, hogy akarunk jegyet, akik átküldtek minket a tömeg másik oldalára, szal lol. Ott megint random szintű ismerkedés a sorban állókkal, ahogy mi azt szoktuk.

Aztán végre bejutottunk. Hát nem volt akkora tömeg, mint tavaszin persze, de azért ígyis jó meleg lett. Császka pultoknál, majd koccanás Jaaku-ékkal, és irány a tornaterem, mert hát amv vetítés. Tök jól lefoglaltuk a helyünket középen meg minden… aztán valahogy mégis átvánszorogtunk a pódiumhoz balra, mert ott spannoltak a srácok Yashiro-val. A technikai gondokra inkább nem térek ki, azokat úgyis meg fogja tudni mindenki, aki beolvas valamilyen animés fórumra szerintem ^^’ Csak annyit mondok, szervezés terén a MAT és a győriek nem kompatibilisek ^^’ Amv-kből sokat nem lehetett látni, de igazából mi tök jól elvoltunk. Esküszöm, ezzel a társasággal érdemes amv-ket nézni 😀 Mindenki kritizál végig meg minden 😀 Egy élmény, komolyan 😀

Aztán volt cosplay… hát nem mondok semmit inkább ^^ Mi jól elvoltunk alatta 😀

Majd jött a fő esemény, amit akartunk nézni: az amv verseny. Mert hát madfist zsűri, többiek versenyzők (kivéve engem lol). Kicsit megölte a hangulatát a versenynek, hogy kicsi kivetítőn lehetett látni csak, ráadásul a színek azon is rosszul voltak beállítva, és a hangfal se volt a legjobb… De azért Jaaku poén amvje megkapta a fangirl sikítást 😀

Kis spannolás után bepróbáltunk egy pizzériát, mert kajásak voltunk… Hát madfist szerintem bánja, hogy nyilvános helyre merészkedett velünk 😀 Nem igazán viselkedtünk jó kisgyerek módjára XD De remek sétánk volt visszafelé is 😀

Aztán délután mivel rohadtul nem érdekelt minket semmilyen program, ezért körbenetünk a plutoknál. És amikor azt mondom, hogy körbe mentünk úgy értem, hogy legalább 6szor mindegyiknél 😀 És persze mindig leálltunk dumálni a plutosokkal, mert hát azt úgy kell 😀 Poén az volt, amikor Andi a Comic Investnél rátalált a King of Thorns 3. kötetére és tök boldogan megvette, majd a plutos Ákos (mint Jaaku-tól megtudtam, így hívják), közölte, hogy tulképpen ezt a mangát csak Andinak rendelik, mert már úgyse veszi meg, de azért jó XD Amúgy volt egy-két jó cucc, amit szívesen megvettem volna, bár a Trillianos mangáknak cseppet felment az ára… Csak hát sajnos csóró vagyok, és pénz kell a jövőheti tábor túlélésére, szal nem vettem semmit. De a nézegetés megvolt ezerrel 🙂 Többiek mondjuk vásároltak mindenféle jó cuccokat, figurákat meg egyebeket. Én egy Perfect Blue posztert akartam csak, de mikor odamentem, hogy most vennék is, akkor már nem volt, de kiderült, hogy az első 1000 mozijegy mellé jár ingyen poszter, szal hétfőn mozizás lesz 😀 De ez is jó volt, mert csomó hasznos infóval gazdagodtunk a Corner Film kiadó alapítójának/tulajának vagy nem tom kinek köszönhetően. Igazából a random ismerkedéssel az a baj, hogy sosem tudom a neveket… mind1. Grifter-rel is már úgy vagyunk, hogy meglátjuk egymást con-on, és köszönünk, de szerintem fullra nem vágja, ki vagyok 😀 Nah mind1 ^^

Ezután még folyamaotsan járkáltunk össze-vissza, mert az eredmény hirdetésig, este 6ig el kellett tölteni az időt. Főleg a Mangafan pultjánál szórakoztunk a mangafanosokkal meg a mondosokkal, mert hát ott volt siklara, meg ettük a pocky-jukat meg megtudtuk, hogy Nana 2. kötet lesz augusztusban (yay), Hellsing 2. meg őszre. Jah, meg Delta Vision-ösökkel is spannolt Jaaku, kapott a szerkesztőtől névjegykártyát meg minden 😀

Eredményhirdetéseknél azért már rendesen kómák voltunk, de szerintem a karaoke visszahozott minket az életbe, de nem kellett volna >_> Mondjuk az első csaj nem volt rossz, de az utána következőket kihagytam volna. Mind1… eredményhirdetés… annyira nem volt érdekes, mert senki nem nyert olyan cuccot, amit szívesen lenyúltam volna XD

Ezután elhatároztuk, hogy akkor mi most megyünk bolt, mert nekünk kell jegeskávé, ugyanis vetítésre akartunk menni. Na már most 2 Tesco mellett is lejöttünk, amikor a helyszínre mentünk, de azok már zárva. Yashiro azt mondta, hogy hát van valahol messze  egy éjjel-nappali…. Dinnyeárusok már azlrt jobban tudták a dolgot, közölték, hogy tulképpen csak egy Tsco van már nyitva, mert az éjjel-nappali, de persze az Győrön kívül van… Na akkor kocsikázás, tescozás, ami azárt volt vicces, mert siklara eljutott a fáradtság azon szintjére, hogy már három nyelven beszélt össze-vissza 😀 Vagyis négyen, ha a “Sims-nyelvet” is belevesszük XD

Visszakocsi a helyszínre, kis dumálgatás még, aztán madfist kijelenti, hogy akkor mi most induljunk vissza. Kocsikázás volt legalább annyira izgalmas, mint az odaút, főleg mivel úgy kezdődött, hogy siklara nem tudta bedugni a biztonságiövét, mert nem találta a lyukat 😀 De persze megmondta, hogy neki nem kell lyukérzék XD

Igazából nekem még a hazaút Pesten belül is vicces volt. Esküszöm, szombat éjjel többen vannak az utcán, mint nappal, csak a fele részeg. Most is elmennék két részeg srác mellett, direkt hagyok nekik helyet, erre az egyik nem nekem jön, hogy letapizzon >_> Aztán nem volt kedvem Blahán várni a buszt, szal gondoltam Keleti környékére elsétálok, mert van időm. Útközben leszólított egy kb vállamig érő afro srác. Elsőre nem vágtam mit akar, mert éppen zenét hallgattam, és én akkor a mellettem száguldó autót se hallom. Majd frappánsan közölte velem, hogy “Hi! You’re so good. Where are you going?”. Sajnos, mikor mondtam, hogy haza, nem tágított, kérdezte, hogy az milyen messze van… őszinte voltam, rohadt messze 😀 Majd megkérdezte, hogy és nincs-e egy kis időm, nincs… Na akkor elköszönt, és ment útjára. Ilyenkor mindig felmerül bennem, hogy ennyire hülyének tűnök így éjszaka, hogy ilyesminek bedőlnék, vagy ennyire kiéhezettnek látszom? 😀 Mondjuk a rekordom akkor is az 5 megálló kocsi, akik mind haza akartak vinni… de akkor azért volt nálam egy félig üres pezsgős üveg, szal logikusabb a dolog. Esküszöm, kell szereznem egy pasi kísérőt így éjszaka hazafelé. Nem azért mert félek az utcán, csak hogy az ilyenek ne is próbálkozzanak… Nah mind1, a lényeg, hogy szerencsésen hazaértem, és csak kicsit vagyok totál kóma, de jó volt, szép volt, sirály volt a társaság, mint mindig ^^

Amúgy akikkel összefutottam, és nem említettem a nevét, bocsi, sokan voltatok 😀

Reklámok

11 hozzászólás to “Nyári con 2008 Győr”

  1. black87 július 20, 2008 - 7:44 de. #

    Szükségem lesz: videókra, képekre, AMV listára. 😀

  2. Junchidono július 20, 2008 - 11:21 de. #

    Fene, megelőztél az élménybeszámolóval 😀 Amúgy egy jó társaságot a magam részéről hiányoltam, na meg persze azt, hogy nem futottunk megen össze ^^”””” Pedig most a tömeg is lényegesen kisebb volt, mint tavasszal/ősszel a PeCsában.

  3. Sunyi Nyufi július 20, 2008 - 11:49 de. #

    Pedig mi megint csak kerestünk, de nem találtunk 😦 Következő con előtt telefonszám csere lesz!!!! 😛 😀

  4. benyoboy július 20, 2008 - 12:54 du. #

    Affene, kár hogy lemaradtam róla… 😛

  5. Seras95 július 20, 2008 - 6:37 du. #

    Nagyon meleg volt bent…de ettől eltekintve tök cool volt:)

  6. lulu július 20, 2008 - 7:02 du. #

    Váá, de rohadt nagy szívás, h nem voltam ott…. ;_______;

  7. SlyZero július 21, 2008 - 1:08 de. #

    Egy fiatal nő vak randin megismerkedik egy fekete sráccal. Nagyon megtetszik neki, ezért felhívja a lakására, majd másnap lelkesen meséli a barátnőinek:
    – Haljátok, tényleg igaz az, amit ezekről a négerekről mesélnek! Alighogy beléptünk a lakásomba rögtön felkapta a TV-m és elrohant vele…

  8. Sunyi Nyufi július 21, 2008 - 1:10 de. #

    XD rofl

  9. Christo július 21, 2008 - 12:23 du. #

    167 fényképet készítettem, letölthető innen:
    http://www.gigasize.com/get.php?d=tdz9dq1mrwb

    vagy innen:
    http://rapidshare.com/files/131234514/animecon08gyor_fotok.zip.html

  10. siklara július 22, 2008 - 12:39 du. #

    Bizony, az idei conra a fáradtan tescozás tette fel a koronát 😀 A Sims-nyelvet meg emlékeim szerint nem egyedül beszéltem… XD
    Örülök, hogy végül a szatírok sem vittek el, így ősszel megint lehet hordában lógni : )

  11. Tora március 17, 2010 - 4:02 du. #

    Sziasztok nemtud valaki valmian anime boltot magyaroraszagbon legyob budapest es gyor???koszi a valoszt

Vélemény, hozzászólás?

