Visszatértem!

31 Júl

 

Nah, visszajöttem a nyaralásból Abádszalókról. Jó volt összességében, idő rohadt meleg volt, annak ellenére, hogy az első napokban majd megfagytunk és folyton esett… Ráadásul nekem valahogy sikerül mindig reggel 6kor kelnem, ami alapvetően nem szokásom, szal szerintem most két napig nem csinálok mást, csak alszom. Természetesen esténként eléggé nagy mértékben fogyasztottunk alkoholt, és már első este eljutottunk a “hú de jó, hívjunk fel ismerősöket telefonon” szintre, ami igazából Trau hibája, mert ő kérte, hogy hívjuk fel 😀 Szal siklara, minden Trau hibája! Meg Zolié, mert ő hozta a tequilát XD

Reklámok

7 hozzászólás to “Visszatértem!”

  1. Motoko július 31, 2008 - 7:52 du. #

    Én szerintem idén sem megyek nyaralni, munka munka és még az után is munka!:(

  2. Sunyi Nyufi augusztus 1, 2008 - 9:00 de. #

    Munka nekem is kéne, de igazából eddig nem volt időm, augusztusra meg fene tudja, hogy találok-e… Remélhetőleg be tudnak ajánlani valahova 🙂 Szerencsére s SZIN-re ígyis megvan a pénzem 😀

  3. Junchidono augusztus 1, 2008 - 1:14 du. #

    Rulzik ez a nyufifüles Dárt Vödör 😀

  4. Nekomajin augusztus 1, 2008 - 2:11 du. #

    Baz, csak most vettem észre, hogy az egy nyúlfüles Dart Vader. XDDD

  5. traumus augusztus 3, 2008 - 4:25 du. #

    Éééén hibám ? Ez nem hiba, tiszta jó volt :D.
    Btw, velkambek.

  6. Sunyi Nyufi augusztus 3, 2008 - 5:30 du. #

    Igen a te hibád 😀 De legalább jól “elbeszélgettél” Narival (aka metálarc) telefonon XD

  7. black87 augusztus 6, 2008 - 8:14 du. #

    nyaralás? az csak a gazdagéknál van 😀

Vélemény, hozzászólás?

