Idolmaster Xenoglossia – Who Put The Bomps?

8 Sze

… kellene még mondanom valamit? Szerintem a videó magáért beszél: lol XD Ezek után végre ráveszem magam, és végig nézem ezt a vackot is 😀

6 hozzászólás to “Idolmaster Xenoglossia – Who Put The Bomps?”

  1. black87 szeptember 8, 2008 - 9:56 du. #

    Tuti nem lesz ilyen jó 🙂

  2. Motoko szeptember 8, 2008 - 10:25 du. #

    Ismerős a címe, de hirtelen nem ugrik be.
    Van benne yuri?:)

  3. Sunyi Nyufi szeptember 8, 2008 - 11:11 du. #

    blackie: sejtem, de akkor is…hamár elkezdtem, akkor be kéne fejezni ^^’

    Motoko: Állítólag van, de nem tom mennyi, mert eléggé korán abbahagytam a sorozatot XD

  4. novalisk szeptember 10, 2008 - 12:58 de. #

    Nekem tetszett az anime ^^
    Elég érdekes a történet, mégha vajmi kevés köze is van a játékhoz (bár azt nem is lehetett nagyon elvárni) viszont yuri sajna elég kevés van benne 😦

  5. Sunyi Nyufi szeptember 10, 2008 - 1:03 de. #

    Mint említettem, én elég korán abbahagytam, mert a főhős csaj és a robotja viszonya kicsit köhöm, betett nekem 😀

  6. outsyder szeptember 10, 2008 - 6:28 du. #

    ez valami óriási!!! 😀 és legalább annyira addiktív isXD
    a sorozat meg nem volt vmi egetverő, bár kellemes kikapcsolódás, yuri pedig tényleg elenyésző mennyiségben volt benne (emlékeim szerint) 😕

Vélemény, hozzászólás?

