Sennheiser mindenek felett…

8 Sze

Ugye milyen gyönyörű? Hát még a hangja milyen jó ^^ Ráadásul az enyém ^^ És kényelmes és hú… Na de csak arról van szó, hogy a régi fejhallgatóm már egészen szar volt, ezért úgy döntöttem, hogy kell egy új. És ha már új, akkor legyen valami minőségi cucc, ami esetleg nem 40-50 000 Ft. Hosszas latolgatás után rájöttem először is, hogy nem vezsek többet vezeték nélkül fejhallgatót, max ha bluetooth-os… és szal sok nézelődés után rájöttem, hogy ez lesz az ideális. És az is ^^ Annyira jó a hangzása, főleg ha nem mp3-at, hanem flac-et játszom le ahhh ~ Boldogsá… Sennheiser HD 555 ❤

22 hozzászólás to “Sennheiser mindenek felett…”

  1. black87 szeptember 8, 2008 - 8:36 du. #

    És mennyibe kerül egy ilyen “drágaság”?

  2. Sunyi Nyufi szeptember 8, 2008 - 8:50 du. #

    én 19540 Ft-ért vettem, de volt aki kevesebbért (16 000 ért asszem) is be tudta szreezni anno, bár szerintem egy huszast ez simán megér 🙂

  3. outsyder szeptember 8, 2008 - 9:03 du. #

    jézusom… 😯
    ez egy kész vagyon…
    én csak egy AKG K44re tudtam beruházni, de nem is nagyon mennék annál az árkategóriánál feljebb (~8000)…
    egy ilyen Sennheiser szintű cuccot nem is mernék használni, mert gyorsan képes lennék leamortizálni ^^; (arról nem is beszélve, h 1,5 éven belül eltörne a pántja a félfülezéstől:S )

  4. Sunyi Nyufi szeptember 8, 2008 - 9:17 du. #

    Először én is AKG-t akartam venni, de abból amit kifejezetten jónak találtam, az túl drága volt, és nem hiszem, hogy osztrák haverom betört volna csak a kedvemért a gyárba 😀
    Amúgy a pánt egészen masszív, szal szerintem másfél év alatt még a folytonos félfülezéstől se törne el, főleg mivel a eléggé mozgékony a hangszóró része, hogy jól simuljon 🙂

    De mondjuk ezt tényleg csak olyannak érdemes megvenni, aki igazán jó minőségben akarja hallgatni a zenét, mert arra viszont nagyon megéri. A sima számítógépezésre az én régi Thomson-om is elég lett volna, de mivel music is life, ezért gondoltam már veszek valami tényleg jót :)és hát mit ne mondjak… kb olyan jó, mint a két rohadt nagy Akai hangfalam 😀

  5. black87 szeptember 8, 2008 - 9:54 du. #

    És ebben a hónapban enni is fogsz vagy csak vizet inni? 😀

  6. Sunyi Nyufi szeptember 8, 2008 - 11:15 du. #

    Az az előnye annak, hogy itthon lakom, hogy kaja mindig van 😀

  7. Bruti szeptember 8, 2008 - 11:41 du. #

    jó dolog ez a füles, bár én ennyit nem adnék ki rá így hirtelen, meg hosszú távon nem is bírom elviselni a fejemen. inkább egy hangfalszettre ruháznék be szívesen, valami komolyabbra. már ha megtehetném, mert jelenleg nem ez az elsődleges célom 🙂

    fülesre visszatérve, nekem egy philipsem van, kb 8e ft volt, annyit megért, bár nem tökéletes, néhol túl sok a mély, de a célnak megfelel (ha a nép alszik az albérletben, akkor is tudok hangosan zenét hallgatni)

  8. luggeriano szeptember 9, 2008 - 1:07 de. #

    A Diákhitel nem vész el, csak átalakul……Sennheiserré 😄

  9. Rev szeptember 9, 2008 - 8:20 de. #

    A kis geek girl. 😀 Nem sértésként. 😀

    Azért én egy 20-ast nem adnék ki fülesre, inkább akkor már egy jó hangkártyára, ami jobban visszaadja a hangzást. :3

  10. Sunyi Nyufi szeptember 9, 2008 - 10:32 de. #

    Rev… ez nem geek, hanem audiophile 😉

    Mellesleg hidd el, én is vennék jobb hangkártyát, ha lenne hoba tenni a gépben 😀 De ez ilyen kis minitorony cucc, ebbe semmi extrát nem nagyon lehet tenni, max memóriát, amit fogok is majd venni 🙂

  11. Yubei77 szeptember 9, 2008 - 11:19 de. #

    Olcsón vetted, én láttam már 28 ezerért is. Vicces, hogy a hazai (német) tesztek szanaszéjjel fikázták (volt,ahol 1 csillagot kapott az 5-ből), mégis világszerte audiofil referencia fejhallgatóként tekintenek rá… Én a világgal értek egyet, bitang jól szól.

  12. Kayama szeptember 9, 2008 - 1:09 du. #

    “Az az előnye annak, hogy itthon lakom, hogy kaja mindig van”
    Hátránya, hogy fülessel kell a zenét hallgatni. 😄

    De azért arra kíváncsi lennék, hogy milyen az a hangzás, amit ennyi pénzért adnak…

  13. Sunyi Nyufi szeptember 9, 2008 - 1:23 du. #

    Annyira nem nagy hátrány, mert napközben hallgathatom a nagy hangfalakon is, csak este nem szabad, de csak azért, mert a szomszéd nyugdíjas bácsi háza egészen közel van, szóval nem akarom zavarni ^^’

    Meg azért hozzá kell tenni, hogy nálam a hangfal és egyéb dolgok úgy vannak megoldva, hogy a gép hozzá van csatlakoztatva egy régi Siemens RS 722-höz, amin ugyan a kazetta rész már nem megy, de úgyse használnám… arra kötve két 60 cm magas Akai hangfal :3 Bár a jobb oldalit el kéne vinni már szervízbe, mert néha bekrepál kicsit…

  14. jaaku szeptember 9, 2008 - 2:28 du. #

    Pont ilyenem van. Én 16ért vettem még májusban. 😀

    Imádom. 🙂

  15. novalisk szeptember 10, 2008 - 1:10 de. #

    Nekem meg nincs fejhallgatóm, mert egyedül (tesommal) lakom itthon, tehát senkit nem zavar, esetleg a szomszédot, de az ő baja át még nem jött soha 😀
    Egyébként meg jó választás volt, és nem mondhatni, hogy méregdrága és egyébként is Sennheiser imba 🙂

  16. siklara szeptember 10, 2008 - 10:25 de. #

    Nekem is épp tönkrement a fülesem (lassan 1 éve, de nem tűnt fel, mert ált. novaliskhez hasonlóan hallgatok zenét), de 2000 huf-nál többet nem vagyok hajlandó áldozni egy újra. Utazás közben úgyis csak egészen ritkán veszem elő az mp3-lejátszót, itthon meg szólnak a hangfalak. 😀

  17. shearer szeptember 10, 2008 - 11:02 du. #

    Nekem is volt fejhallgatóm, szerettem is (főleg játékoknál – az Aliens vs Predator ISZONYAT para volt vele), de jó ideje már hangfal párti vagyok (nem akarok idő előtt megsüketülni és egyszerűen rulz ahogy dübörög mondjuk az End of EVA a szobámban 5.1-ben :D); illetve mostanában főleg csend párti. Szinte zenét sem hallgatok, a melóhelyen úgyis nyolc órán át hallgathatom a gázkemencék dübörgését. Egyszerűen fantasztikus, ha teljesen csönd van. Pedig régen TV v. zene nélkül még elaludni sem tudtam. ^^”

  18. traumus szeptember 12, 2008 - 4:35 du. #

    Biztos zsír a cucc, sok kellemes órát Vele ^^!
    Nekem HD 215-öm van, és imádom (brutál basszus).

  19. overander szeptember 27, 2008 - 9:00 du. #

    Ha már audiophile füles akkor HD 580 vagy 600, igaz ezeknek nagyon megkérik az árát. Én a helyedben beszereznék egy jó minőségű külső hangkártyát, mert anélkül a hangrendszered félkarú óriás.

  20. Sunyi Nyufi szeptember 27, 2008 - 11:09 du. #

    HD 580 és 600 határozottan túl srága volt. A hangkártya meg… jó lenne, szeretnék én, csak pénz nincs. Pedig vennék ezt is, meg jobb mobilt, meg jobb tablet-et, meg még egy csomó mindent, de hát csóró diák vok :S

  21. JAnn december 24, 2008 - 3:20 de. #

    Tévedés ha azt hiszitek oylan jol szol.Annak igen aki elötte csak gagyin halizott.Persze pénztárca függö de nem kell isteniteni.Egy jo cucchoz képest doboz hangja van.Mint a cx 300 as kásás basszussal teli vacaknak is.
    Attol ,h seni még nem feltétlen mega jo.Feljebb árban már jo. de ez egy átlag füles. ennyi.

  22. Sunyi Nyufi december 24, 2008 - 11:06 de. #

    “Shun the non bliever!”
    “Sh-shuuuuuuun!” 😛
    (Ha nem érted a poént, akkor klikk ide)

Vélemény, hozzászólás?

