Heh? o_O

16 Sze

wtf

Na, ez most igazából kicsit meglepett… Szóval nézegetem a blogstatisztikát, amire nem néztem rá már vagy 3-4 napja (lenni elfoglalt sok Touhou jáccással XD), és azt látom referrers-nél, hogy manga.lap.hu. Ezt persze meg kellett néznem, hogy most mégis miért, hogyan, mikor és amúgyis minek. Hát… érdekes 😀 De gratuálok Andinak, Lumana-nak és rouge-nak, kik szintén ott vannak 😀

Reklámok

17 hozzászólás to “Heh? o_O”

  1. SlyZero szeptember 16, 2008 - 9:26 du. #

    Az Ah! My Goddess mint shounen, és a Death Note, mint seinen? no comment
    Amúgy gratula! 😀

  2. novalisk szeptember 16, 2008 - 11:14 du. #

    Végre valaki aki játszik Touhouval 😀
    Amúgy Grat ^^

  3. Sunyi Nyufi szeptember 16, 2008 - 11:30 du. #

    novalisk: Még csak most kezdtem igazából, és még easy mode-ban se nagyon tudtam végig vinni, damn you Suika XD De asszem sürgősen kell vennem egy gamepad-et, vagy szétcseszem a billentyűzetet 😀

  4. novalisk szeptember 16, 2008 - 11:36 du. #

    Én billentyűzettel játszom pedig van gamepadem csak lusta vagyok hozzá 😀
    Egyébként nem annyira nehéz, a legfontosabb, hogy folyton grazelj, vagyis gyorsítással (D) menj át a lövedékeken és nem sebeznek meg, ami már fél siker 🙂

  5. novalisk szeptember 16, 2008 - 11:45 du. #

    Na meg elfelejtettem mondani, hogy Suikát szeressük 😀

  6. Sunyi Nyufi szeptember 17, 2008 - 8:41 du. #

    Azt tudom, hogy csak grazelni kéne, de annyira nem vagyok jó ezekben a fájtolós játékokban 😀 De azért fejlődöm szerintem ^^ fel kéne tenni már a Scarlet Weather Rapsody-t is, hogy tudjak online jáccani német haverral…

    Pár igazából még a shooter-es Touhou 7-et is végig akarom vinni, de az aztán rohadt nehéz o_O

    Hmmm… miért érzem úgy, hogy ebből a végén még lesz egy Touhou post? XD

  7. novalisk szeptember 18, 2008 - 12:01 de. #

    Nem tudom 😀
    Igazából a kedvenceim a Touhou 7 és 8, és talán annyira nem nehezek…főleg összevetve a Subterranean Animism-mel…sőt az Embodiment is nehéz volt, legalábbis azért mert nem láttuk a közepünkön a hitboxot 😛

  8. Rev szeptember 18, 2008 - 2:39 du. #

    Grat a… kikerüléshez. XD

    Touhou… Meh, én atombéna vagyok az ilyen shooter játékokhoz… 😀 Meg kicsit monotonnak tűnnek. Ha sok szép grafikális élményt akarok, akkor megnézek egy scene demo-t. 😀

    Wow, Nyufi, milyen cukker kis custom(izált) Firefox 3-ad van. 😀 Meg Vistád, LOL.

  9. novalisk szeptember 18, 2008 - 2:50 du. #

    Nem a sok szép grafikális élmény miatt játsszák, hanem a karakterek miatt, akikből rengeteg van, és nem lehet nem megszeretni őket ^^

  10. Sunyi Nyufi szeptember 18, 2008 - 3:31 du. #

    Rev: Thx ^^ Na igen, használok pár kiegészítőt Firefox-hoz… szám szerint 17-et XD Amúgy amit novalisk mondott teljesen igaz, nem a grafikai élmény miatt jácca az ember, hanem mert minden karakter idióta és ennél fogva imádnivaló ^^ A shooter rész mondjuk szerintem is nehezebb, mint a fighter, de azért kis gyakorlással az is végigcsinálható 🙂

    novalisk: Naja, az jó, hogy látni a hitbox-ot ^^ Imádom, amikor a képernyő tele van az ellenség lövedékeivel, Avel meg éppen mögöttem áll, és leesik az álla, hogy én ilyen kb 10 mm-re kerülöm ki őket XD

  11. novalisk szeptember 18, 2008 - 3:39 du. #

    Na igen, kívülállóknak elég furcsa látvány mikor az ember grazelgeti a lövedékeket ^^
    Mondjuk én is hasonlóan vagyok, mikor Lunatic replayeket látok olyanokról, akik mindent kikerülnek…(na jó, az Imperishable extra stagen nekem is ment, de csak mert megjegyeztem a pálya minden részét…aztán mikor eljutottam Mukou-ig…ott haltam el minden életem, őt addig még nem láttam :D)

  12. black87 szeptember 19, 2008 - 2:48 de. #

    Tessék szépen Touhou postot írni. 😀

    Nekem is itt van a gépen egy 5-ös játék pack, de nem nagyon játszottam vele. Írjál róla, hogy legyen kedvem 🙂

  13. novalisk szeptember 19, 2008 - 5:35 de. #

    Még hozzá tenném, hogy a karaktereken kívül a zenék is iszonyatosan jók benne. Ráadásul annyi kíváló minőségű remix van belőlük (na meg rengeteg fun remix by IOSYS és társai) hogy simán el lehet hallgatni őket egész nap 😀
    Nem tudom melyik a kedvencem, de így hirtelen az “U.N. Owen was her?” és a “Necrofantasia” nagyon tetszenek ^^

  14. black87 szeptember 19, 2008 - 8:05 de. #

    Nekem is a zene volt az első találkozásom a Touhouval, ugyebár Marisa Stole the Precious Thing ^^

    És ha már említetted az U.N. Owent akkor én is említem az OVERDRIVE-ot és az Usatei-t 😀

    in b4 post hijacking

  15. novalisk szeptember 19, 2008 - 8:45 de. #

    Na igen, mind amit említettél IOSYS agyömlés, de ütősek 😀
    A Marisa Stole the Precious Thing meg a legtöbbet nézett Touhou videó Youtube-n, az eredeti zene a Doll Judgement (Touhou 7 – Perfect Cherry Blossom, Alice themeje…mostmár ha harcolok vele “cant unhear” az IOSYS változatot :D)

    Az U.N.Owen sima Touhou zene, persze ennek is van számos remixe, nekem talán a Sweets Time Midnight a kedvencem.
    Hmm úgy érzem egyre jobban megérett az a Touhou post. ^^

  16. shearer szeptember 25, 2008 - 7:17 de. #

    A legnagyobb fun és a fő ok amiért meg szoktam nézni szinte minden nap a statisztikákat az az a rovat ahol írja, hogy milyen szavakra kerestek rá és találtak meg engem. GigaLOL, hogy néha mik vannak. Az über alles eddig a “szőrös picsa” volt (már elnézést :D), ami azért is zorall mert egyrészt erre tényleg kihozza a blogomat valamelyik searchengine, másrészt ki az a baromállat aki ilyenre keres rá?! X’D

  17. Sunyi Nyufi szeptember 25, 2008 - 1:30 du. #

    Jajj, kereső kifejezések nagyon fun-ok 😀 Mi is azokat szoktuk nézegetni Andival néha 😀 Nekem a kedvencem eddig a “megerőszakolta a csajt” volt XD

Vélemény, hozzászólás?

