Mindjárt itt a con…

25 Sze

con2008ősz

Nos, mivel mindjárt itt a con, gondoltam itt szólok mindenkinek, hogy aki biztosan akar találkozni velem, az írjon kommentet ide, és akkor megkapja a mobil számom, mert máshogy igazából esélytelen egymást megtalálni. Persze ez nem vonatkozik olyanokra, akikkel már találkoztam élőben (értsd tavaszi bagázs), mert azért őket felismerem, meg velük szerintem úgyis összeverődünk, szal olyan mind1 ^^ Szal, aki akar velem talizni, az még ma írjon, mert holnap este nem leszek itthon, és szombaton meg egyenesen con-ra megyek 😛

5 hozzászólás to “Mindjárt itt a con…”

  1. Junchidono szeptember 25, 2008 - 8:06 du. #

    Írtam 😀

  2. outsyder szeptember 25, 2008 - 9:22 du. #

    “…mert máshogy igazából esélytelen egymást megtalálni.”

    nemigaz, mert fix, h kóvályogni fogok össze-vissza, mert képtelen vagyok huzamosabb idegig egy helyen maradni (kiv. vetítés/cp vagy ülőhely megléteXD bár elég zsúfoltnak néz ki a szombat), és így már nőnek az esélyek*bólogat*
    tavasszal is véletlenül futottam belétek^^

  3. Sunyi Nyufi szeptember 26, 2008 - 12:21 de. #

    hát nem tudom, nekem az az összefutós dolog igazán csak egyszer jött össze, szal ezért inkább teló ^^
    De a te számod megvan valakinek a társaságból nem? Ha nincs, akkor én megadom az enyémet 😛

  4. outsyder szeptember 26, 2008 - 12:55 de. #

    nem, még nincs meg senki száma^^

  5. black87 szeptember 26, 2008 - 4:21 du. #

    akkor rádbízhatom a jegyet Nyuffi? ^.^

Vélemény, hozzászólás?

