Eredmény – 2D-s feleség/férj igen vagy nem?

10 nov

2008-11-10_004237

Mint látjuk, a válasz alapvetően wtf 😀 Ez kicsit megnyugtat ^^

Szóval van új szavazás is, mely jövő hét vasárnapig  tart, hála a Polldady önlezáró funkciójának 🙂 Amúgy meg tudom, hogy el vagyok maradva Hyakko-val, de ígérem bepótlom, csak vettem magamnak egy új mobilt, aztán az utóbbi napokban azt pofoztam ki (erről mellesleg majd tervezek írni, mert hát geek-nek lenni jó ^^), és most így hétvégén még szociális életet is éltem, és elmentem bulizni, amiből az lett, hogy ma délután 4kor keltem lol 😀

Reklámok

8 hozzászólás to “Eredmény – 2D-s feleség/férj igen vagy nem?”

  1. black87 november 10, 2008 - 9:33 de. #

    eper, óllin Klárikám!

    mellesleg 12+ akárhány órákat aludni nem bűn 😀

  2. Sunyi Nyufi november 10, 2008 - 12:10 du. #

    tény, de nem is a legjobb, ha figyelembe vesszük, hogy emiatt éjszaka nem tudok aludni, pedig másnap kelni kéne 😀

  3. shearer november 10, 2008 - 5:43 du. #

    Az “a” betűs csokikat szeretem… 😉

  4. Nekomajin november 10, 2008 - 7:01 du. #

    ATibi, aBoci, aMilka? 😀

  5. shearer november 11, 2008 - 6:05 du. #

    Pontosan! ;Đ

  6. traumus november 11, 2008 - 10:18 du. #

    Gómbócartúr here.

  7. Rev november 11, 2008 - 10:28 du. #

    WTF, a kávés csoki nincs az előre megadott opciók közt. *durcizik*

  8. Sunyi Nyufi november 11, 2008 - 10:31 du. #

    Egosita ként magamból indulok ki, és ugyan szeretem a csokit meg a kávét, sőt még a csokis kávét is, a kávés csoki nem tartozik kedvenceim közé 😛

Vélemény, hozzászólás?

