Random post, random comic…

11 nov

… mert akartam ma valamit írni, de aztán valahogy mégse sikerült, mert inkább zenét hallgattam, könyvet olvastam (mondjuk a könyvről majd tervezek írni, ha befejezetem) és kádban elaludtam… De azért, hogy mégis legyen valami post, hogy visszajöjjön kicsit a swung a blogba, gondoltam ez is jó lesz. Sorry, hogy angolul van, de angol nyelvű fórum közönségnek csináltam első sorban 🙂

  pill stick do_the_H

Egy hozzászólás to “Random post, random comic…”

  1. outsyder november 21, 2008 - 8:52 du. #

    ez most feldobta kicsit az estémet:D

    low hp…XD

Vélemény, hozzászólás?

