Seven Secrets – Avagy 7 dolog, amit nem tudtatok, és nem is akartatok tudni rólam…

17 nov

secretfiles

Rev felkérésére íme 7 dolog, amit a többség szerintem még nem tud rólam… Persze biztos van, aki már ezeket is tudja, de hát evvan… Ami igazán titok azt meg úgyse tudja senki muwhaha 😀

#1 – Gyerekkoromban utáltam a magnókazettákat. Ennek főként az volt az oka, hogy mikor apámmal menni kellett piacra vásárolni (mellesleg a piacokat még mindig utálom), apám zenefüggősége miatt általában 20 percet le kellett tölteni a kalózkezettás standnál. Egy 4 éves gyerek számára annyi ideig egy helyben maradni, maga a pokol.

#2 – 8 éves korom óta apám egyedül nevel. Részletezni nem szeretném az okokat, mert az már iszonyatosan privát lenne 😛 Csak gondoltam, ezek után kicsit érthetőbb lesz, miért vagyok olyan, amilyen.

#3 – Mindig lámpalázas leszek, ha egyedül kell produkálnom magam zenei téren. Értsd: zenekarral/kórussal fellépni okés, de egyedül O_O;

#4 – Eléggé kegyetlen tinédzser voltam… Egyszer egy srác, aki nekem egyáltalán nem tetszett, de én neki igen, elhívott randizni. Én azt mondtam, okés, megbeszéltünk időpontot, de persze nem mentem el. Ezt még megcsináltam vele kétszer, majd mikor legközelebb újra látott egy buliban, akkor már az új pasimmal voltam ott. Mondhatom, nem vagyok büszke a dologra, így utólag… de hát tinédzser voltam…

#5 – Egészen gyakran megesik velem, hogy gondolataimat már magamban sem magyarul, hanem németül/angolul/japánul fogalmazom meg. Sőt, már olyan is volt, hogy álmomban végig mindenki angolul beszélt. A legrosszabb, amikor mondani akarok valamit, és a magyar kifejezés nem jut eszmbe, csak a német o_O

#6 – Nem vagyok ugyan kifejezetten béna, de egészen hülye helyeken tudok megsérülni, meg ilyesmik. Egyszer kifcamítottam a kislábujjam, mikor majdnem elestem a szivacsos fotelágyban. Egyszer papírvágás közben megvágtam magam a két ujjam között. Számítógép szerelés közben a PCI-Express-t védő fém cumóval megvágtam az ujjam. Egyszer kocsiban elaludtam a kisujjam….^^’

#7 – Óvodában dealer-módra osztogattam a többi gyereknek a rágót azegyik faházba. De elkapott az óvónéni. Bár egészen vacak dealer voltam, mert nem kértem érte pénzt…

És akkor következzék a 7 általam felkért illető ^^

andyme (neki majd szólni kell, hogy csinálja meg :P)

Ashi

Kandur

Kayama

Jaaku

outsyder

Nekomajin

Jah, és új header-em van, yay ^_^

Reklámok

18 hozzászólás to “Seven Secrets – Avagy 7 dolog, amit nem tudtatok, és nem is akartatok tudni rólam…”

  1. Ashi november 17, 2008 - 7:59 de. #

    oh you- 😛

    header pedig yaaaay! MUST REAHHHD IIIIT!

  2. Sunyi Nyufi november 17, 2008 - 8:31 de. #

    ;D

    Sanx is love ^^ Bár nem vágom, miért imádja úgy Mr Hoffman-t, de evvan XD

  3. Rev november 17, 2008 - 9:52 de. #

    LOL, kép, még szép hogy nyufifüles. :3

    Éééérdekes vagy, és ráadásul te is meg Junchi is olyan gyorsan letudtátok…

    Te kétbalkezes. =D

  4. Rev november 17, 2008 - 9:53 de. #

    Oh, BTW időzónát állítsd át GMT+1-re.

  5. black87 november 17, 2008 - 11:41 de. #

    #6

    emlékszem anno 8-adik végén lehettem ilyen, a nagy számítógép revolúció előtt. minden nap suli után leültem RTL II-n animét nézni és a végén már frankón németül hallottam a gondolataimat. sajna már kijöttem a gyakorlatból, de még mindig megértem azt amit a tévében beszélnek.

  6. Ashi november 17, 2008 - 1:34 du. #

    black: ez ismerős itten is.. németül gondolkodás.. de milyen jól jött suliban :3 legalábbis errefelé.. all hail RTL ZVÁJJJ…

  7. Sunyi Nyufi november 17, 2008 - 3:44 du. #

    Rev: Vazz ennyire ne legyél már kocka, hogy az idő zónákat is észre veszed 😀 Mellesleg képecska tényleg jól sikerült, photoshop rulz, aztán lelkesedélsből megcsináltam az új headert :3

    Én is néztem anno RTL II-t, de én inkább a SuperRTL rajzfiljeiből tanultam 😀

  8. siklara november 17, 2008 - 4:30 du. #

    Most megnyugtattatok, ezek szerint a magamban külföldiül gondolkodás/karattyolás egész normális. :3 Nekünk angol stílgyakon az egyik tanárnő még javasolta is gyakorlásképpen.

    6 – lol, ez aranyos 😀

    Állat az új header! Btw, én még tegnap is csak valami száz évvel ezelőtti postodat láttam, most meg idelátogatok és tele a blog számomra új tartalommal… Hülye oprah.

  9. Kayama november 17, 2008 - 5:22 du. #

    Úgy tudtam, hogy én sem úszom meg… XD

    A németül gondolkodás az megvolt nekem is. Újabban mondjuk már inkább angolul esetleg japánul. Egy időben a sok Csillagkapu nézés után rászoktam az “Indeed” szó használatára. 🙂 Ha valaki nem vágja akkor bocs. 🙂

    Új header = WIN! 😀

  10. terika november 19, 2008 - 10:01 de. #

    Aww Nyufi ez a 4-es pont. Komoly vagy. 😀

  11. terika november 19, 2008 - 10:02 de. #

    [suttogva: Nekonak már én is tovább adtam…]

  12. Sunyi Nyufi november 19, 2008 - 3:45 du. #

    terika: Elég sokminden van, amire nem vagyok büszke éeltem során (mint minden embernél), de erre aztán végképp nem… Szerintem ha meglenne még a srác száma, akkor tuti próbálnék bocsánatot kérni tőle…
    Oh shit… pedig azt hittem elég jól körbenéztem, hogy olyan ne legyen, akit már felkértek 😕

  13. Junchidono november 21, 2008 - 12:00 du. #

    Hehe, jó volt kicsit bővebben is megismerni ^.^

    6-os pont meg alap, szal nekem is volt már kislábujj ficamom 😛

  14. Kandur december 5, 2008 - 12:59 de. #

    Jajjnekem. :facepalm:

  15. gits december 5, 2008 - 8:55 du. #

    Egyszer kocsiban elaludtam a kisujjam….^^’

    ezt folytatnád pls 😀

  16. Sunyi Nyufi december 6, 2008 - 4:44 du. #

    Ha folytatnám, akkor nem lenne Seven Secrets ^^’ Most mondanám, hogy aki érdekes dolgokat akar rólam megtudni, az keressen rá a freeblogos blogomra, de szerencsére azt már levettem a netről 😀

  17. black87 december 6, 2008 - 8:21 du. #

    Hm, én reggel arra ébredtem, hogy elfeküdtem a jobb kezem. Aki már csinálta az tudja milyen, igazi Ace Venturás gumimozgásban volt részem kb. fél percig amíg újra vérhez jutott. Durva, hogy kb. semmit nem érez közben az ember o_o

Trackbacks/Pingbacks

  1. Héttitok - avagy amit meg is kérdezhetnél, de mivel titokban tartottam, nem tudtad, hogy mit kérdezz, és hogy egyáltalán megkérdezheted-e. Pedig igen. « Kayama Anime Blogja - november 18, 2008

    […] kedves Nyufink valamilyen oknál fogva kiválasztott (Kiválasztott lettem!!!), úgy tűnik én sem kerülhetem el […]

Vélemény, hozzászólás?

