Szavazás eredmény

17 nov

2008-11-17_155715

Sok a Gombóc Artúr 🙂

4 hozzászólás to “Szavazás eredmény”

  1. black87 november 17, 2008 - 4:41 du. #

    1st ^^

    Erre van egy példám: keresztapámat gyerekkorom óta nem láttam. Nem is emlékeztem rá, hogyan nézz ki. Soha nem tartottuk a kapcsolatot.

    Dédipapám temetésén találkoztam vele úgymond ‘először’. Apám rámutatott: “ő a keresztapád”.
    Sajnos többet nem találkoztunk. Keresztanyámtól tudtam meg egy nap, hogy felakasztotta magát. Nem éreztem semmit.

    Ugyanakkor ismerem magam és tudom, hogy már a gondolattól is, hogy elveszíthetem a szüleimet egy nap szinte könybe lábad a szemem. Épp ezért a 4-es helyett a 3-asra szavaztam.

  2. Elhaym július 1, 2009 - 12:01 du. #

    Te hogyan zárod le a szavazást, hogy úgy látszódjon mint most nálad jobb oldalt?

    Köszi előre is a segítséget.

  3. Sunyi Nyufi július 1, 2009 - 4:31 du. #

    Saját magát zárja le a szavazás egy előre beállított időpontban, amit a Polldaddy-n a jobb oldali sávban lehet beállítani, amikor szavazást csinálsz.

  4. Elhaym július 2, 2009 - 10:56 de. #

    Köszi a választ, legközelebb akkor én is beállítom.

Vélemény, hozzászólás?

