Touhou Anime Project

1 jan

Gondolom, a Touhou fan-ok többsége már látta, de hátha még valaki nem 🙂

A Comiket-en megjelent anime epizód, mint doujin, szóval ne várjuk el azt, hogy annyira jó legyen, mint egy profik álltal készített anime, bár így is egészen jó. Néhol az animáció nem a legjobb, és véleményem szerint a karakter dizájn is lehetne kicsit szebb, modernebb, de mindezt megbocsátom, mert profi seiyuu-kat kértek fel hangknak, és remekül illik mindegyik választás mindegyik karakterhez 😀 A legjobban számomra még mindig Reimu a lol. Játékban is őt imádom az ilyen “Te vagy a tettes!” “De nem!” “De igen, mert én azt mondtam” kaliberű párbeszédeivel XD És legyen még itt egy lol képPatchouli könyvtárából.

wikilol

19 hozzászólás to “Touhou Anime Project”

  1. black87 január 1, 2009 - 11:16 du. #

    A Wikipedián én is borultam egy kicsit. 🙂

    Különösebben nem találtam kivetnivalót a dolgon, egy-két helyen a karakterek kinézete volt az ami nem tetszett, de minden összevetve nagyon jól sikerült.

  2. novalisk január 1, 2009 - 11:49 du. #

    Ott van Cirno könyve is 😀

    Egyébként azért nem haragszom a karakterdizájnra, mert nem nagyon tudnám elképzelni így hirtelen ZUN stílusát a szokványos ábrázolásban, így meg egész el lett találva =)
    (bár tény, mint black is említi, egy-két helyen kicsit már alacsony volt a minőség, de legtöbb helyen elment.)

    Önállóan meg sajnos nem is tudom megítélni, mert elvakult fan vagyok, és mint ilyen, csak epic és awesome jelzőkkel tudom illetni 😀

  3. Sunyi Nyufi január 1, 2009 - 11:56 du. #

    Azért olyan sok problémám nem volt nekem se a karakter dizjánnal, csak én jobban szeretem a modernebbet 🙂
    Ennek ellenére a karakterek mindent vittek, és awesomeness-ként éltem meg én is az egészet 😀 Reimu és Aya a legeslegjobbak ^^

  4. Motoko január 2, 2009 - 12:17 de. #

    Felvilágosítást kérek, ez milyen játék?:)
    Szégyenlem, de még csak nem is hallottam róla…

  5. traumus január 2, 2009 - 12:36 de. #

    Jó volt, tényleg jó volt, de tényleg csak azért, mert touhou, és Reimu mozgott :3, stb… 😀

  6. black87 január 2, 2009 - 1:33 de. #

    Hát igen, ha valami más játékadaptációról lett volna szó akkor biztos nagyobb elvárásaink lettek volna 😀

  7. Sunyi Nyufi január 2, 2009 - 2:01 de. #

    Motoko: Hát én most elkezdthetném magyarázni, hogy ez mi, de annyira nem vagyok ám benne én sem profi, szóval részletekért novalisk-hoz kell fordulni 😀 De összefoglalva a dologot: japán elsősorban lövöldőzős játék vicces moe karakterekkel, melyből készült már harcolós játék is, ami igen népszerű a Touhou-fanok körében 🙂

    blackie: Naja, Touhou-ból egészen ritkán látni bármit is, ami kifejezetten rossz lenne, még a fan-made cuccok között is 😀

  8. novalisk január 2, 2009 - 11:24 de. #

    Igazából Nyufi leírta, hogy mi is a Touhou. Még az jó benne, hogy PC-re készült (legalábbis a 6. résztől, de szerintem úgyis onnantól érdemes tolni), lényegében a karakterek és a zene miatt megéri játszani vele 😀
    Ja meg úgy általában véve rohadt nehéz a játék.
    Mire először végigviszed normálban folytatás nélkül, a zenéket már meg is szereted jobb esetben =)

    Ja és fancuccok ftw, szerintem legtöbben amiatt kezdtek el Touhou-zni, legalábbis “nyugaton”.

  9. black87 január 2, 2009 - 12:29 du. #

    első találkozás a Touhounak nevezett valamivel 😀 (lol, vicces visszaolvasni a kommentjeimet)

    Ezután kezdtem el érdeklődni, hogy ugyan mi is ez. Végülis sok olvasgatás lett a vége. Legközelebb GFXbeta fórumon töltögettem SHARPNELT és közben lejött egy IOSYS – Touhou Otome Bayashi album is 🙂

  10. Motoko január 3, 2009 - 11:36 de. #

    Tudom nem ide tartozik, de Marimite 4.évad 01 rész, rawban már szedhető!:D
    Bocs az off ért!:)

  11. Sunyi Nyufi január 3, 2009 - 2:57 du. #

    Ilyenért felesleges offolni, mert kb 5 percel azután, hogy felteszik a raw-ot Tokyo Tosho-ra, én tudni fogok ról 😛 (kivéve ha alszom, de akkor meg olyan mind1)

  12. traumus január 3, 2009 - 8:06 du. #

    “Ja meg úgy általában véve rohadt nehéz a játék.”
    Naja, az összes danmaku touhou gém nagyon nehéz. Még easyn is, ha először játszol. Viszont a vs típusú (eddig egy ilyennel játszottam) iszonyatosan könnyű, több karakterrel is elsőre sikerült minden mérkőzés.

  13. black87 január 3, 2009 - 9:41 du. #

    melyik a vs?

  14. Sunyi Nyufi január 3, 2009 - 10:03 du. #

    Szerintem trau a 7.5-re meg 10.5-re gondolt, szal fájtolósra 🙂 Bár szerintem a story mode ott se könnyű… persze lehet, hogy csak én vagyok béna 😀

  15. black87 január 3, 2009 - 10:28 du. #

    Nem hiszem: Scarlet Devilt én is csak Easyben tolom, igaz nem is játszotam azelőtt se sokat.

  16. traumus január 4, 2009 - 1:15 de. #

    Most kifejezetten a 10.5-re gondoltam, ja. Nem tudom, nekem mindig fekszenek a vs típusú gémek. De ezt a danmakut nehéz “megszokni”.

  17. Sunyi Nyufi január 4, 2009 - 6:42 de. #

    Scarlet Weather Rapsody-t még nem játszottam, csak Immaterial and Missing Powers-t, de mint mondtam, abban is elég béna vagyok 😀 Bár fel kéne tenni az SWR-t is, hogy lehessen neten keresztül játszani… csak félek, hogy a sok hülye Touhou mániás haverom szarrá verne XD

  18. novalisk január 4, 2009 - 5:45 du. #

    Igazából a fightolósok sztori módja easyben ha folyton grazel az ember egész könnyű. A danmakusat is meg lehet szokni, bár ha azt nem easyben akarja az ember végigvinni, nem árt practicen megtanulni a danmaku mintákat =)
    Bár a Subterranean-t máig nem vittem végig normálban >_<

  19. traumus január 5, 2009 - 10:13 du. #

    Nekem a danmaku normal még felejtős.

Vélemény, hozzászólás?

