2009 tavaszi anime szezon – első epizódok [Final Update]

6 ápr

Hát akkor legyenek itt az első epizódok, amiket láttam… Ha valamit még nézek ezek mellett, akkor updatelem majd a post-ot ^^

snapshot20090406113624

K-ON!

Még kezdés előtt mindenki nagy kedvence lett az anime, attól függetlenül, hogy olvasták-e a mangát vagy sem. Ez persze annak tudható be, hogy KyoAni. Ugyan én kicsit soknak ítélem meg a hype-ot, ami van körülötte, de ettől függetlenül a K-ON! egy remekül induló darab, ami kifejezetten jól visszaadja a manga hangulatát. A szereplők mind aranyosak, és ugyan még csak az első epizód ment le, már tömegével vannak Yui- és Mio-fanboyok ^^’ Igazából hangulat terén az egész kicsit olyan Lucky Star és Hidamari Sketch egyveleg, egy kis zenével körítve ^^ Bár ami igazán tetszik az animében, hogy reálisan vannak megcsinálva a hangszerek. Végre nem azt látni, hogy egy random gitár van a zenész kezében, hanem egy Fender (legalábbis, Mio basszusgitárja az, Yui-é meg Gibson Les Paul lesz ugye), meg ugye a dobon is ott a Yamaha, a keyboard-on a KORG… szal yay for music, és nem, csak azért sem fogom csorgatni a nyálam a hangszerek láttán, mindenegyes alkalommal 8D~

2009-04-06_114023

Mainichi Kaa-san

Ez az anim pont azt adja, amit ígér: sok kis rövid történetet, ami vagy megmosolygatat, vagy fetrengsz a röhögéstől. Ennek ellenére előre látom, hogy nem fogják sokan nézni, mert hát nincs benne fanservice, nincs bishoujo, sem pedig bishounen, a character design nem szép, és nincsen benne semmilyen akció. De nem is baj, ne nézze mindenki. Elég, ha én (meg még páran) röhögök azon, hogyan mennek a gyerekek többször szidás után is a tengerbe mondván “már ninja-k vagyunk, tudunk járni a tenger alján”, meg azon, ahogy drága anyuka éjjel egyedül zabálja a konyhában a rákot, és még akkor sem ad a gyerekeinek, ha sírva kérik XD Mellesleg az animéhez csak Crunchyroll-on van felirat, de hát ilyen anime pont megfelelő a streamelésre 🙂

snapshot20090406120445

Phantom ~Requiem for a Phantom~

Oh istenem orgazmus a szemnek O_O A sztori pontosan azt hozza, amit az ember vár: misztikum és gyilkolászás, méghozzá mindezt fergetegesen gyönyörű animációval. De tényleg, nem tudok róla negatívumot mondani. Eddig talán ez a legjobb minőségű első ep, amivel találkoztam (és ami nem dvd rip). A szereplők érdekesnek tűnnek, bár még nem ismertük meg mindet.

Jah amúgy a Desire sub-ja szvsz elkerülendő, mert egészen sokmindent átírnak és lerövidítenek, illetve rosszul fordítanak (mert bizony van különbség a között, hogy “te az enyém vagy” meg hogy “te én vagyok”).

snapshot20090406120840

Asura Cryin’

Nos hát mit is mondjak… Nem tudtam, hogy ez mecha lesz. Nem szeretem a mecha-t, ezért ez mínusz pont eléggé erősen. Viszont kap plusz pontot azért, mert maga a mecha egyszerűen lol, ugyanis úgy néznek ki, mintha valaki keresztetzte volna az NGE mecháit a Code Geass mecháival 😀 A történetből sokminden még nem derült ki, de mivel van feketehajú szexi és cool meganekko, akinek ráadásul Tanaka Rie a hangja, I’m happy 8D Másik iszonyatosan lol pillanat az volt, amikor az éjszaka közepén kettős személyiséggel rendelkező miko megtámadja a főhőst, és közli vele, hogy “that is a dangerous existence”… mindent Clannad Fuuko-jának a hangján XD Igazából nincs semmi bajom Fuuko hangjával (Nonoka Ai), csak egszerűen az ő hangja annyira jellegzetes, és annyira nem ilyen szerepeket szokott kapni… de nem baj, most legalább a szerepének vannak mellei is 😀 Szóval alapvetően nézem még kicsit tovább a sorozatot, de nem hiszem, hogy epic lesz 🙂

snapshot20090406121118

Natsu no Arashi!

Őszinte leszek, én egy picit többet vártam az első epizódtól… Mármint történetileg jó volt, röhögtem rajta bőven, a seiyuu-k tökéletesen jól illenek a karakterekhez, és a színek nagyon szépek voltak, az animáció minősége sem volt rossz. Csak egyszerűen kevés volt benne a SHAFT. Én alapvetően imádom a SHAFT stílusát, bár nem szabad túlzásokba esniük, mert akkor totál káosz lesz, erre a legjobb példa a Pani Poni Dash. Viszont itt egyszerűen kevés volt, nem volt meg az vizuális élvezet, amit egy ef, egy Hidamari Sketch vagy a Maria Holic nézése során kap meg az ember. Ettől függetlenül persze nézni fogom az animét, mert a sztori hihetetlenül jó ^^

btw Touhou reference lol XD

snapshot20090406121304

snapshot20090406121552

Saki

Ezt kezdjük egy kis lol sztorival… Letöltöttem az animét, de valahogy az mkv fájlban nem volt benne a felirat. Gondoltam magamban “na tök jó, tölthetem le újra… de azért inkább megnézem a menüben, hátha mégis van valami felirat szerű”, szóval rányomok, hogy pause, és milyen képnél áll meg?

snapshot20090406121412

XD

Nah de térjünk rá az animére… Kicsit túlságosan moejongg lett, és kicsit túl nagyok Nodoka mellei. Bár igazából felelőlem lehetnek ekkorák a mellei, de akkor legalább hordjon méretének megfelelő egyenruhát… Történetileg ugyan azt hozta, mint a manga, a szereplők érdekesek, de semmi extra. Nézhető, bár én várni fogok vele amíg valami jobb minőségű raw ki nem jön, mert ez nem volt bejövős.

snapshot20090406202612

Pandora Hearts

a manga első fejezetét dolgozza fel. Igazából a történet még mindig érdekes, a zene kifejezetten szép. Az egyetlen problémám, hogy én egy kicsit jobban goth stílusra számítottam az animétől, mert a manga olyan hatást keltett, ennek pedig a színvilág nem nagyon tett eleget. Igazából nem is azzal van a bajom, hogy sok zöldet használtak, hanem inkább az, hogy az egész kicsit olyan fakó, nem eléggé élénk színű. Csak reménykedni tudok, hogy ez azért van, mert vacak minőségű raw-ot használtak *sóhaj* Remélhetőleg kijön egy HD verzió is, mert ehhez az animéhez nagyon kéne. Amúgy a seiyuu-k viszont iszonyatosank jók voltak, Kawasumi Ayako gyilkos kissé Saber-es hangja nagyon bejövős, és Hirohashi Ryou (Clannadban Kyou, Aria-ban Alice) őrült hangja is egészen fenomenális :3

snapshot20090406202908

Tears to Tiara

Ezt még csak raw-ban láttam, de legalább delicious HD raw-ban :3 Story-t meg mondjuk úgyis tudom… Na de a lényeg, hogy a játék karakterdizájnjától kicsit eltér az anime, ami igazából nem nagy baj, bár kicsit sajnálom, hogy Arthur túl felnőttesnek néz ki, de így legalább mégnagyobb lesz a kontraszt külseje és a személyisége között 😀 Egyébként amiért érdemes nézni az animét még akkor is, ha a játékkal játszottál, az a special effect-ek. Remekül megoldották Arawn feltámadását, szép volt, ötletes. Az egész grafika teccős, a zene is szép, a seiyuu-k jók, szóval nagyon jól indított nálam ez a dolog ^^

snapshot20090406202351

Valkyria Chronicles

Nem terveztem nézni, bár pontosan nem tudom miért, de mivel a Random Curiosity blogon omni jónak találta, megnéztem, és valóban jó. Érdekes a világ, amit próbálnak bemutatni, kicsit olyan, mint a Sisters of Wellberben: egyszerre van fantasy feelingje, de technikai dolgokkal (puskák, tank, gránát) megspékelve. A hősnőnek, Alicia-nak Inoue Marina a hangja, ami határozottan plussz pont mert őt ugyan már a Minami-ke óta szeretem, de a Skip Beat óta imádom XD A szereplők érdekesnek tűnnek, meg a történelmi háttér is, ahol Kelet-Európa támadja Galliát. Az egyetlen ami kifejezett fura rajta azok az árnyékok… Mármint ugye tudjuk, hogy mangában szoktak néha olyan, hogy az árnyék textúrája nem változik annak ellenére, hogy elvileg a felület, amin van, az nem lapos? Nah itt is pont ez van, és ez fura o_O

snapshot20090406203148

Shangri-La

Első reakcióm, az volt, hogy “wtf? a kiscsaj börtönben volt? o_O”… Második reakcióm “jesszus de ronda transzfesztiták o_O” 😀 De amúgy a sztori eléggé érdekesen alakul, bár őszintén még nem vágom pontosan, hogy ez a carbon tax dolog mi akar lenni, de hát majd kiderül 🙂 A karakterek izgalmasnak látszanak, csak kicsit sok a nemi identitás zavaros 😀 Ember legyen a talpán, aki ennél az animénél bárkiről is kimeri konkrétan jelenteni, hogy milyen nemű XD Nagyon az az érzésem, hog ez most egy win Gonzo alktoás lesz 🙂 Csak kéne ebből is szép HD ^^’

Queens Blade - 01 - Large 25

Queen’s Blade

Nem. Egyszerűen csak nem. Röhögtem ugyan rajta, de azon, hogy mennyire szörnyű. Igazából a leghihetetlenebb számomra, hogy ezt leadják kábeltévén Japánban. De azért hogy mondjak róla valami pozitívumot is: tetszettek az ending alatt az illusztrációk. Azért remélem, hogy Velho blogolni fogja XD

snapshot20090408015046

Cross Game

Megint csak egy első epizód, amit azért néztem meg, mert omni jónak találta. És az is. Mondjuk nem szabad sokat várni a történettől az elején, hiszen “csak” általános iskolás gyerekekről van szó, akik szeretnek baseballozni. Ennek ellenére az epizód végének sikerült könnyeket csalnia a szemembe, és szerintem ha nem tudtam volna, hogy mi fog történni (köszönhetően annak, hogy ugye olvastam róla blogpost-ot), akkor szerintem sírtam volna. Az ending zenéje egyenesen gyönyörű, és tulképpen csak ezért vagy naponta 3-szor rá fogok kattintani a fájlra, amíg ki nem jön a single. Talán ami a legjobb benne, hogy eddig minden, ami történt reális, és a szereplők viselkedése is az, valósághű, és megható. Mindenképp nézni fogom. És ha vége, akkor a mangát is elolvasom, mert úgy tudom, hogy az anime kicsit gyorsan dolgozta fel a dolgokat, az első epizód az első kötetnek felelt meg.

snapshot20090411032801

Ristorante Paradiso

Ebből az animéből már az első két rész is megtekinthető, és igazából ez szerencse is, mert az első rész nem igazán volt izgalmas. A történetnek alapvetően lassú a folyása, és a téma valószínűleg nem fog tecceni mindenkinek, mert ugyan arról szól, hogyan tölti egy fiatal hölgy a mindennapjait munkával főként a férfiak között, de itt a férfiak mind idősebbek (van amelyiknek már unokája is van), és hát Nicoletta (főhősnő) kiszemelt “áldozata” is egy idősebb úriember, aki tulképpen akár az apja is lehetne. Mondjuk igazából engem nagyjából nem izgat a kor, mert a pasik sármosak és szemüvegesek 8D Amúgy túlsokminden nem nagyon történik a részekben, szal részemről ez inkább olyan majd szezon végén egybe megnézős dolog lesz 🙂

snapshot20090410031400

Sengoku Basara

… sajnálom Méri, én nem vagyok férfi asszem… nekem ez nem jött be. Igazából nincs tulképpen konkrétan kifogásom semmi ellen, mert az animáció jó, a karakter dizján jó, a színek gyönyörűek, a seiyuu-k jók, volt néhány poén, ami szintén bejött, de… ez a téma engem csak szimplán nem tud érdekelni asszem ^^’ Sosem voltam rajongója a fight-os animéknek (vagy akár mangáknak). Ez alól talán az egyetlen kivétel a Soul Eater. De szóval, számomra ez nem nézős dolog, de ha valaki az ilyesmit szereti, akkor gondolom nem fog csalódni, mert azért látszik hogy munka van benne az anim stúdió részéről. Jah, és azt még elismerem, hogy Kasuga hot volt 8D

snapshot20090411030311

Higashi no Eden

Best OP of the season! De komolyan. Mondjuk ezt a számot már kb akkor imádtam, amikor kijött a promo, de ehhez fantasztikus animáció is társul, szóval az egész OP egy nagy WIN részemről. Az első epizód kevésbbé volt tele action-nel, mint ahogy számítottam rá, de sokkal viccesebb volt, mint elsőre gondoltam, szal bejövős. Ugyan kicsit nem vágom, hogy mikor főhőseink japánul beszélnek, akkor azt most az amcsi szereplők tényleg értik-e, vagy csak könnyítés ez a nyelvi dolog azért, hogy ugye a japán nézők vágják a dolgot…de végülis annyira nem érdekes. Volt jó néhány lol momentum, az animáció gyönyörű, a zene teccős, eddig asszem nálam ez a szezon kedvenc, mert egészen magas elvárásaim voltak vele kapcsolatban, és megfelelt azoknak 🙂 Mellesleg az ending zene is jó, az animáció meg kifejezetten ötletes… az egyetlen probléma, hogy még egy hetet kell várni a következő részig >_<

snapshot20090413142646

Higepiyo

Pure awesomeness of lol XD Először bevallom nem érdekelt igazán a sorozat, mert tulképpen semmi info nem volt róla, csak hogy csibe + körszakáll. De aztán drága Mathes barátom azt mondta, hogy nézzem meg, mert csak 5 perc, és a szezon legjobbja számára. szóval megnéztem, és OMG LOL XD Egy körszakállas csibe, aki piál, szárított tintahalat eszik, és még egy adagot kér a curry-ből stb XD Ráadásul a Higepiyo nevű csibe hangja nem más, mint Paku Romi… ez a párosítás valahogy teljesen abszurd, és még rátesz egy lapáttal a lol-faktorra 😀 A gazdi, Hiroshi hangja meg Kobayashi Yuu, ami szintén egészen vicces, mivel a Maria Holic Mariya-ja után őt ártatlan általános iskolás srácként hallani, csak kicsit kontraszt. Mellesleg igen, az egész egy rohadt nagy Chi’s Sweet Home paródiának látszik, de jó! 😀

snapshot20090413145503

Hatsukoi Limited

Nem olvastam sokat a mangából, de az első rész sztorijára nagy vonalakban emlékeztem. Ennek ellenére az első rész sirályság volt ^^ Semmi komolyság, semmi kifejezetten drámai, a poénok viszont viccesek, mert nem azok az ecchi egymásra-esünk-meglátjuk-a-lány-bugyiját poénok, hanem a viccek alapja az, hogy mekkora az eltérés jelenlegi főhősnőnk, Ayumi, szőke-herceg-fehér-lovon vágyálma és a valóság között ^^ Szóval hogyha nem próbálnak beletenni valami nyálas érzelmes szálat az animébe, akkor ez kifejezetten jó sorozat lesz ^^ Plussz ugye a karakterdizájn is kifejezetten szép 🙂 Nyufi approves ^^b

Nos akkor összegzés így a szezonkezdésről. Hát ha úgy az egészet nézzük, akkor eléggé gyenge, de azért van néhány alkotás, ami kiemelkedő lesz megint. Alapvetően a probléma az a szezonnal, amit Velho is mondott: visszafejlődött a képminőség. Mert most komolyan, előző szezonokban mi volt, ami nem volt szélesvásznú? Clannad, azon kívül semmi. most meg K-ON, Queen’s Blade és Pandora Hearts is. Plussz egészen kevés animéhez van HD rip, ami szintén negatívum, mert biztos vagyok benne, hogy a Natsu no Arashi szebben nézne ki HD-ben, mint alapból. Ez tulképpen vonatkozik a Shangri-La-ra és Ristorante Paradiso-ra is. Ráadásul a régi jó fansub csapatok kezdenek eltűnni, és helyükbe olyan csapatok jönnek, mint a Desire, ami lehet, hogy jó munkát végzett a RideBack-nél (nem tudom, nem az ő sub-jukkal nézem), de a Phantom-nál felháborítóan pocsék volt a fordítás (még én is jobbat tudnék csinálni), és ráadásul a normál kritikát is flame-ként értelmezik. Utolsó mentsvárunk a Frostii, ami a Forth-bite és az Ureshii kereszteződése, de ők meg lassúak… Könnyen megeshet, hogy rá fogok szokni a raw-ok nézésére >_> Történet alapján még nem nagyon szeretném megítélni az animéket, mert hát ugye még csak 1-2 rész jött ki belőlük… szóval ennyi lenne így a tavaszi szezon kezdésről 🙂

19 hozzászólás to “2009 tavaszi anime szezon – első epizódok [Final Update]”

  1. motokoyuri április 6, 2009 - 11:37 de. #

    K-ON!-t és QBlade-t néztem és eddig number-one mindegyik!:D

  2. 3rr0R április 6, 2009 - 11:55 de. #

    Ahogy látom Shinsen elment Fullmettalt fordítani (meg a gSS, meg az Eclipse, meg még sokan mások <_< )

  3. Velho április 6, 2009 - 12:35 du. #

    “már tömegével vannak Yui- és Mio-fanboyok ^^’
    Oh, hi 8D

    Engem egyébként a trollsubberek mellett a visszafejlődés idegesít HD-ről 640×480 Xvid-re… T_T

  4. Sunyi Nyufi április 6, 2009 - 12:40 du. #

    3rr0R: Shinsen FMA fordítása nem nagyon érint engem, mivel első szezont se láttam ^^’ But I want my fansub back! D:

    Velho: Mio-fanboysággal az egyetlen bajom, hogy MyAnimeList fórumon aznap, amikor kijött az első rész kb 6an csináltak maguknak új fórum sig-et, és ebből 5-en ugyanazt a képet használták, majdnem teljesen ugyanúgy… plese be original dammit -_-

    QB-t meg nem is kommentálom inkább szerintem…

  5. Velho április 6, 2009 - 1:02 du. #

    Na jó, de én nem csinálok magamnak fórumsiget, nem plakátolok ki semmit vele és nem hirdetem mindenhol ^^

    Egyébként túlzás, hogy “fanboy”, odáig azért még egy karakter sem tudott juttatni |:

  6. Sunyi Nyufi április 6, 2009 - 1:09 du. #

    Azzal nincs bajom, hogyha valaki szereti Mio-t, én is szeretem (bár nálam még mindig a tanárnő rulz :D). Sőt nekem alapvetően nem szokott bajom lenni azzal, hogy ki mit szeret, mert ugye nem kell mindenkinek azt szeretni, amit én, de amikor fórumsig, avatar, profilkép és msn avatar is Mio, akkor már bajok vannak ^^’
    Mondjuk azt tudom, hogy te úgyse csinálnál ilyet Velho 😀

  7. traumus április 6, 2009 - 11:41 du. #

    RITSU!! \m/
    Ő olyan kis hülye :D.

  8. motokoyuri április 7, 2009 - 8:32 du. #

    Valkyria Chronicles nem fogom nézni mert a PS3-ra kiadott azonos nevű SJRPG-t dolgozza fel 1 az 1-ben, amivel játszani akarok majd a közeljövőben!:)

  9. IchigoShizu április 8, 2009 - 9:57 de. #

    Számomra most éppen elég a K-On! és a Saki!^^
    Többre úgysem lenne időm XD
    Egyenlőre mindkettő tetszik,nagyon cukkerek a szereplők,és érdekesek a story-k.
    Már csak egy 5th season-re vágynék a Marimitéből,és akkor minden rózsaszínben fürdene XD…de tudom h erre még várhatok…sajnos.=S

  10. femaleanon április 8, 2009 - 12:47 du. #

    Shinsen subbed Sengoku Basara, and that’s why they are badass. >: D
    Warning: Manliness Overload detected in commenter, … exploding in 3…2…1….OVER9000!!! 😀

  11. Junchi április 9, 2009 - 7:09 de. #

    Van Shinsen-verzsön a SengoBasához? OMG, már töltöm is lefelé 😀

    Btw megnéztem a K-ON első részét. Ezt tuti nézni fogom, pedig általában taszítanak a “sok kjút szereplő egy helyen” cuccok, de ez annyira nagyon MOE~~, hogy nagyon >.<

  12. femaleanon április 11, 2009 - 10:59 de. #

    Mah, GAD! 😀 Ristorante Paradiso mekkora volt már.. 2 rész.. 😛 oldmen raep 😛 nekem egyébként tökre tetszik 🙂 elég hangulatos 🙂 de nem bírok várni, hogy mi lesz velük 🙂 Sengoku miatt megértelek.. a kevésbé MOERU~ részem persze.. 😀 .. de mindig kell egy CAPSLOCK anime 😀 (nekem) úgyhogy, työmmi para. 🙂
    Ja, és a Cross Game-en én is sírtam :,< És tényleg elég jó lett! Mustawatch 🙂

  13. SlyZero április 11, 2009 - 1:00 du. #

    “Kicsit túlságosan moejongg lett”
    Szerintem a mangától még így is messze elmarad MOE-faktor ügyileg. (Van egyáltalán olyan alkotás, ami képes azt felülmúlni?)

    A K-On viszont olyan retek unalmas volt, hogy a húgom kis híján kómába zuhant mialatt nézte.

  14. siklara április 11, 2009 - 1:54 du. #

    Nekem is a Higashi no Eden a kedvenc eddig (de ezt valahogy sejtettem előre), az Oasis Dig out your soul albuma meg úgy jó, ahogy van, nem csak a Falling Down c. szám. 🙂

    Az csak engem sokkolt, hogy a Shangri-la c. alkotásban Nakata Jouji egy transzvesztita hölgynek (?) kölcsönzi a hangját?? De legalább elmondhatom, hogy ebben az évadban sem kell lemondanom róla XDDD

    SlyZeroval egyetértek, a K-on elég uncsi, de nekem az első rész is az volt.

    Egy csomó cuccot meg sem néztem még, vagy alapból a le sem töltöm kategória, de majd meglássuk…

  15. motokoyuri április 11, 2009 - 2:45 du. #

    K-On nem unalmas, kifejezetten kellemes meglepetés volt.

  16. Sunyi Nyufi április 11, 2009 - 3:55 du. #

    femaleanon: A szezon capslock animéje a HIGASHI NO EDEN 😛 XD
    Cross Game ;____;

    SlyZero: Egyetértek abban, hogy a manga moe-bb, és hát szebb is… vagy egyszerűen csak iszonyat rossz volt a raw annál, amit én néztem.
    A K-ON meg hát… ízlések és pofonok ugye. Mondjuk én még mindig nem istenítem az animét, de alapvetően szoktam szeretni olyanokat, amiket mások unalmasnak tartanak 🙂

    siklara: Bizony-bizony, az Oasis-nek az egész Dig Out Your Soul albuma sirály 😀 Higashi no eden, meg Nr. 1 ❤
    Nakata Jouji hangja engem is totál sokkolt XD Komolyan kíváncsi lennék rá, hogy eredetileg az a szereplő milyen nemű volt 😀 Mert úgy tűnik, mintha lennének mellei 😀

  17. jadu április 14, 2009 - 6:15 du. #

    omg Alucard egy transzvesztita hölgy (najo csak a hangja…) nem terveztem nézni a shangri-lat de ha Nakata Jouji is hangját adja hozza, akkor bele-bele nézek 😛

    ristorante paradiso – egész kellemes volt

    HIGASHI NO EDEN – O.O kidülledt szemekkel néztem végig… minden percet, az elejétől a végéig imádtam, remélem, ezt a színvonalat tartani is fogjak es nem cseszik el vmi égbekiáltó nagy butasággal 😛 Oasis meg plusz pont 🙂

    Higepiyo – nagyon lol 🙂

    Sengoku Basara – remek seiyuu gárda, izgalmas történet (lány vagyok, és szeretem a fightot, de nem a nagyon durva véreset… :P) és szinten jó OP (Abingdon Boys School… aahhh)

    Valkyria – Imádom Inoue Marina hangját (TTGL Yoko-ja óta) aaa az a nő zseniális, mar érte érdemes nézni egy animét 🙂

    tetszett még a Guin saga is (fantasy yeah)

    a Cross Game… nos nem tudtam eldönteni, hogy nézzem-e vagy sem, most már tudom 🙂

  18. Dóri április 17, 2009 - 11:09 de. #

    Egyetlen animét tudnék még ajánlani, hogy nézzetek bele ha van időtök: a Basquash!
    Valami hihetetlen grafikája van, és ha a Rideback tetszett, akkor szerintem az is fog.
    Mondjuk elég furcsa az alapötlet, hogy mechák kosárlabdáznak, de ha van időtök nézzetek bele az első részbe!
    Nekem idáig ez jött be a legjobban a tavaszi szezonból, csak második a Higashi no Eden.

  19. Sunyi Nyufi április 17, 2009 - 12:56 du. #

    Igazából a Basquash-on egészen sokat filóztam, hogy belekezdjek-e vagy sem. Azt tudom, hogy a grafika szép, de az alap koncepció egészen nagy baromságnak tűnik, és nekem a mecha-k sose jöttek be, szóval szerintem még filózom egy ideig, aztán majd ha nagyon unatkozom akkor mégis belenézek 😀

Vélemény, hozzászólás?

