Super-paper!

26 ápr

2009-04-26_024017

Awesome super-paper is awesome… 😄 Istenem, lehet, hogy csak fáradt vagyok, de ez most valahogy iszonyatosan betett 😄 Mondjuk Lambda alapvetően egy egészen lol karakter, szal tőle nem meglepő az ilyesmi 😀 Alig várom már, hogy nyáron kijöjjön az Umineko no Naku Koro ni anime változata, mert iszonyatosa királyság lesz 😄

Mellesleg ez megint csak egy random post, majd valamikor holnap vagy holnapután jön egy Higashi no Eden post is, de most épp el vagyok foglalva azzal, hogy Umineko-t játszom :3 Beatrice-sama so evil ❤

18 hozzászólás to “Super-paper!”

  1. black87 április 26, 2009 - 3:06 de. #

    A zenéje jó

  2. Sunyi Nyufi április 26, 2009 - 3:27 de. #

    A zenéje baromi jó 🙂 Igazából a sztori is iszonyat jó, mondjuk kell hozzá egy kis Higu előismeret… az egyetlen ami még mindig ronda az a karakterdizájn *sóhaj* egy 2007-es játéktól azért többet várna az ember, mégha doujin játék is… de azért elviselhető és megszokható a dolog…

  3. Molylepke április 26, 2009 - 9:32 du. #

    Karakterdizájn tényleg nem a legszebb, de ahhoz képest, hogy egy epizód körülbelül fél év alatt készül el (minden Comiket-en kijön egy Ep), és hogy ezt mindössze egy 3 embert (!!) számláló csapat csinálja, ahhoz képest nem is olyan vészes. 😀

    És Higurashi-hoz képest itt még gyönyörű a grafika. Szerintem. 😀 Ráadásul a történet ezerszeresen kárpótol a csúnyaságokért.

    Egyébként nem is tudtam, hogy az anime már nyáron kijön. 😀 Legutóbb még olyasmit hallottam, hogy “talán az év végén kijön”, meg hogy az őszi vagy a téli szezonra jön ki, de legyen neked igazad, mert így kevesebbet kéne várni. ^^

    Amúgy ma fog kijönni Umineko-hoz a Motion Graphic Vol 4! ^^

  4. Sunyi Nyufi április 26, 2009 - 9:43 du. #

    Az anime hivatalos honlapján 2009. július szerepel, és mivel ez nem egy KyoAni&Kadokawa dolog, kétlem, hogy trollkodnának 😀

    Ami a karakter dizájnt illeti: elismerem, hogy klasszisokkal jobb, mint a Higu-nál. De akkor is, nem hiszem, hogy ennek a dizjánnak és egy normálisabb dizjánnak az elkészítése akkor nagy időkülönbséget jelentene, mert így is kb 4-5 rajzot kell csinálni karakterenként (van akinél 2 is elég, pl Genji).
    De persze félreértés ne essék, azért a játék nálam 10/10, és minden elismerésem az alkotóké, mert így az Umineko-t játszva a Higu történetének is több értelme van 😀 Ettől függetlenül véleményem szerint ezt a király játékot még királyabbá lehetne tenni egy kis eyecandy character desing-nal 😉

    A Motion Graphic-ot meg én is várom, akárcsak azt, hogy a Witch Hunt végre teljesen lefordítsa a játékot ^^

  5. Molylepke április 26, 2009 - 10:40 du. #

    Én a Witch Hunt-os patch-et egyrészt várom, mert eléggé belelendültem a 4. részbe, másrészt viszont mintha azt mondták volna, hogy a question arc-ok után 1 évre abbahagyják az Umineko fordítását és folytatják a többi projektjüket. Emiatt meg inkább próbálok (próbálnék 😀 ) szééép lassan haladni. 😄 (Előre látom, hogy úgysem fog menni, és majd később sír a szám, hogy máris befejeztem. 😄 )

  6. Sunyi Nyufi április 26, 2009 - 10:47 du. #

    Hát, az oldalukon a híreknél ez van:
    “March 22, 2009
    Episode 4 Patch 1 finished (chapters 0-9)
    In-game Grimoire Tips system added.
    Several bugs fixed for Windows&Mac
    Support for the new official patch

    (which does not affect our patch)”
    … és mivel ugye még Ryuukishi07 is küldött nekik egy elismerő levelet a fordításukról, nem hiszem, hogy olyan sokat kell várni a 100%-os fordításra 🙂
    Mondjuk nekem még van időm… még csak a 3. epizód elején járok 😀 Plussz ha nagyon Umineko hiányom lenne, akkor max újra végig viszem a második és harmadik részt, ami meglehet, hogy szükséges a stroy teljese megértéséhez ^^ (a Higu animét is csak akkor értettem meg 100%-osan, mikor a Kai végignézése után újrakezdtem az egészet :D)

  7. Sunyi Nyufi április 27, 2009 - 1:19 de. #

    Egy kis helyesbítés… Animesuki fórumon azt írták a Witch Hunt-osok, hogy mivel a fordítójuknak most lesznek a vizsgái, ezért júniusig nem nagyon várható update… de hát türelem rózsát terem ^^

  8. black87 április 27, 2009 - 10:14 de. #

    Hát mindenki játszik ezzel rajtam kívül? 😀

  9. Molylepke április 27, 2009 - 2:25 du. #

    “júniusig nem nagyon várható update…”
    NOoooOoooOOOooo!! T_T Erről nem is tudtam. T_T Én csak a az utolsó kérdésfejezet (azaz ep 4.) utáni egyéves szünetről hallottam még. De remélem azt sem gondolták komolyan. 😦

    “még csak a 3. epizód elején járok”
    Muhhhaaahaaa… 😀 Engem ez a rész vágott fejbe a legjobban. Minden rész végén garantált az OMFG fej, de ez után meg pláne. 😄 😄

    black87: Hát eddig Nyufi a 2. akit sikerült megtalálnom, de attól még lehet, hogy rengeteg magyar fan-ja van. 😀

  10. Sunyi Nyufi április 27, 2009 - 2:25 du. #

    Azért biztos nem mindenki……. csak majdnem mindenki 😄

    Molylepke: Amúgy nem csak az epizód végén van nálam wtf fej, szerintem a 3. epizód alatt végig lesz 😄 Főleg Virgilia megjelenése… na az totál WTF volt caps lock-kal meg minden 😀

  11. Molylepke április 27, 2009 - 3:52 du. #

    Akkor majd kérek egy bejegyzést arról is, amikor már végigjátszottad a játékot. :3 Pretti plíz. 😀
    Mert Virgilia megjelenése után csak fokozódik a WTF-faktor és öröm lenne olvasni, hogy nem csak én dobom el az agyam ezen a játékon. 😀

  12. Sunyi Nyufi április 27, 2009 - 3:56 du. #

    Általában minden visual novel-ről szoktam írni, amit végigvittem (kivéve ha nagyon rövid doujin cucc, vagy ha csak a szexről szól :D), szóval erről is lesz mindenképp 😀

  13. Molylepke április 27, 2009 - 4:36 du. #

    Mármint úgy érted, hogy akkor fogsz írni (majd), ha végigvitted mind a ~8 Ep-t? 😀 Mert akkor az még messze van. 😀

    Én meg magáról a 3. epizódról alkotott véleményedre lennék kíváncsi. 😀 De ha eddig nem írtál külön-külön az epizódokról akkor (gondolom) ezek után sem fogsz. 😀

  14. Sunyi Nyufi április 27, 2009 - 4:52 du. #

    Igazából én az első epizód után is már írni akartam, csak nem tudtam abbahagyni a játékot >_< De mivel a 4. ep még nincs teljesen lefordítva, ezért azt terveztem, hogy a 3. után írok egyet… És amíg várom a fordítást, addig játszom Higu-t, és majd arról is írok, mármint az első 2 ep-ről 😀

    Igazából azon csodálkozom, hogy már most csinálnak belőle animét… Mert ugye ha a Higu példáját követjük, akkor a teljes játék Question és Answer arc-okkal együtt 2010 végén jön ki, ergo az anime második szezonja csak két év múlva jöhet 2011-ben… kicsit túlsok idő van a kettő között szvsz…Na de hát majd meglátjuk 🙂

  15. Molylepke április 27, 2009 - 5:23 du. #

    Én mintha úgy hallottam volna, hogy a két Umineko szezon között hozzák ki a Higurashi Kizuna-t.
    Már nem emlékszem hol olvastam és hogy mikor, úgyhogy ezt vegyünk inkább egy 10-20%-os tippnek. 😀

  16. Sunyi Nyufi április 27, 2009 - 6:29 du. #

    Hát majd kiderül, hogy lesz-e vagy sem…először a Rei-nek kell véget érnie, márpedig az is eléggé érdekesre fordult így a második epizódban ^^

  17. Sunyi Nyufi április 28, 2009 - 5:52 du. #

    Oh vazz!!!! végigvittem a 3. epizódot, és vazzeg…totál bedőltem még én is >_<

  18. Molylepke április 28, 2009 - 8:11 du. #

    Jó gyorsan végigjátszottad. ^^

Vélemény, hozzászólás?

