A nap képe

29 ápr

mediamarkt

Asszem reformokra számíthatunk a reklámok terén, szókimondás rulz XD

Amúgy hamarosan lesz ám Higashi no eden bejegyzés… meg pár újabb OVA is, mert kifejezetten lol-ok, és egy Umineko post is, mivel végigvittem, ameddig le volt fordítva, csak ahhoz most össze kéne szedni a gondolataimat, ami nem igazán megy, mert agyamat papírzsepibe ültettem át. Utálom a nyárfákat.

Reklámok

6 hozzászólás to “A nap képe”

  1. femaleanon április 30, 2009 - 1:27 du. #

    akkor nem csak engem utálnak a nyálfák. 🙂 Umineko post meg hurrá! 🙂

  2. Sunyi Nyufi április 30, 2009 - 2:22 du. #

    Nekem csak akkor van gondom igazán velük, amikor rohadt sok van… mondjuk szerintem ha valaki áll a megállóban, és a levegőben annyi szar ilyen kis cucc van, mintha havazna, akkor mindenkinek kijön az allergidája >_>

  3. benyoboy május 1, 2009 - 9:41 de. #

    Én a világ összes növényére allergiás lettem 1.2 éve, azelőtt semmi… 😦
    A nyárfákat utálom a legjobban, meg a muskátlit (mondjuk arra nem vagyok allergiás, de viszont k_rva büdös).

  4. Molylepke május 1, 2009 - 1:00 du. #

    Ááá, MKKP… 😀

  5. Atrix május 1, 2009 - 8:02 du. #

    Hm…akkor nem csak nekem jött ki az allergiám. Igaz, én a nyárfákra nem vagyok allergiás de egy csomó másra viszont igen. ;_;

  6. Sara május 2, 2009 - 1:01 du. #

    Basszus… k*rvára utálom a nyárfákat. Főleg mikor futok a gáton és szembeszáll a sz*r viráguk. Fujj.

Vélemény, hozzászólás?

