Aoi Hana és Umineko cast

26 máj

Gondolom már mindenki tudja, hogy mennyire seiyuu mániás vagyok… Nah mind1, a lényeg, hogy szoktam csekkolni, hogy a várt animékben kik lesznek a seiyuu-k, és eme két nagyon várt sorozat stbája egészen jónak tűnik :3

Aoi Hana cast:

fumi Manjoume Fumi

Hangja: Takabe Ai

Takabe Ai nem szerepelt még animében, de egészen sikeres színésznő és gravure idol. Nem tudom, hogy mennyire lesz jó szinkronszínész, de láttam vele egy reklám videót tecsőn… bazz ilyen aranyos mosolyt *_*

 

 

 

akira Okudaira Akira

Hangja: Gibu Yuko

Tecsőn belenéztem a Koi Koi Seven-be, csak hogy belehallgassak kicsit a hangjába. Teccős, fiatalos, kicsit rekedtes, nem nyávogós 🙂

 

 

 

yasuko Sugimoto Yasuko

Hangja: Ishimatsu Chiemi

Egészen érdekes, bejövős hang, felnőttes, szerintem illeni fog a szívtiprónak kikiálltott Yasuko-hoz 🙂

 

 

 

 

kyouko Ikumi Kyouko

Hangja: Horie Yui

Hocchan-t azt hiszem nem kell senkinek bemutatni 😀 Kyouko karakteréből kiindulva nem valószínű, hogy itt nyávogós hangját fogja alkalmazni, én inkább egy olyan School Rumble-ös Sawachika Eri-re számítók. De sirály lesz, majd sokat angstelhet ^^

 

 

 

Umineko cast:

battler1 Ushiromiya Battler

Hangja: Ono Daisuke

Először nem voltam benne biztos, hogy ő a legmegfelelőbb Battler-nek, mert úgy éreztem, hogy az ő hangja nem elég pimasz… De mostmár úgy gondolom, hogy jó lesz, mivel illik hozzá a nagy taktikázás, elméletek kifejetése meg ilyesmik ^^

 

 

2009-05-26_174640 Beatrice

Hangja: Ohara Sayaka

Tökéletesebb hangja nem is lehetne. De most komolyan. Egyszerűen tökéletes a szerepre. Remélhetőleg egy nagyon evil Yuuko (az xxxHolic-ból) verziós hangot hallhatunk majd tőle. Alig várom már, hogy olyan Beatrice-osan nevessen *cacklecacklecackle* 8D

 

 

maria Ushiromiya Maria

Hangja: Horie Yui

Na itt viszont majd Hocchan nyávogosan kislányos hangját hallhatjuk. De igazából ő az a szinkronszínész, aki épp annyira idegesítőn tudja majd hozni Maria karakterét a sok érthetetlen “Uuuu”-val, mint amennyire idegesítő a játékban is volt.

 

 

jessica Ushiromiya Jessica

Hangja: Inoue Marina

A fiatalatabb seiyuu-k közül ő az egyik kedvencem, már a Minami-ke-ben is szerettem, de egyenesen imádtam a Skip Beat-ben, ahol bebizonyította, hogy milyen jól képes mindenféle érzelmet kifejezni. (Mellesleg a Valkyrie Chronicles-ben is egész jó.) Szóval szvsz ő is tökéletesen illik Jessica vidám, energikus, és egészen közvetlen, nem túl lányos karakteréhez. (Mellékes megjegyzés… vajon a második játék azon bizonyos jelenete bekerül-e az animébe? totál sirály lenne XD)

 

george Ushiromiya George

Hangja: Suzumaru Kenichi

Mikor a játékot játszottam őszintén megmondom úgy éreztem, hogy nem illik hozzá a hang. Később rájöttem, hogy ez főként azért van, mert az Umineko játék karakterdizjánja még mindig fertelmes, és valahogy nem a szikár fiatalember képe alakult ki benne Geroge-ról. Viszont mikor megnéztem az anime karakterdizjánját, akkor már úgy gondoltam, hogy a Kara no Kyoukai Mikiya-ja igenis illeni fog hozzá 🙂

 

rudolf Ushiromiya Rudolf

Hangja: Koyama Rikiya

Őszinte leszek, nem igazán hallottam sok minden ben még, főszerepben meg végképp nem (mert nem néztem végig az Utawarerumono-t), de úgy érzem nem lesz rossz. Bár az én választásom Rudolf-nak még mindig inkább Ohkawa Toru.

 

 

kyrie Ushiromiya Kyrie

Hangja: Tanaka Atsuko

Nézzük csak, mi jut eszembe elsőre Kyrie-ről: szexi, okos, iszonyatosan menő. Mi jut eszembe Tanaka Atsuko hangjáról: szexi, jól hozza az intelligenst, iszonyatosan menő. Perfect Match 😀

 

 

 

krauss Ushiromiya Krauss

Hangja: Kosugi Juurouta

Igazából elsőre nem őt gondoltam erre a szerepre szintén, de egészen hasonló hangot, úgyhogy boldog vagyok vele. Remekül ki fogja majd hozni az arrogáns és kegyetlen Krauus-t 🙂

 

 

 

natsuhi Ushiromiya Natsuhi

Hangja: Shinohara Emi

Elsőre én Hisakawa Aya-t választottam csak úgy magamban, de Shinohara Emi legalább annyira tökéletes, ugyanis remekül játsza a sznobot és a hisztérikát *_* Ráadásul neki aztán tényleg valahogy arisztokratikus hangja van, még akkor is, amikor nem szerepet játszik, hanem csak úgy beszél. Love :3

 

 

eva Ushiromiya Eva

Hangja: Itou Miki

OMG Fuck YEAH!!! >_< Ennek a nőnek a hangját nem lehet nem imádni. Bár a komikus szerepek annyira nem állnak neki jól, viszont a gonosz, drámai és őrült szerepek annál inkább 😀 A harmadik Umineko játék kivégzése után mondhatom, hogy tökéletesebb Eva-t nem is lehetne találni ^^

 

És akkor még funfact-ként említsük meg, hogy Shinohara Emi a Marimite-ben Youko, Itou Miki pedig Sachiko, akik ugye soeur-ök, az Umineko-ban viszont Natsuhi és Eva utálják egymást, szóval majd hallhatjuk, ahogy folyton veszekednek lol 😀

 

hideyoshi Ushiromiya Hideyoshi

Hangja: Hirose Masashi

Bevallom nem igazán hallottam a hangját eddig, ami azért vicces, mert egészen sok szerep volt már azért. Minden estere a képe alapján kicsit hasonlít Hideyoshi-ra XD

 

 

 

 

rosa Ushiromiya Rosa

Hangja: Koshimizu Ami

Szeretem Koshimizu hangját. Nem túl magas, de nem is mély, mégis valahogy megnyugtató. Ez azért lol, mert Rosa szerepe cseppet sem lesz megnyugtató, lesz benne sok üvöltés, rage és pofon… alig várom 😀

 

 

 

kinzo Ushiromiya Kinzo

Hangja: Mugihito

Az öregember szerepei mindig jók. Ideális Kinzo lesz szerintem ^^

 

 

 

 

gohda Gohda Toshiro

Hangja: Bifu Hitoshi

Igazából csak a Sisters of Wellber-ből emlékszem a hangjára valamennyire… Nem az én választásom, de ettől függetelnül egész jónak tartom. Mondjuk Gohda szerepéhez nem kell sokminden, csak hogy jó legyen a monoton hangja az illetőnek ^^’

 

 

shannon Shannon

Hangja: Kugimiya Rie

Nagyon sokan nem kedvelik Kugimiya Rie-t, főleg azért mert mostanában mindenben benne van, és nagyon sokszor alakít idegesítő “uruchai”-típusú tsundere karaktert, amik nekem se tetszenek. Ennek ellenére Kugimiya-nak voltak rendes szerepei is, amik alapján ém úgy gondolom, hogy kifejezetten jó lesz, mint Shannon ^^ Mellesleg múltkor hallottam az egyik Marimite DJCD-n Kugimiya hétköznapi hangját… szerintem annak a nőnek cukor folyik az ereiben vér helyett, annyira aranyos volt o_O

 

kanon Kanon

Hangja: Kobayashi Yu

Csak annyit mondok, hogy Mariya a Maria+Holic-ból 8D A legjobb női hang fiatal fiúk szerepére szvsz. Mondjuk múltkor a Denpa Teki na Kanojo-ban hallottam, abban is iszonyatosan jó. Imádom az ilyen különleges hangokat, mint az övé. Mivel a Higu-ban is jó volt, mint Satoshi, ezért Kanon-ként is remek lesz ^^

 

 

kumasawa Kumasawa Chiyo

Hangja: Hatori Yasuko

Fogalmam sincs, milyen a hangja, és gonosz leszek, nem is nagyon érdekel ^^’ Mármint egy bizonyos szempontból érdekelne, amit nem mondok el, mert spoiler XD

 

 

 

 

genji Ronoue Genji

Hangja: Funaki Masato

Semmilyen jelentős szerepe nem volt eddig… de nem baj, mert úgysem szeretem Genji-t.

 

 

 

 

nanjo Terumasa Nanjo

Hangja: Ishizumi Akihiko

Az ő hangját se nagyon hallottam még, de nem baj, mert Nanjo karaktere amúgyis eléggé jellegtelen.

 

 

 

 

Az Aoi Hana ugyan egészen jónak tűnik elsőre, de mivel kevés az ismert név, ezért egészen lutri… Remélhetőleg jók lesznek, mert kifejezetten sajnálnám, ha a rossz hangok elszúrnák ezt a történetet ^^’

Alapvetően megvagyok elégedve az Umineko cast-jával. De megint csak meg kell jegyeznem, hogy kicsit Marimite-sre sikerült, mivel lesz benne ugye Itou Miki (Sachiko), Shinohara Emi (Youko), Koshimizu Ami (Kanako), Kugimiya Rie (Touko) és még Kobayashi Yu is szerepelt mellékszereplőként a Marimite OVA-kban XD De tényleg elégedett vagyok 🙂

Mellesleg a képeket mangából illetve az animék hivatalos oldaláról szedtem 😛

Reklámok

10 hozzászólás to “Aoi Hana és Umineko cast”

  1. zlay május 27, 2009 - 9:05 du. #

    Én azért örültem volna néhány ismertebb névnek az Aoi Hana-nál. Az úgy többé-kevésbé biztosította volna a színvonalat.
    Az meg egyáltalán nem baj, hogy az Umineko Marimite-s, sőt! 😀

  2. Junchi május 30, 2009 - 11:09 de. #

    OMG, Yui-sama in Aoi Hana? HELL YEAH!

  3. Motoko május 31, 2009 - 7:45 du. #

    Ushiromiya Kyrie egy női karakter?

  4. Sunyi Nyufi június 1, 2009 - 2:24 du. #

    Hát vagy nő, vagy Rudolf homoszexuális, és csak a tudomány csodájának köszönhetően van saját gyerekük 😀

  5. moylen június 26, 2009 - 10:30 de. #

    ofkorz. Frederica Bernkastel, és Lambdadelta nem is fognak szerepelni az animébe? Vagy már annyira biztos, hogy Fredericának Tamura Yukari, Lambdadeltának pedig Tanaka Kazumi lesz, hogy ide be se lett írva ? 😀 mellesleg nem Itou Miki volt, Takano hangja is a Higuban. 😀

  6. moylen június 26, 2009 - 10:31 de. #

    gomen. sikeresen kihagytam a ? jelet 😀

  7. Sunyi Nyufi június 26, 2009 - 11:03 de. #

    Egészen sok hang nincs még meg, nem csak az övék (Ronove, a 7 nővér, Virgilia)… szóval most még csak az alap hangok vannak meg, a többit elárulni spoiler lenne a részükről.

    Bern és Lambdadelta hangjára meg inkább nem mondok semmit, nem akarok spoilerezni 😛

    Erről jut eszembe… be kéne már fejeznem a 4. játékot is…

  8. moylen június 26, 2009 - 4:52 du. #

    Hát, Miyo. ofkorz Lambdadelta hangjára még esélyes lehet más, de Frederica hangjára szerintem Tamura Yukari a legesélyesebb, mert már a Higurashi Kai-ban is ő volt a hangja, abban a komoly 10 másodperc erelyéig. 😀
    Mellesleg a Higurashi Rei-ben már volt szó Bernkastelről, Rika tett rá megjegyzéseket, szóval ezért is gondolom, hogy ő lesz Frederica seiyuuja.

  9. Sunyi Nyufi június 26, 2009 - 6:11 du. #

    Most komolyan… a nem akarok spoilerezni melyik része nem volt érthető? 😕

  10. moylen június 29, 2009 - 7:25 de. #

    értem én, be is fejeztem :3

Vélemény, hozzászólás?

