A legújabb Key projekt egy anime!

28 máj

top01

Nos, aki ismer, de még az is, aki csak véletlenül tévedt ide a blogra, leszűrhetette már, hogy “I ❤ Key” 😀 Ezért nagyon várom már a teljes Kanon, Little Busters! fordítást, és persze az új játékot a Rewrite-ot, de most bejött az újabb hír, hogy a következő projektjük az Aniplex-szel és a Dengeki G’s magazinnal együtt működve egy Angel Beats! névre hallgató anime lesz.

Rövid tartalom:

A történet helyszíne a túlvilág. Főhősünk, Yuri (a fenti képen látható) az SSS, vagyis Shinda Sekai Sensen (Túlvilág Front) vezetője fellázadt isten ellen, aki értelmetlen életet rendelt el neki. Ellenfelük az angyalok, vezetőjük pedig frappánsan a Tenshi (Angyal) névre hallgat. A két fél közötti csatát még az is érdekessé teszi, hogy míg az angyalok természet feletti erejükkel harcolnak, addig az SSS-n tagoknak fegyvere van (Yuri-nak konkrétan egy M92F BRIGADIER-je lesz).

A szervezés és a történet megírása Maeda Jun-ra hárul, ami garantálja, hogy nem egy hagyományos anime lesz, hiszen Maeda története mindig elékepsztőek (Air, Kanon, Clannad ugyebár :P). A karakterdizájn készítője Na-Ga, aki a Little Busters!-en is dolgozott (valamennyire örülök, hogy nem Hinoue Itaru dizjánját használják, mert ugyan az övé sem rossz, de Na-Ga stílusa sokkal modernebb). Sokan azt várják, hogy az anime stúdió KyoAni lesz, mert hát Key + KyoAni = win, de én igazából kétlem a dolgot, mivel az Aniplex eddig még sosem dolgozott együtt velük…de hát majd meglátjuk mi lesz ^^ Remélem, hogy Maeda Jun keze majd a zenében is benne lesz 😛

12 hozzászólás to “A legújabb Key projekt egy anime!”

  1. SlyZero május 28, 2009 - 12:18 du. #

    “halál utáni világ” az nem túlvilág magyarul? ^^”
    Kicsit olyan Elveszett Paradicsom fílingje van a sztorinak…

  2. Sunyi Nyufi május 28, 2009 - 12:24 du. #

    lol, javítva… sorry, határozottan még az éberdés utáni kávé előtt volt ez a bejegyzés (igen, ilyen későn keltem :P)

  3. black87 május 28, 2009 - 12:50 du. #

    Ellenfelük egybe. Látom nagyon reggel van még

    Amúgy ez tényleg ilyen új hír? Csak mert én 1 hónapja kb. (megnéztem: pontosan 1hó 1nap) láttam ezt 3szögön, ahol azon filóztak, hogy mennyire hasonlít Haruhira a főszereplő képe.

    *fejet_vakar.gif*

  4. Sunyi Nyufi május 28, 2009 - 12:56 du. #

    ehh, javítva -_-
    Amúgy nem tom, nekem új a hír, lehet, hogy az a háromszög cikk számomra elveszett a sok “penis cut off” cikk között 😛

  5. Velho május 28, 2009 - 3:14 du. #

    😮

  6. efti május 28, 2009 - 3:19 du. #

    Erdekes valasztas az M9 noi kezbe. Volt mar ilyen pisztoly a kezemben es eppcsak elertem az elsutobillentyut, pedig nincs kis kezem.

  7. reaperfox május 29, 2009 - 7:04 du. #

    Szia! Új címem van: http://hoshinotama.wordpress.com/ Kérlek, írd át a linket! Köszi!:) /Róka voltam/

  8. traumus május 29, 2009 - 9:29 du. #

    Na ezt én is nézni fogom.

  9. Motoko május 31, 2009 - 7:42 du. #

    Yuri = Yuri ?:D

  10. Sunyi Nyufi június 1, 2009 - 2:19 du. #

    öhm…nem

  11. femaleanon június 1, 2009 - 9:14 du. #

    szintén mustahaev this one 🙂 szerintem se lesz kollaboráció stúdiók között, de meglepő hogy hirtelen új anime, mikor néha olyan nagy szünetek vannak Key-adaptációk között (legalábbis nekem így tűnt)

  12. Motoko június 2, 2009 - 9:25 de. #

    Ettől én Bu-ús panda vagyok!:(

Vélemény, hozzászólás?

