Osasis: Falling Down – Higashi no Eden ver.

30 máj

Sajnos a hnagot leszedték, úgyhogy az Oasis számot mindenkinek magának kell hozzátársítania… vagy rákeres a pv-r torrenten 😉

Mellesleg egészen ütős lett szvsz, nekem nagyon bejövős, kicsit emléketet a Monty Python-os animációkra, amiket gyerekként utáltam, felnőtt fejjel meg szeretek lol 😀

5 hozzászólás to “Osasis: Falling Down – Higashi no Eden ver.”

  1. black87 május 30, 2009 - 11:33 de. #

    AMV.org-on vajon fent van-e?

  2. Sunyi Nyufi május 30, 2009 - 6:17 du. #

    Hát, mivel ez nem egy amv, erősen kétlem…

  3. Kayama május 31, 2009 - 10:37 de. #

    Létezik belőle egy olyan torrent, amiben benne van az eredeti és az Eden-es verzió is (csak a videóban van különbség). Nekem mindkét változat bejön. Meg a zene is természetesen. 🙂

  4. Sunyi Nyufi június 1, 2009 - 2:25 du. #

    Nekem is az van meg, ezért írtam, hogy keressenek rá torrenten 😉

  5. femaleanon június 1, 2009 - 9:12 du. #

    Monti Pájtonos megjegyzésedhez annyit, hogy én kisgyerekként féltem tőlük, vhogy olyan krípi volt, aztán meg tök poénok lettek felnőtt fejjel. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

