Nah ezzel is végeztem :D

5 Júl

2009-07-04_032445

Nah szal végre végeztem az Umineko 4 játékkal is. Hát vazze 😀 Még jó, hogy van az anime, így legalább valahogy kibírom, amíg nem jön ki a következő játék…

Mellesleg nem tudom eldönteni, hogy milyen blog progit használjak… WLW vagy BlogJet? :S Mert ugyan a WLW néha fagy picit, és rohadt sok idő, mire elindul, de van benne pár fontos dolog, ami hiányzik a BlogJet-ből… Nah mind1, majd kiderül, hogy azok a dolgok mennyire hiányoznak a BlogJet-ből, ha már írkáltam ezzel kicsit többet.

Now playing: Katy PerryOne Of The Boys

Reklámok

4 hozzászólás to “Nah ezzel is végeztem :D”

  1. femaleanon július 6, 2009 - 5:35 de. #

    WLW-t használ M@D is, de igazából nem hallottam panaszkodni, asszonta jó cucc, bár ő meg sose BlogJet-elt, úgyhogy dunno, de nekem a WLW felülete, lehetőségei azért bejönnek eléggé.

  2. Sunyi Nyufi július 6, 2009 - 5:46 de. #

    Igazából a lehetőségekkel meg a funkciókkal nekem sincs bajom, de tényleg… csak nálam a WLW iszonyatosan lassan indul, meg lassan tölt fel, ha több képet tartalmazó post-ról van szó.

    Ezzel szemben a BlogJet gyors, és ugyan nem tölti le a blog kinézetét, de az minek is ugye… Viszont hozzáteszi automatikusan a hallgatott számot a winamp-ból, jobban látszanak a kategóriák, könnyebben hozzááadhatók a tag-ek, és gyorsabban beteszi a képeket a post-ba… Viszont nincs automatikusan mentés és [more] gombocska, ami tényleg hiányzik azért 😕

  3. Rev július 9, 2009 - 9:05 de. #

    És tegyük hozzá, hogy a posztlinkeket legalább normálisan megcsinálja az új programod. Értem ezalatt:

    2009/07/09/dormogo-domotor-es-a-teniszutok/ (WP, BlogJet)
    2009/07/09/drmg-dmtr-s-a-tenisztk/ (WLW)

    Nem nagy cucc, de ha linkelnek rád, mégis, jobb ha értelmes címe van, ne majdhogynem “zsákbamacskára” kattintsanak. :3 Engem legalábbis zavarna a Revoblogon.

    • Sunyi Nyufi július 9, 2009 - 11:11 de. #

      Igazából úgy döntöttem, maradok a WLW-nél. Nem a legjobb program, de a BlogJet-ből túl sok olyan funkció hiányzik, amit ténylegesen használok 😕

Vélemény, hozzászólás?

