XKCD – annyira igaz…

15 Júl

5 hozzászólás to “XKCD – annyira igaz…”

  1. femaleanon július 15, 2009 - 8:20 de. #

    Mennyire így van ez. 😀 xkcd (L)

    Kicsit offtopic de a múltkor mutatott egyik aktivista jellegű ismerősöm egy “Kultúrális Kreatívok” nevezetű filmecskét, aminek kábé az elején elmondják, hogy vannak ilyen embercsoportok, akikről a világ nem vesz tudomást, és mindenki a hatalomban le akarja tagadni a létezésüket. Ami a közös ezekben a kultúrális kreatívokban, hogy “azt hiszik egyedül vannak” (noha a számuk csak nő minden évben)

    Remélem érted miért szőttem ezt ide. 🙂

  2. efti július 15, 2009 - 9:10 de. #

    Latom nem csak en nezem rendszeresen az XKCD-t 😀

    Jut eszembe rola:

  3. Sunyi Nyufi július 16, 2009 - 2:50 du. #

    efti: Csak azt mondom, a legtöbb számítógépes problémának a felhasználó az oka 😄

    femaleanon: Nah, megnéztem a Kultúrális Kreatívok filmet. Nagyjából remekül megfogalmazták a legtöbb társadalmi nézetemet, hogy mit gondolok problémának, és hogy még mennyire nem találom még elméleti síkon se a megoldást lol 😀 Mondjuk az egyetlen dolog, amiben nem hasonlítok az ameriaki tanulmányos kultúrális kreatívra, hogy én soha sem hittem, hogy egyedül vagyok. Mondjuk főként azért, mert ugye nekem apám is ilyen, és így visszatekintve a gimis évekre, az osztály jó része is ilyen volt. A mostani barátaim nagyrésze szintén ilyen, és pl Anettal is folyton ilyen dolgokról beszélgetünk. Szal nem vagyunk egyedül, csak még nem vagyunk elegen 😀

    Amúgy pont tegnap beszélgettem Andival egy könyv kapcsán arról, hogy mennyire változtak a kultúrális értékek, és hogy mennyivel komplexebb lett minden.

    Mellesleg dolgoznunk kéne azon a visual novel-en végre 😄 ez most csak úgy random szinten jutott eszembe 😀

  4. femaleanon július 17, 2009 - 10:52 de. #

    Ha meglesz a K-ON fordítás, akkor állok elébe, de eléggé el vok havazva mer tanulni kéne a japánot, de majd jelzem, ha redi vagyok ötletelni. 🙂

  5. efti július 20, 2009 - 7:39 de. #

    A mai xkcd is nagyon jo 🙂

Vélemény, hozzászólás?

