Umineko no Naku Koro ni Chiru – Episode 5 OP

17 aug

Csak mert nem tudok nyugodni… Egyszerűen kín lesz kivárni míg elkészül a teljes fordítás… Amúgy meg szvsz a Shikata Akiko-s op-ok jobbak voltak, de azért ez is tecc :3

Reklámok

15 hozzászólás to “Umineko no Naku Koro ni Chiru – Episode 5 OP”

  1. Molylepke augusztus 17, 2009 - 9:48 du. #

    Szívemből szóltál. :3

  2. readordie augusztus 18, 2009 - 8:38 du. #

    A minap leszedtem a játékot, mármint ezt az 5-ik részöt, de még próbálkozom a felrakással. Nem tudom miért egyébként, valszeg semmi értelme nem lesz a többi nélkül, de gondoltam, viccból jó lesz játszani véle. Fordítás nélkül, hátha értek valamit. 😀

  3. readordie augusztus 18, 2009 - 8:40 du. #

    Upsz, ja, és ez az OP nekem annyira nem jött be, valahogy, nekem a hangulat kicsit meggyilkolódott.

    • Sunyi Nyufi augusztus 18, 2009 - 9:37 du. #

      A játékot felrakni nem nagy kunszt, de valóban nem fogsz érteni belőle semmit (mégha a kanjit el is tudod olvasni), mert kb a szereplő gárda felét még nem ismered ^^’ Mondanám, hogy ne nézz bele, mert lespoilerezed magadnak a dolgot, de tudom, hogy ez téged úgysem zavar 😛

  4. readordie augusztus 19, 2009 - 7:26 de. #

    Áh, jó lesz elborulni vele, főleg, hogy ha belenézek és nem értem, akkor az összes többivel is játszani KELL. 😀 Szóval ezzel konkrétan bebiztosítom magam előre fél évre játék terén. :D:D

    Egyébként, az anime-vel kapcsolatban akartam kérdezni, hogy nem fura, hogy a festményt meghagyták autentisch, míg a szereplők kinézete más az animében, nem ilyen kicsit gömbölyded, mint a játékban? (Mert egyébként a festmény Beatriccséről nagyon tök jó, szóval kár lenne átszabni, csak nekem kicsit furcsa.)

    • Sunyi Nyufi augusztus 19, 2009 - 11:59 de. #

      Alapvetően szvsz nem gáz, hogy úgy hagyták a portrét, mert az tulképpen a játékban sem a karakterdizájnt tükrözi. A képek Kinzo készítette a történet előtt pár évvel, amikor már határozottan nem volt képes látni Beatrice-t, tehát a kép nem modell alapján készült, hanem Kinzo emlékei esetleg rajzai alapján.

  5. readordie augusztus 19, 2009 - 12:37 du. #

    Én arra akartam rávilágítani, hogy az anime karakterdizájnja leginkább olyan éles a VN gömbölyded formáihoz képest, és ebbe szerintem jobban beleillik a kép. Mindig a Petit Cosette jut róla eszembe.
    Annyi az egész, hogy akárki, akármikor is készítette, az a festmény jobban hasonlít a VN Beatrice-re, mint az anime Beatrice-re. 🙂

    • Sunyi Nyufi augusztus 19, 2009 - 12:43 du. #

      Én ezt értettem, de történetileg nem függ össze, szóval teljesen mind1. Ráadásul a művész is más, aki készítette, plussz a festmény egy bizonyos stílusban készült, ami többnyire soha nem a valóságot szokta tükrözni, mert az ilyen stílusban készült valós festmények is mind pufik 😛

      Amúgy meg a festmény az op-ban úgyis változni fog, mert mindig másokat fog mutatni.

  6. readordieanime augusztus 19, 2009 - 3:04 du. #

    Hja, történetileg mindéggy. 😀 Mondjuk ez az ilyen stílusban készült festmények is mind pufik, hmm.. áh, franc tudja. 😀 Nem baj, a lényeg, hogy egy iskoláslány Beatrice festményt minden szobába! 😀 Minden falra!

    >bump< :D:D

    • Sunyi Nyufi augusztus 19, 2009 - 3:12 du. #

      Én is imádom azt a szerkóját, viszont festményekből jobban szeretem, ami ez után fog jönni 😀

  7. Moylen augusztus 20, 2009 - 10:03 de. #

    Nemtudom én megilyednék,ha egyszercsak egy ilyen festmény lógna a falamon. 😀 Az opra visszatérve jó szám ez, de az előző dal szerintem jobban illett hozzá. :S

  8. CruelAngel augusztus 26, 2009 - 7:45 du. #

    Új op végén konty nélküli Beatrice… *-* *luv*

  9. Krisz szeptember 13, 2009 - 1:02 du. #

    Én most kezdtem el az elejétől, és nagyon jónak tűnik, direkt nem kezdtem el az animét, nehogy lespoilerezzem magamnak a vn-t. Szóval ahogy néztem ez elég hosszú lesz, és, ha jól gondolom, akkor egy walkthrough nem ártana hozzá, tudnál segíteni hol találok?

    • Sunyi Nyufi szeptember 13, 2009 - 1:08 du. #

      Nem kell hozzá walkthrough, mivel nincs sehol választási lehetőséged.

  10. Krisz szeptember 13, 2009 - 1:41 du. #

    Remek, köszi! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

