Moonlight Meido Club & Teaház – megnyitóra valaki?

31 aug

szoro_v5

Na mostmár ilyenünk is lesz, véleményt ugye nem mondok, mert majd csak ha láttam a saját szememmel ^^ A kérdés, hogy volna kedve valakinek jönni (gondolok itt elsősorban a WP-sekre, de persze mások is jelentkezhetnek, ha akarnak)? Mert ugye többen egyszerűbb helyet foglalni 😀

Bővebb infó a dologról:

Moonlight Meido

Rev blogja

11 hozzászólás to “Moonlight Meido Club & Teaház – megnyitóra valaki?”

  1. efti szeptember 1, 2009 - 7:33 de. #

    Engem szerintem erdekel, bar nem vagyok WPs

    • Sunyi Nyufi szeptember 1, 2009 - 1:51 du. #

      Ezért írtam, hogy nem WP-sek is jöhetnek, csak mivel általában ilyen eseményekre a WP-s társaság el szokott menni, gondoltam mehetnénk együtt…de mindenkit, aki akar jönni, és nem WP-s, szintén örömmel látok a csapatban ^^

  2. Tori szeptember 1, 2009 - 5:03 du. #

    Én is szívesen csatlakoznék! (:
    Bár arra még kíváncsi lennék, hogy ott találkoznánk-e és btw hogy ismernénk fel egymást? ^^”

    • Sunyi Nyufi szeptember 1, 2009 - 9:14 du. #

      Hát ez ‘hol találkozzunk’ stb majd még eldől, de ilyesmiről elég akkor filózni, amikor már tudjuk, hányan jövünk. Eddig vagyunk 5-en mellesleg 😀

  3. Velho szeptember 1, 2009 - 6:20 du. #

    iGo *thumbs up*

  4. Rev szeptember 2, 2009 - 1:28 du. #

    Vu yeah, látom Nyufi csak feltűnk neked is, a blogom miatt, hogy “hö lesz ez” és írjuk már ki “merazérmár”… LOL. :3

    Már azt hittem, WP-seket nem fogja érdekelni a dolog~

    • Sunyi Nyufi szeptember 2, 2009 - 3:12 du. #

      A WP-seket alapvetően minden érdekli, csak néha lassan jut el hozzánk az infó XD

  5. Mijon szeptember 3, 2009 - 6:48 du. #

    Sziasztok!
    Rev, én is arra gondoltam, hogy mindannyian (a Revoblog crew) elmehetne a megnyitóra, kibővülve egy-két emberrel. Mit szólsz hozzá? ^^
    (Bocsi Nyufi, csak nem tudtam máshogy elérni Revet)

  6. Rev szeptember 8, 2009 - 5:53 du. #

    LOL.

    Bocs, Nyufi, Mijont majd megnevelem.
    BTW csak szombatra jutottatok be, mi?

  7. efti szeptember 15, 2009 - 9:10 de. #

    Lassan talan mar aktualis a holmikor talalkozunk kerdese…?

Vélemény, hozzászólás?

