2009/2010 téli szezon, első epizódok

10 jan

d7cf1585317167810387e1858c44a876

(art by otsuo)

Nos elkezdődött ez a szezon is, lássuk, hogy eddig mit nyújtott. Természetesen később majd lesz update 🙂

Chu Bra!!

 snapshot20100105131148

Ritkán tudom eldönteni kb. 5 másodperc után, hogy nem fogok nézni egy sorozatot, de a Chu Bra!!-val ez a helyzet. Alapvetően ugyan azt hozta, mint a manga, csak még több bugyival és drámának álcázott töltelékkel. Őszintén, nincs sok bajom vele, mert tulképpen azt adja, amiket ígért: sok pantyshot-ot. Csak ez engem nem érdekel. Amúgy a képen beszélő mellek láthatók. Igen, beszélő mellek. Meg volt még kéjesen nyögő teknős is.

So-Ra-No-Wo-To

 snapshot20100105171414

Azt kell mondjam, hogy kifejezetten tetszett ez az első rész. A rajzolás gyönyörű, az animáció minősége (egyelőre) kiváló, az opening song fülbemászó, ugyanúgy, mint a franca betét dal is. Szóval a zene, ami remélhetőleg alapvető eleme lesz a történetnek, kifejezetten tetszik nekem, ami ugye nagyon megnöveli nálam a tetszésindexét az animének. De komolyan, még Rio trombita szólója is nagyon tetszett. Kanata persze béna, de esélyesen neki is abszolút hallása van (mint Yui-nak a K-ON-ban), amit rohadtul tudok irigyelni >_> A történet maga kifejezetten sok lehetőséget rejt. Ahogy azt omni is írta a Random Curiosity nevű blogon, ebből a történetből még lehet egy zenés sztori, egy karakter dráma fiatal katona lányokról, de akár egy misztikus paranormális történet a városi legendáról. Remélhetőleg valahogy mindezek egyvelege lesz a dolog :3

Ladies vs Butlers

snapshot20100106132303

Őszinte leszek, jobb mint amire számítottam eddig. De persze fontos hozzátenni, hogy én élvezhetetlen fanservice szarságra számítottam, ami meg is volt benne, de valahogy mégis vicces volt a dolog. Azt hiszem ez egy olyan sorozat lesz nálam, mint a Koihime Musou és a Kanokon, magyarán akkor fogom nézni, amikor késő éjjel teljesen agy halott vagyok, mert akkor 100%-osan tudom élvezni a perverzitását és logikátlanságát, meg a fanservice sem zavar annyira.

Bakato Test to Shoukanjuu

snapshot20100110164738

Woah, kb 10 perc alatt lenyomták, azt a két fejezetet, amit én olvastam a mangából o_O Magyarán nem tököltek a bevezetéssel, de ez nem is baj, mert remek kis tempója lett a sztorinak. A karakterek bemutatása ugyan viccesebb volt a mangában, de azért itt is vicces. A nagy háborút meg már konkrétan az első részben elkezdik, ahol tulképpen Yuuji, aki nem a főhősünk hanem az osztályelnök, bebizonyítja, hogy kifejezetten jó stratéga. Hiszen 90%-os eséllyel a saját oldalára állítja az E osztályt az A elleni háborúhoz. A grafika jó, az op és az ed bejövős, szal semmilyen kifejezett negatívumot nem tudok mondani erre az első részre. GJ (^_^)b

Dance in the Vampire Bund

snapshot20100110164942

Tény, hogy ez az első epizód más volt, mint amire mindenki számított. Tény, hogy az ötlet egyedi volt. Ennek ellenére nekem nem tetszett. Talán azért, mert szenvedélyesen utálom az olyan műsorokat, mint amit ebben az első részben láthattunk. Tudom, hogy szándékos volt, és valamilyen szinten kifigurázás, de ennek ellenére szerintem annyira nem volt vicces. Ráadásul nagyjából semmi köze nem volt a történethez az egésznek, azt leszámítva, hogy kis betekintést nyertünk abba hogyan épül fel a vámpírok társadalma. Ez a “tartalom” kb 2 percben lett elmagyarázva. Persze mondhatnánk, hogy az egész epizód arra fókuszált, hogy az emberek nem hisznek a vámpírokban, pedig vannak… De ezt 20 percen keresztül folyamatosan ismételgetni kell? Mondjuk az vicces volt, amikor az eredeti mű mangakája közölte, hogy vámpírok nem léteznek. Jah, a “stray vampire” meg határozottan bénán nézett ki. Mina menő volt mondjuk, de ez nem mentette meg számomra a részt. Őszintén nem értem, hogy miért pocsékoltak el erre egy egész epizódot. Remélhetőleg a többi minőségibb lesz.

Omamori Himari

snapshot20100110165133

Vegyük Horo-t a Spice & Wolf-ból, tegyük egy kevésbé jól kinéző, de nagyobb mellekkel rendelkező testbe, adjunk neki egy kardot, és tegyük őt egy kicsit perverzebbé. Ez eddig még jól is hangzik. Csakhogy Horo-hoz nincs egy Lawrence-ünk, hanem csak egy béna átlagos főhősünk. Így máris nem annyira jó a dolog. Ráadásul az ayakashik is bénán néznek ki, és a “nano” lányka határozottan úgy nézett ki, mintha bepisilne…folyamatosan. Azt hiszem bevezetek egy olyan szabályt, hogyha 3 vagy annál több dinnye mellű lányt látok az anime első 2 percében (OP-ot nem vesszük bele), akkor automatikus drop >_> Persze pasiknak és perverzeknek ez biztos jó…valamire.

Ookamikakushi

snapshot20100110165357

Egészen jó kis első epizód volt, bár lehet hogy csak azért, mert így a Higu és az Umineko után már minden Ryukishi07 mű nézésekor rám tör a paranoia. Mármint ha nézek egy horrort, amiben a főszereplőre mindenki rá van indulva annak ellenére, hogy a gyerek abszolút átlagos, akkor az egész valahogy kicsit ijesztő lesz >_> Nem meg ott van a sok farkas szektás az endingben, ami csak még inkább növeli a paranoiát. Amúgy kíváncsi vagyok, hogy pontosan mi fog történni ebben a sorozatban, egészen sok lehetőséget látok benne. Opening és ending frankón jó 🙂

Durarara!!

snapshot20100110165531

Szerintem eddig nagyjából ez volt a legjobb indítás a szezonban, bár ütősebb lett volna szerintem, hogyha azzal nyitnak, mint a regény, de így is egészen érdekes volt. Az opening kicsit Baccano feeling-es, és látható belőle, hogy rengeteg szereplő lesz majd a sztoriban. Bár igazából így az első részben is már rengeteg mindenkivel ismerkedhettünk meg. A fekete motoros tetszett, bár talán a regényben kicsit véresebb volt az összecsapás… mondjuk több embert is gyakott le. De az eddig bemutatott karakterek tényleg jók és érdekesek, a chat szoba részek is bejöttek. Szóval alig várom a második részt 🙂

Seikon no Qwaser

snapshot20100110165744

Igazából nem volt ám rossz ez az első epizód, bár kicsit lassú volt a történet menete. A legnagyobb probléma mondjuk az, hogy nagyon sok jelenetet kivágtak. Ami igazából engem nem zavarna alapból, csak amikor fognak egy frame-t, levágják az alját, majd a maradékot felnagyítják, hogy meglegyen az 1280*720-as mérete, akkor mondanom se kell, hogy milyen lesz a minősége a dolognak >_> Ráadásul tájat mutatni a perverz részek alatt is hülyeség… vagyis annyira nem az, de akkor legalább ne tegyék be a hangokat se. Amúgy meg rájöttem, hogy Tomo miért botlik el folyton, szegénykének máshol van a súlypontja, mint egy normális embernek, a dinnyeméretű mellek miatt… Tömören: ha a második részben is ennyi lesz a cenzúra, akkor várni kell a dvd/blu-ray verzióra >_>

Eddig nem nagyon nyűgözött le a szezon, bár van pár olyan cím, aminek van esélye arra, hogy érdekes legyen. De persze azért van még hátra néhány új sorozat, szóval mint azt már említettem, lesz mg update ehhez a post-hoz 🙂

16 hozzászólás to “2009/2010 téli szezon, első epizódok”

  1. SlyZero január 10, 2010 - 10:22 du. #

    DiTVB:
    Hát, ja, semmi köze sem volt a mangához, és ja, több helyen ütközik is az eredeti történettel. Elég csúnyán. És a grafika is elég gány volt.

    Qwaser:
    Na, jó, ezt még nem láttam, de ha igaz a cenzúra, akkor kb. kurvára semmi értelme nincs az egésznek, mert a történet elég gyakran megkövetelné (pl.: a múzeumi vagy az iskolai túszejtésnél, a higany ikrekről már nem is beszélve, Ekaterina és Katsuragi karakterét pedig 1 az 1-ben ki is lehet górni az ablakon). Ami jó hír lehet, hogy elvileg itt is lessz pár csatorna, akik a uncen verziót adják majd ki.

    • Sunyi Nyufi január 10, 2010 - 10:35 du. #

      DiTVB:
      Szerintem szándékosan volt vacak a képminőség, hogy passzoljon a motívumhoz… minden estre nagy bukta, hogy nem a mangánál maradtak.

      Qwaser:
      Hát remélem, hogy adja valamelyik adó anélkül, mert így nagyon szaggatott a dolog, és én ráadásul nem olvastam hosszabban bele a mangába, nehogy ugye ne tudjam élvezni a sorozatot csak mert a manga jobb volt…

  2. efti január 11, 2010 - 10:13 de. #

    Nem sok anime van ebben a szezonban amit kovetni gondoltam, de sebaj legalabb behozok nehany regebbi lemaradast..

    A Sora no Woto nyito resze tetszett, bar furcsa hogy fohosunk az abszolut hallasaval nem fintorog a sajat muzsikaja hallatan 🙂 Ugyanakkor ne nekem legyen igazam, de szerintem nem annyira a zenerol fog szolni a sorozat, mint inkabb a lanyokrol es helyrol ahol elnek.

    A Durarara nyito epizodja eleg suru volt, gyoztem kapkodni a fejem, bar gondolom igyekeztek minel tobb szereplot idejekoran bemutatni. Nagyon remelem hogy a baccano-val valo hasonlosaga kimerul majd az openingben, kulonben szo nelkul dobom.

  3. 3rr0R január 12, 2010 - 12:23 de. #

    “legalább ne tegyék be a hangokat se.”
    Mmint legalább a hangokat ne vágják ki, nem úgy értetted, mer’ én legalábbis így észleltem
    Esetleg az AT-X-es RAW-ban lehet még reménykedni, meg h az SFW akkor szubbolja

    • Sunyi Nyufi január 12, 2010 - 12:28 de. #

      Hang csak az elején volt kivágva, bár szerintem az nem cenzúra miatt maradt le…

      • 3rr0R január 12, 2010 - 1:50 du. #

        én még beletekertem itt-ott a részbe, és inkább úgy döntöttem, h elkezdem a mangát, meg meglátjuk lesz-e, aki vágatlanul leadja. Ha nem, akkor persze váratnak magukra a lemezek

  4. Hedoro január 13, 2010 - 8:33 du. #

    Apropó Durarara:Ti is észrevettétek,hogy amikor a két srác Ikebukoróban járkál az egyik kivetítőn a Baccanoból mutatják Jacuzzit meg Niece-t vagy csak én néztem félre valamit?:D

  5. chrisline január 14, 2010 - 12:12 du. #

    Én is láttam, bibííí! : D

  6. SlyZero január 14, 2010 - 7:10 du. #

    Vampire Bund második rész után dobva.
    Ha már annyira el akartak szakadni a mangától legalább csinálták volna jól, és ne ilyen amniéziás, pókvámpíros, etc baromsággal. :/

    • Sunyi Nyufi január 15, 2010 - 12:54 de. #

      Detto, második ep után dobva >_> nem ezt vártam volna a SHAFT-tól, eskü, az első rész még jobban tetszett, mint a második, pedig azt is utáltam.

      • black87 január 15, 2010 - 4:03 de. #

        Én még adok neki egy esélyt, de ez így bűnrossz.

      • Sunyi Nyufi január 15, 2010 - 5:26 du. #

        Aztatat írták, hogy kifejezetten a mangaka kérte, hogy ne kövessék a mangát, hanem csináljanak valami eredetit.

        Ezzel mondjuk csak az a baj, hogy eddig ami lement, az cseppet sem eredeti, hanem épp az ellenkezője.

        A SHAFT-nak meg kéne maradnia a feldolgozásoknál. Pont olyanok, mint a KyoAni, adaptációkban nyerők, de eredeti történetekben nem igazán.

  7. SlyZero január 16, 2010 - 11:01 du. #

    Qwaserből kijött a cenzúrázatlan verzió valamelyik internetes tv-n. Elég a gány a minősége, de legalább van értelme.

    • Sunyi Nyufi január 16, 2010 - 11:15 du. #

      Jaja, látam róla screenshotokat, de szerintem én megvárok valami normális minőségű verziót, mert igazából van elég dolgom, szal nem gáz, hogyha ezt csak később nézem 🙂

  8. Dark január 20, 2010 - 6:00 du. #

    Te jó ég! Te mindet beszerzed és 9 sorozatot nézel egyszerre? Vagy első rész után döntöd el, hogy melyiket nézed, és melyiket nem?

    • Sunyi Nyufi január 22, 2010 - 6:04 du. #

      Igazából nem mindet… Chu-Bra első rész után dobva, Omamori Himari szintén, Dance in the Vampire Bund második rész után dobva, Seikon no Qwaser-nél megvárom a dvd verziókat (ergó majd fél év múlva meg is nézem). Mondjuk hozzá kell adni még a dologhoz egy Hanamaru Youchien-t, mert azt meg nézem 😀

      Mondjuk én alapból sok sorozatot nézek összevissza, de kb 3-4 rész után elválik, hogy melyik érdekel annyira, hogy heti rendszerességgel kövessem. Eddig a mostani szezonból ilyen a Durarara az újak közül, a folytatások közül meg a Hidamari Sketch, meg még az előző szezonból a Kimi ni Todoke. A többi sorozat nagyjából ilyen letöltöm a részt, és megnézem, amikor kedvem van hozzá kaliber. Kivéve a Nodame Cantabile Finale-t, mert azt együtt nézem barátnőmmel, szal azzal meg kell várni őt 😀

Vélemény, hozzászólás?

