A Kreatív Blogger Díjról

15 Már

Úgy tűnik most ez az új trend. Nah mind1, nézzük mit kéne ezzel a cuccal csinálni…

A. Meg kell köszönni a díjat annak, aki küldte. – Köszönöm mindenkinek, aki küldte! (Neveket nem sorolok, mert nem ellenőriztem minden bejövő linket.)
B. A logót ki kell tenni a blogba. – Kitettem, de szerintem Beato-nak nem tetszik (nekem sem).
C. Be kell linkelni azt, akitől kaptuk. – lásd A pont.
D. Írni kell magunkról 7 dolgot. – Már megvolt ebben a post-ban. Ha újabb hetet szeretnétek… hát akkor pechetek van 😛
E. Tovább kell adni a díjat másik hét bloggernek. – Ennek éretlmét nem nagyon látom, mivel esélyesen úgyis olyannak adnám, aki már megkapta. Plusz azt sem értem, hogy hogyan lehet ez díj, ha ennyien megkapták.

4 hozzászólás to “A Kreatív Blogger Díjról”

  1. Rev március 15, 2010 - 5:11 de. #

    Ez olyan idióta lánclevél-szagú nekem. A Seven Sins legalább vicces volt.

  2. black87 március 15, 2010 - 5:34 de. #

    ↑ Indeed.

  3. Sunyi Nyufi március 15, 2010 - 1:18 du. #

    Igazából szvsz a Seven Sins/Secrets vagy mi a halál sem volt vicces, de mindenképp érdekesebb volt, és legalább nem járt hozzá ronda logó.

    Én is csak azért foglalkoztam ezzel a dologgal, mert már a második helyről láttam, hogy engem “jelölt” valaki, meg mert akartam valamit csinálni a blogra a Beato rajzommal XD

  4. Eowynri március 16, 2010 - 8:11 du. #

    Jogos amit írtál, de én meg úgy voltam vele, hogy mivel olyan jelölt akinek szeretem a blogját és rendszeresen olvasom is tartozom annyival, hogy rendesen kitöltöm és belinkelem, aztán ennyi.
    Ez lánclevél sajnos… ez van, aki akarja kitölti, aki nem az nem 🙂 .
    U.i.: A rajz meg LOL 😀

Vélemény, hozzászólás?

