Wacom, nyorori~n :3

13 ápr

wacom

A kép gondolom magért beszél: kaptam ma egy Wacom tabletet yay :3

Alapvetően nem valami hihetetlenül spéci verziót szereztem be, mert ugye azok eléggé drágák (bár egyszer majd egy intous-t veszek, ha lesz pénzem), szóval egyelőre “be kell érnem” egy Wacom Bamboo Pen&Touch tablettel. De igazából abszolút nem érzem, hogy bármi hátránya lenne a csöppség méretének (A6-os). Persze gondolom, hogy az IntouS4 az még csodálatosabb lehet, hiszen kétszerese a nyomásérzékenysége, ráadásul még a toll dőlését is érzékeli… És persze azért a Cintiqe-t meg se említem lol 😀

Mindezek ellenére egészen jó ez a kis cucc. Mivel a Pen&Touch-ot vettem, nem pedig a Bamboo Fun-t, ezért nem jött vele túlsok extra, csak ezek:

P4130164

(maga a tablet,toll, telepítő cd, 3 extra hegy és egy hegykiszedő)

Igazából a programokra, amik a Bamboo Fun-nal jönnek, nagyon nincs szükségem khm mert már megvan a legfrissebb verziójuk khm. Meg mivel a gépem is fekete, az asztali lámpa is fekete, az egerem is fekete, a mobilom is fekete és még a tolltartóm is fekete, ezért úgy gondoltam, hogy a fekete jobban megy majd az egészhez, mint az ezüst 😀

Kíváncsi vagyok, milyen hamar fogyasztom el majd a hegyet… Mindenesetre az első rajzos próbálkozásom fentebb látható :3

Örülök, hogy ezt vettem, és nem az Aiptek HyperPen-t. Főleg mivel a touch funkciója hasznosabban ennek a jószágnak, mint gondoltam. Mert ugye egyszerűbb bezoomolni két ujjal, mint a tollat nyomogatni. Bár én esélyesen nem is nagyon fogom nyomogatni a tollat, mert valahogy nagyon nem esnek kézre a gombok. Viszont a radír a toll végén határozottan bejövős 🙂 Mondjuk azért annyira nem tetszett az egész, hogy egér helyett is ezt használjam, mert egy sima touchpad-nek kicsit nagy, de rajzoláshoz és Photoshophoz határozottan jól jön 🙂

Szóval, I ❤ Wacom :3

Reklámok

6 hozzászólás to “Wacom, nyorori~n :3”

  1. Fabrice április 14, 2010 - 3:03 de. #

    Ive been wanting a tablet for a long long time.

    • Sunyi Nyufi április 14, 2010 - 4:29 du. #

      Well, if you didn’t order those two new figures, you pretty much could have bought a wacom like mine 😛

  2. Nitta április 17, 2010 - 9:23 du. #

    Wao:D Ha szabadna megkérdeznem mennyibe fájt és hol vetted?

    • Sunyi Nyufi április 17, 2010 - 9:40 du. #

      http://www.grasshopper.hu/
      23000Ft volt, kevesebbért igazából nagyon nem lehet kapni máshol sem, max használtan. Mellesleg a grashopper-nél előzetes egyeztetés után ki is lehet próbálni a termékeket. Kicsit cseles a bejutás, mivel egy társasház alagsorában van, viszont maga a helyiség szép volt, mivel most festették. Az eladó srác kedves és segítőkész, szóval csak jót tudok mondani az üzletről 🙂

  3. grouther április 3, 2011 - 12:18 de. #

    Ahhoz képest hogy mekkora asztalod van nem túl kicsi az A6? Vagy relativ módban hasznalod ezt kiküszöbölendő?

    • Sunyi Nyufi április 3, 2011 - 7:29 de. #

      Igazából az asztalom sokkal kisebb annál, amekkorának a fenti képen tűnik. (Ha érdekel a mérete, itt egy normálisabb kép, bár kicsit elavult set-up, mivel azóta van új gépem és dual screen-nel nyomom.)

      Alapvetően sosem éreztem még kicsinek, de szerintem ez alapvetően azért van, mert én nem használom nagy festmények vagy ilyesmik készítésére. És az ember hamar megszokja a ki-bezoomolást, úgy meg egészen egyszerű használni.

Vélemény, hozzászólás?

