Photoshop cuccok & anime rant a mostani szezonról

7 máj

treasuremap

Mivel különösebben nincs kedvem írni egyik animéről sem ebben a szezonba, így csak néha így ömlesztve írok, amikor ahhoz támad kedvem °3° És mivel semmi szép képet nem volt kedvem keresni, ezért beteszem pár Photoshop-ban készített cuccomat. Bár a fent látható MAL profilom nagyrésze inkább SAI painttool-ban készült, mint PS-ben…

Na, de ez mind1 is. Nézzük mi van itt még… Oh van itt egy GAR divat magazin borító :3

garshion

Meg egy Touhou gfx :3

gescsleepy4

És akkor most az animékről, amiket mostanság nézek…

Angel Beats

Ez a sorozat egyszer még az őrületbe fog kergetni. Az egész olyan, hogy a 20 perces epizód 15 perce nem más, mint poénkodás, ami nem rossz, de egy idő után fárasztóak lesznek a poénok. Mint pl az ending bejátszása, amikor valaki “kinyiffan”, elsőre rofl volt, másodszorra még vicces, harmadszorra már elcsépelt. De a legrosszabb az egészben, hogy az utolsó 5 percben kapunk némi történetet, ami miatt esélyesen nem fogjuk dobni a sorozatot. Bár néha a történet sem olyan jó, mint ahogy én azt a Key-től elvárnám. Ott van pl Yuri múltja. Megrázó meg minden, de szvsz sokkal nagyobb sokkhatást értek volna el a nézőknél, ha ténylegesen mutatnak is valamit, nem csak azt, hogy a falra fröccsent a vér. Nem vagyunk már gyerekek, hogy ennyi megijesszen minket, sőt a mai gyerekeket sem ijeszti meg már az ilyesmi. És persze ott van a legfőbb hiba a történetben, ami igazából eddig minden Key játék anime adaptációjában benne volt: mindig az adott főhős srác az egyetlen, aki észreveszi a változást a póker-arc karakterekben, még akkor is, ha alig ismeri. Nem azt mondom, hogy lehetetlen a dolog, csak nehezen hihető. A játékokban sokkal hihetőbb, mivel ott több időt fordítanak a két karakter kapcsolatának kidolgozására, de az anime verziókban csak úgy bang ott van a dolog.

Szóval ez a sorozat eléggé felemás számomra. Már lassan a felénél tartunk, és az első felvetett problémára (Kanade tényleg angyal-e vagy sem) még mindig nem kaptunk megoldást, ráadásul nagyon úgy néz ki, hogy egy darabig nem is kapunk. Komolyan, az egész olyan, mintha valami Sora no Woto + Clannad + Haruhi cucc lenne. Őszintén nem csoda, hogy Maeda Jun azt mondta, hogy kiégett >_>

Ichiban Ushiro no Daimaou

Azt hittem, hogy vacak lesz, de kiderült, hogy egy hihetetlenül poén anime 😀 Ez mondjuk főként Korone-nak köszönhető szvsz 😄 Az egész egy naaaaagy hibbantság mágiával és technkával, és egyre bővülő unwanted háremmel. Jah meg egy sárkánnyal, nem szabad kihagyni 😀

Kaichou wa Maid-sama

snapshot20100419225710

Kell ennél több? 😄

Katanagatari

Hogy a 4. ep mekkora trollkodás volt már 😀 De olyan körmönfontan volt troll, hogy nem is jössz rá a dologra, amíg végig nem nézted az epizódot, de akkor sem bánod igazán, mert Nanami = EPIC WIN. Imádom ezt a sorozatot ❤

Working!!

Egyre jobban tetszik, bár még mindig sajnálom, hogy Inami-nak nem Nakahara Mai lett a hangja (ő volt Inami a drama cd-n), mert akkor esélyesen kicsit jobban tetszene. De mivel én alapvetően Yachiyo-ra meg Satou-ra fókuszálok, nem zavar annyira a dolog. Souma meg az abszolút példakép *evilgrin*

Shin Koihime Musou Otome no Tairan

Igazából nem akartam nézni. De komolyan. Úgy gondoltam, hogy 2 szezon elég volt belőle, mert hát ugye a sorozatnak semmi értelme sincs, és csak azért élvezhető, mert nem veszi magát komolyan cseppet sem. Szóval úgy gondoltam, hogy nem kell ez nekem… De aztán elkezdtek hiányozni a karakterek o_O De komolyan. Fura volt. Na mind1, a lényeg, hogy ez ugyan olyan, mint az eddigi szezonok, szal ha az nem tetszett valakinek, ez sem fog. Nekem bejön 😀

Durarararararararararara

Még mindig a szezon legjobbja. Az epizódok akkor is “awesome” értékelést kapnek tőlem, ha tudon, hogy mi lesz a fordulat benne, mivel hihetetlenül jól megrendezett egy darab. A kedvencem mondjuk még mindig az a két epizód, amikor Mikado összehozza az első Dollars meet-et ❤

Hamár Dollars… A neten iszonyatosan szaporodnak a Dollars site-ok. Őszintén én nem sok értelmét látom ezeknek. Elsősorban azért, mert egészen soknak ugyan az a jelszava, és mert belépve vagy nem fogad semmi, vagy csak egy csapat nyálát csorgató anime fan-t találsz ott. Szerintem akik csinálják ezeket az oldalakat, abszolút nem értik, hogy a Dollars-nak mi lenne a lényege…

FMA: Brotherhood

A Drrrrrrr-rel kézenfogva a legjobb. És mindjárt itt a vége! Én nem olvastam a mangát, nem néztem az első sorozatot, szóval fogalmam sincs a végéről a sztorinak, de eddig azért imádom ❤ Még akkor is, ha az utolsó epizód nem állt másból, minthogy Armstrong mutogatta az izmait 😀

A többi sorozatot vagy nem nézem, vagy nem igazán tudok róluk mit mondani. Egészen sok sorozattal el vagyok maradva (Rainbow, Senko no Night Raid), de valahogy nincs is kedvem perpill felzárkózni. Inkább nézek Golden Girls-t ❤ Erről jut eszembe, a héten Betty White lesz a Saturday Night Live házigazdája, érdemes lesz nézni 😀

5 hozzászólás to “Photoshop cuccok & anime rant a mostani szezonról”

  1. black87 május 7, 2010 - 5:35 de. #

    Mi ez az ószóm skin? 😮

    Katanagatari: TROLL PLOTKAI! De azért remélem leadják a harcot valamikor (extra DVD epizód?)

    Ichiban Ushiro no Daimaou: Ezért van annyi gonosz karakter, hát ki ne akarnak háremet meg sárkány háziállatot? Join the dark side!

    Angel Beats!: Ezt még én sem tudom, hogy miért nézem.

    Dururururarat, Maidot és a Workinget még pótolnom kell.

    • Sunyi Nyufi május 7, 2010 - 11:48 de. #

      A skin neve Bueno :3 Nekem is totál bejött, amint feltették WP-sek ❤

  2. Kayama május 7, 2010 - 12:05 du. #

    Én néztem az első FMA sorozatot, de szerintem az új nagyságrendekkel jobb annál. Egyébként az első külön is megnézhető, mert alap dolgoktól eltekintve egész másképp alakul a története.

    A Workinget meg órák hosszat el tudnám nézni… 😀

  3. Velhou május 7, 2010 - 12:47 du. #

    Nice map 😮

    Daimaou meg Duracel tényleg epic, Angel Beats meg… kb. amit te is írtál… Többit nem nézem, bár most belenéztem Maid-be.

  4. SaiyaGin május 8, 2010 - 11:26 de. #

    Egyetértek, a DRRR meg a Daimaou tényleg nagyon jó és a Maid-sama se rossz. Tegnap kezdtem el nézni a Senkou no Night Raidet, két rész után azt mondom egész érdekes, de inkább “sok lehetőség van benne”, mint “eddig nagyon izgalmas volt”.

Vélemény, hozzászólás?

