Ichiban Ushiro no Daimaou összefoglalás

19 jún

ichibandaimaou

lol, nagy úgy tűnik, hogy kezd megint aktív lenni a blog így szezon vége felé. Köszönhetően talán annak, hogy a legtöbb most futó animéről van határozott véleményem (legyen az pozitív vagy negatív. A mostani “áldozat” szintén az enjoyable crap kategóriába tartozik nálam.

Alaptörténet

Sai Akuto, egy árva gimnazista srác, akinek a célja, hogy elérje a legfelsőbb papi rangot, hogy így jobbá tehesse a világot. Az iskolában, melynek Akuto tagja lesz, és ahol mágiát és tudományokat egyszerre lehet tanulni, van egy érdekes madár, mely megmondja, hogy mi lesz az emberből a jövőben. Ez a madár pedig kijelenti, hogy Akuto-ból lesz a Sátán, a világ elpusztítója. Természetesen Akuto jelleme egyáltalán nem hasonlít a mindenki által elképzelt Sátán-éra, de ennek ellenére mindenki fél tőle. Mégis egy idő után barátokra tesz szert, csakhogy a végzetét nem kerülheti el…

Ami tetszett…

snapshot20100619002650

Korone. Egyszerűen isteni. De komolyan. Persze azért rajta kívül még sok minden tetszett, de leginkább a tény, hogy a sorozat cseppet sem vette komolyan magát, és olya plot? what plot? feelinges volt végig. Az egész cucc teljesen random, szóval egészen sokszor gondolja az az ember egy epizód végén, hogy “mi az istent néztem én az elmúlt 20 percben?!”. De valahogy az egész élvezhető. Persze csak ha agyát kikapcsolva nézi az ember. Jah, és volt benne Nakata Jouji

Ami nem tetszett…

A randomságnak köszönhetően iszonyat gyors volt a “történet” tempója, szóval általában csak arcunkba vágtak mindenféle random tényeket, amiket rohadtul nem lehetett érteni. Szóval így még az esély is elveszett arra, hogy történet legyen. A dráma pedig egészen sokszor erőltetett volt. A vége is sokkal jobb let volna, ha frankón Keena mellett köt  ki Akuto, a hárem ending helyett. Remélem azért második szezont nem terveznek.

Összefoglalva

Nem volt ez rossz, de nem is volt jó. Csak azért nem volt annyira nézhetetlenül vacak mint mondjuk a 11eyes, mert érezhető volt, hogy ez azt egészet a készítők sem gondolják ám komolyan. Mindenesetre azért örülök, hogy vége van, és törölhetem le a gépemről.

6/10

PS: Azt kifelejtettem, hogy Fujiko is király 8Dsnapshot20100619004553

7 hozzászólás to “Ichiban Ushiro no Daimaou összefoglalás”

  1. black87 június 19, 2010 - 4:24 de. #

    Én őszintén élveztem az első kilenc epizódot, de amikor hirtelen elkezdtek az Istenekről, meg időutazásról és hasonlókról zagyválni az utóbbi két részben amit láttam akkor azért fogtam a fejem. Az animáció látható degradációjáról nem is beszélve. Plusz ahogy írtad, a végén még mindig ott marad a levegőben a hárem :C

  2. Velhou június 19, 2010 - 10:16 de. #

    Jók ezek a “What I…” képeid 😀

    Nálam a vége elrontotta az egészet, de majd úgyis írok énis róla |:

  3. Sunyi Nyufi június 19, 2010 - 2:16 du. #

    Na igen, a vége alapvetően leront mindent, de azért egynek jó a sorozat.

    Azt meg elfelejtettem írni, hogy az utcsó rész eleje nagyon khm buzis volt 😀 (bro-love)

  4. SaiyaGin június 19, 2010 - 8:32 du. #

    ” A vége is sokkal jobb let volna, ha frankón Junko mellett köt ki Akuto, a hárem ending helyett.”

    Így akartad írni, nem? 😀

    • Sunyi Nyufi június 19, 2010 - 8:37 du. #

      Nem éppen, mivel nem vagyok Junko párti 😛 A legidálisabb szerintem az lenne, ha SM kapcsolatot alakítani Akuto Korone-val, mert Korone király 😀

  5. readordie június 21, 2010 - 7:27 du. #

    Korone itt is kedvenc volt, de én nem néztem végig, mert az OP-on kívül nem sok izgalmas volt benne. 😀 Azért volt hogy nevettem 1-2 poénon. 🙂

  6. Szaby33 június 25, 2010 - 5:19 du. #

    Kihagyhatták volna belőle a nagy világmegváltoztató csatát. Lehetett volna belőle egy slice-of-life sorozat Akuto sulibeli megpróbáltatásairól. Korone meg tényleg nagyon ott van 🙂

Vélemény, hozzászólás?

