Ha nem tetszik az oldal…

29 jún

Mostanában sok negatív visszajelzést kapok az olvasóktól, mert nem tetszik nekik a véleményem, vagy mert szerintük elveszem mások kedvét attól, hogy megnézzék/elolvassák az adott művet. Nekik a válaszom ez:

Ez egy BLOG. Itt az én SZEMÉLYES VÉLEMÉNYEM olvasható. Vannak dolgok, amiket szeretek, és vannak, amiket nem. Általában a nekem nem tetsző dolgokról is csak akkor szoktam írni, ha azt vártam, hogy jobb lesz.

Amúgy neked, mint olvasónak NEM KÖTELESSÉGED OLVASNI, amit írok. Egészen hamar kiderül, hogy amit írok, az negatív lesz-e vagy sem. Ha nagyon nem tetszik a véleményem, akkor két dolgot javaslok:

1. Ne olvasd végig a bejegyzést, és ne is törődj a véleményemmel. Ez a legegyszerűbb megoldás.

2. Írhatsz egy értelmesen megfogalmazott kommentet az adott bejegyzéshez, amiben kulturált módon leírod, hogy neked miért tetszett az adott dolog, és miben nem értesz egyet velem. Engem hülyének, izlésficamosnak, baromnak, retardáltnak nevezni nem kulturált viselkedés, és hangulatomtól függen én is személyes támadásba kezdhetek, ami végül egyik félnek sem jó.

Emellett még hozzáteszem azt, hogy a spoiler-ekért sem vállalok felelősséget semmilyen szinten, mivel ha ki van téve a bejegyzés címében az “összefoglalás” vagy egyéb más szó, ami arra utal, hogy az animét már végignéztem, akkor egyértelmű, hogy lesz benne spoiler. Ennyi.

Reklámok