Working!!–összefoglalás

1 Júl

working

Alapvetően minimális elvárásokkal indultam neki ennek a sorozoatnak. Ugyan olvastam egy keveset a mangából, és az tetszett is, mert vicces volt, de nem vártam el ugyanezt az animétől. Talán ennek köszönhető, hogy a Working felülmúlta minden várakozásomat 🙂

Alaptörténet

Takanashi Souta-t egy téli napon arra kéri egy általános iskolásnak kinéző lány, hogy dolgozzon vele. Ugyan kiderül, hogy a lány, Taneshima Poplar, idősebb, mint ő, ami annyira nem tetszik Souta-nak, de azért teljesíti a lány kérését, és jelentkezik munkára abba az étterembe, ahol Taneshima is dolgozik. Souta-ról tudni kell, hogy ő egy “minicon”, aki szeret minden kicsi és cuki dolgot. Beleértve Taneshima-t. Az étterem többi dolgozója sem teljesen normális azért. Ott van pl a manager Kyouko, aki tulképpen alig dolgozik, de zabálja az étterem kajáját, meg Yachiyo, aki ugyan remekül pincérkedik, de folyamatosan Kyouko-n csüng, és mellesleg mindig van nála egy katana. Bár a legfurább még mindig Inami Mahiru, akinek androfóbiája van, csakhogy még iszonyatosan erős is, szóval ha egy férfi a közelébemegy, esélyesen beveri a képét. Souta-nak ilyen körülmények között kell, dolgoznia…

Ami tetszett…

snapshot20100701143440

Legelsőként: az opening. Olyan szinten epic, mint a Hidamari Sketch wasshoi-os openingje… wan wan ^_^ A kedvenc karakterem ha választani kellene talán Yachiyo. Ez főként annak köszönhető, hogy Kitamura Eri iszonyatosan jól adja a teljesen megszállott Yachiyo-t, és a vérszomjas Yachiyo-t is 😀 Ehhez remekül társul Satou, az egyetlen, aki képes ténylegesen megijeszteni Yachiyo-t XD

De persze mindegyik karakter tetszett igazából. Azt hittem, hogy Inami egy idő után idegesítő lesz, de szerencsére sikerült belőle is egy kifejezetten szerethető karaktert csinálni 🙂 A poénok alapvetően megfelelnek az én ízlésemnek, egyik rész sem volt unalmas. Jah, és Yamada = win 😀

Ami nem tetszett…

Azért néha Inami ütlegelései kifejezetten sok időt vettek el. És nem volt elég Matsumoto! (Igen a szemüveg fétish beszél belőlem :P) Az animáció minősége sem volt mindig a legjobb. És akármenyire is szeretem Ono Daisuke-t, Fukuyama Jun-t és Kamiya Hiroshi-t, az ending nem jó szvsz.

Összefoglalva

A Working csak azoknak fog tetszeni, akik alapvetően szeretik az ilyen stílusú humort, de azoknak esélyesen kedvenc lesz. Nekem az lett, úgyhogy már alig várom a dvd/blu-ray verziót, ahol több jelenetet is hozzátesznek 🙂 Mellesleg 2nd season NAO! D:

9/10

Ps: MOAR MATSUMOTO!

snapshot20100701145914

3 hozzászólás to “Working!!–összefoglalás”

  1. siklara július 1, 2010 - 3:15 du. #

    Én imádtam az endinget is. 😀

  2. efti július 1, 2010 - 8:40 du. #

    Kb azt adta a sorozat, amit vartam tole, konnyed humoros, kellemes tortenet, kar hogy veget ert.

  3. Chaba-san július 3, 2010 - 1:52 de. #

    Jó sorozat volt, szerettem, lehetett rajta nevetni 🙂 Szerintem is 9 pont a 10-ből 🙂

Vélemény, hozzászólás?

