Mirai Nikki OAD

11 dec

[Mazui]_Mirai_Nikki_OVA_[LQ][76A04333].mkv_snapshot_06.41_[2010.12.11_23.37

Nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem. Nem. Murata Tomosa mint Yuno egyszerűen csak nem. A falat kapartam ezalatt a 8 perc alatt, annyira de annyira iritált a hangja. Viszont Aizawa Mai meglepően jó volt, mint Uryuu.

Az OAD-ról nem nagyon tudok semmit mondani, mert tulképpen csak összevagdosott részletek a manga első fejezetéből. Talán még annyi hozzáfűzni valóm lenne, hogy szerintem Yukiteru-t túlzottan menőnek próbálták beállítani. Mármint annak az emósan menőnek. Az ugye tény, hogy Yukiteru alapvetően emós, de egyben láma is, és kicsit sem menő…legalábbis a manga közepéig, ahol ugye fejlődik a karakter jelleme, ami egy egészen fontos része a sorozatnak szvsz.

Minden esetre ha lesz tényleges anime sorozat ebből, és Murata lesz Yuno ott is, akkor én tuti nem fogom nézni…

Egy hozzászólás to “Mirai Nikki OAD”

  1. readordie december 12, 2010 - 12:18 du. #

    Nekem tetszett Yuno hangja. Inkább Yukiteru seiyuu-ja lepett meg. Egy pillanatig azt hittem a Kanokon-ból ismerős, de aztán mégsem.
    Ha ilyen lenne majd a rendes hosszúságú anime is, akkor én biztos nézném.

Vélemény, hozzászólás?

