FUCK YEAH!

22 dec

[HorribleSubs] The World God Only Knows - 12 [720p].mkv_snapshot_23.18_[2010.12.22_21.18

Kami nomi zo Shiru Sekai S2!!!!

3 hozzászólás to “FUCK YEAH!”

  1. romulus december 28, 2010 - 11:56 du. #

    O.O hisz’ ez nem egy nagy szám anime
    Közönséges háremvezető egy unal-moe-s csajjal (mégis mit?) háremet épít megtestesült közhelyekből.
    Igen, néztem.
    A készítő a Deen stúdió akit nem mesterművek sorozatáról ismerek. (persze a moementes Deen-mű többnyire jó)
    A Love Hina után nem igazán van jó hárem, ez végképp nem.

    • Sunyi Nyufi december 29, 2010 - 12:07 de. #

      Nekem tetszett a sorozat, ugyan “hárem” anime, de ezt tudod az elejétől a végéig, ergo azt nyújtja, amit ígér. Plussz mint tudjuk én szerelmes vagyok a Shiori-arc zenéjébe, és minden sorozatot imádok, amiben imádják a könyveket.
      Neked szíved joga nem szeretni. Azonban azt nem tudom, honnan veszed, hogy ez Studio DEEN anime, mikor a DEEN-nek semmi köze nem volt hozzá. Ez egy Manglobe projekt.

      Mellesleg szvsz a Love Hina anime tré hárem volt…a manga viszont jó.

  2. Chaba-san december 29, 2010 - 11:02 de. #

    SZVSZ a Kaminomi kb mondhatni legjobb anime volt ebben a season-ben, már a mangát is imádtam, és általában az animéket gyengébbnek gondolom a mangáknál, de ez szerintem megüti a manga szintjét. Úgyhogy egyértelműen várom h betöltsön a second season

Vélemény, hozzászólás?

