Unalom…

11 jan

bored-logo

Természetesen ezer más dologgal kellene foglalkoznom, de valahogy semmihez sincs kedvem, és mivel befejeztem a Mass Effect 2-t, ezért amíg ki nem jön az AC: Brotherhood vagy a Portal 2 PC-re, nem nagyon van mit játszanom. Kéretik jó PC-s játékot ajánlani. Esetleg PS2-est, bár PC-snek jobban örülnék. MMO-k és MMORPG-k nem érdekelnek. Raptaron meg lehet nézni, milyen játékokat szeretek, bár nem nagyon trackeltem mostanában a játékaimat, mivel elfelejtettem feltelepíteni a kliens progit °3°

17 hozzászólás to “Unalom…”

  1. Velhou január 12, 2011 - 12:44 de. #

    Dragon Age Origins :3
    Kb. mint ME dark fantasyban (asszem blogoltam is róla)

    Jobbat nem tudok amig ki nem jön Dragon Age 2 vagy Mass Effect 3😀

  2. Molylepke január 12, 2011 - 1:16 de. #

    Action-témában inkább csak klasszikusnak mondható játékok ugranak be, mint például a McGee’s Alice, Psychonauts, Fahrenheit/Indigo Propechy – tudom-tudom, régiek, de még most is ugyanolyan jó velük játszani.😀

    Nagyon akcióból meg a Batman: Arkham Asylum-ot láttam legutoljára működés közben, és azt is csak ajánlani tudom, mert nagyon hangulatos(an tudod leirtani a pályáról az embereket).
    Gyilkolós-parás játékok közül meg talán a Dead Space és az Amnesia: The Dark Descent ami ajánlható.😀

    Hogy őszinte legyek én inkább a point n’ click és logikai játékokért vagyok oda, mint például a The Longest Journey, amit a sztorija miatt nagyon tudok ajánlani, vagy például a The Whispered World, ami ugyan emiatt jó.😀
    De a logikai játékok közül a World of Goo se kutya.😀

    Ha pedig lenne PS2-őm, akkor tuti, hogy kipróbálnám a Shadow of the Colossus-t. *__* De a God of War-t is láttam már, és ott is nagyon aranyos gerinckitépős-szemkinyomós kombók vannak. ^^

    Tudom, szar ízlésem van, de azért remélem tudtam segíteni.😀

    (PS: Elnézést, hogy wall-of-text lett belőle. ^^” )

  3. Sunyi Nyufi január 12, 2011 - 1:32 de. #

    @ Velhou
    Dragon Age Origins-t elkezdtem, de annyira nem tetszik a csata rendszere, meg valahogy mindegyik női karakter eléggé rondára sikerült…bár a legtöbb karakter nem valami élethűen néz ki…de azért adok neki még egy esélyt, hátha meggyőz a sztori.

    @ Molylepke
    Psychonauts-t játszottam…egészen addig, míg újra nem kellett rakni a gépem, mert nem vagyok hajlandó újra csinálni a víz alatti halas részt, ahol tulképpen csak azért nem tudtam 10szer sem tovább jutni, mert szar volt a kamera.

    Batman-t………….játszottam, de vajon miért nem fejeztem be? Pedig úgy rémlik, mintha tetszett volna. *fejvakar*
    Amnesia-t felraktam, de valahogy hihetetlenül akadozott a gépemen (ami meglepő, tekintve, hogy minden más játék teljesen jól elmegy max grafikán), de ha lesz hajlandóságom rájönni, hogy miért csinálja, akkor kipróbálom🙂

    Shadow of Colossus ott ül a polcon a többi PS2-s játékkal. Nem tűnt rossznak, de sokat levesz belőle az, hogy a karakter úgy fut, mintha minden végtagja el lenne törve, és még himbálja is őket.

    World of Goo tényleg jó, újra kéne fel kéne tennem.

    Többi játék jegyezve🙂

  4. black87 január 12, 2011 - 7:25 du. #

    Disregard Phd. Acquire Minecraft.

    • Sunyi Nyufi január 12, 2011 - 8:04 du. #

      Tervbe véve, de csak februárban, mert valahogy minden fontos családtagomnak és barátomnak vagy decemberben vagy januárban van születésnapja.

  5. Dzsud január 12, 2011 - 10:53 du. #

    Sudeki?

    • Sunyi Nyufi január 12, 2011 - 11:06 du. #

      Hmm, eddig elkerültem a játékot, mivel alapvetően szkeptikusan állok az olyan játékokhoz, amiknek nagymellű kevés-ruhás lány van a borítója fókuszában…

      Történet érdekes?

  6. Chaba-san január 13, 2011 - 12:20 du. #

    Heroes of might and magic bármelyik része?😀 (na jó, inkább csak a 3 meg az 5 közül bármelyik része; az 1, 2 már túl retro, a 4-et elrontották nagyon, 6 még nem jött ki, asszem készítik)

    BTW: e-mail-emet megkaptad? (csak h tudjam h megkaptad vagy nem, nem kötelező válaszolni, csak nem vagyok benne biztos h elment)

    • Sunyi Nyufi január 13, 2011 - 12:25 du. #

      HoMM egy jó cucc, bár kicsit most nem szeretem Ubisoft-ot, mert az online HoMM, amit játszhatnék a böngészőmben is, kivette a legjobb részt a játékból: a tényleges csatát. Így meg ugyan olyan mint bármelyik másik turn-based stratégia. De lehet, hogy felteszek egy régebbi verziót, amíg ki nem jön a legújabb (amit mellesleg magyarok fejlesztenek yay :D)…vagy felteszem a Battle for Wesnoth-ot újra.

      Email-t megkaptam, félig már meg is írtam rá a választ, csak kicsit nehezemre esik összeszedni a gondolataimat a témában, mivel a sorozat sok részletére már csak halványan emlékszem, és újra nézni pedig azért nem fogom😀 De egyszercsak kapsz majd választ, becsszó😀

      • Chaba-san január 13, 2011 - 5:43 du. #

        Oké, köszi, sejtettem, hogy valami ilyesmi a helyzet, de azért aggódtam picit ^^

  7. siklara január 13, 2011 - 8:22 du. #

    Toljál Resident Evilt, sok kijött PC-re is.😀

    Na jó, PC-n nagyon ajánlom a Bard’s Talet, ha már úgyis szereted az RPG-ket, a Legacy of Kain sorozatot (NEM fogod megbánni), a Thief srozatot, esetleg a Splinter Cell/Prince of Persia sorozatot, még ha épp fújsz is az Ubisoftra. Ja és a Morrowindhoz most jött egy totális ráncfelvarró mod, úgyhogy részemről vizsgák után reinstallan.😀

    PS2-n az Okami kötelező és mindenek felett való királyság, de ha suzereted a horrorjátékokat, nyomathatsz egy kis vagy Silent Hillt is. Ha inkább gyaknál = GOD HAND.😀

    Igazán nem mondhatod, hogy nincs miből választani. : )

    • Sunyi Nyufi január 13, 2011 - 10:45 du. #

      Resident Evil jegyezve😀
      PoP-ból én még mindig csak a régi DOS-osat szeretem, az volt az igazi😀 Morrowind ráncfelvarrás? Azt lehet én is bepróbálom😀 Thief-et…nem tom miért nem játszottam jegyezve😉

      Okami-t én is szeretem, mert Amy cuki😀 Silent Hill-t próbáltam PS2-n játszani, de a kamera olyan szinten irritáló volt, hogy abbahagytam még egészen az elején…

      • siklara január 14, 2011 - 11:30 de. #

        Helyes, akkor Resire és Morrowindre fel! : )

        Utólag látom, hogy összehoztam pár értelmetlen mondatot fentebb… nézd el, épp szigorlatra tanultam és sorvadt a sok évszámtól az agyam.😀

      • Sunyi Nyufi január 14, 2011 - 8:19 du. #

        Amíg tudom dekódolni, hogy mit akarsz mondani, addig minden oks😀

  8. amcsi január 14, 2011 - 12:50 de. #

    Phoenix Wright: Ace Attorney!

    Ezzel játssz mindenképp, és garantáltan nem fogsz unatkozni! Én már rég unok mindenféle videójátékot, de ezt elkezdtem, és már az elejétől kezdve kurva jó és érdekes, és nagyon izgalmas és epic. Visual Novel ez inkább, de a gondolkozós részek nagyon fun-ok. Ha keresel valami lenyűgöző játékot, ezt mindenképp toldd!

    • siklara január 15, 2011 - 4:45 du. #

      Támogatom, valóban abbahagyhatatlan cucc és tök élvezhető emuval is, nyomhatod fullscreenben a DS pöcs kijelzője helyett!😀

  9. Elhaym január 17, 2011 - 4:55 du. #

    Resident Evilt én is csak ajánlani tudom. Meg még a Metal Geart is.

    Jó, hogy én még sosem unatkoztam. Olyan gyorsan elrepül egy nap, hogy nem is lenne rá időm.🙂 Ha ráérek akkor általában olvasok.

Vélemény, hozzászólás?

