Dragon Age “DLC” trailer

30 jan

Master the taint! *bitchslap*😄

9 hozzászólás to “Dragon Age “DLC” trailer”

  1. Velhou január 31, 2011 - 12:00 du. #

    És még mindig fekszek a röhögéstől xD

    /headdesk

    • Sunyi Nyufi január 31, 2011 - 4:58 du. #

      :3
      *sóhaj* olyan messze van még március…

      • Velhou február 2, 2011 - 2:24 du. #

        Can’t wait |:

        Ezek szerint megérte neki adni még egy esélyt? ^^

      • Sunyi Nyufi február 2, 2011 - 10:53 du. #

        Határozottan megérte. Szvsz elsőre valószínűleg azért dobtam, mert az emberi nemes eredet sztori eléggé sablon. Utána meg a mágus eredetet próbáltam, amiben meg Jowan az agyamra ment annyira, hogy a legszívesebben még a toronyban kinyírtam volna.

        De a Dalish elf eredet már bejött, és azzal végig is vittem a játékot meg a dlc-ket🙂

  2. Akira február 5, 2011 - 2:15 de. #

    Vizet, vizet!😀 Hehehe! Morigan pofozása tetszett a legjobban… eszement!
    *amúgy én is az elffel vadásztam… a mágusos juj-juj… az elején a toronyban már majd becsavarodtam, mire mindenki búját baját megoldottam majd nagy nehezen kijöhettem – erre kiderült, hogy szar varázslatokat választottam… killed by ****😀

    • Sunyi Nyufi február 5, 2011 - 2:33 de. #

      Ezért nem szeretek mágussal kezdeni egy RPG-ben sem: sosem tudod, hogy az adott rendszerben mik a legfaszább varázslatok. Szvsz DA:O-ban a leghasznosabb dolog a fagyasztás. Lefagyasztod a szörnyeket, a többiek meg szétverik őket amíg ki nem olvadnak😀

      • Akira február 5, 2011 - 9:09 du. #

        Köszi! Megfogadom a tanácsot!🙂

  3. siklara február 8, 2011 - 8:45 du. #

    Én gettó tünde üzemmódban nyomom, de szerintem az életben nem fogom befejezni, mert még a Witcher második fele is hátravan.
    Te végigvitted már? Nem akarsz írni róla? : )

    • Sunyi Nyufi február 8, 2011 - 8:50 du. #

      Szvsz a gettó tündés eredet a legdurvább, bár nekem a vándor tünde karakterem még mindig a kedvencem :3

      Végigvittem már majdenm mindent, kivéve a Darkspawn Chronicle részt. Terveztem, hogy írok róla, csak eddig még mindig közbe jött valami😀 (Most konkrétan az, hogy elkezdtem Star Trek Voyager-t nézni hurrr)

      A Witcher-t én próbáltam…de őszintén nem tetszett a harc rendszere…nagyon nem. Meg valahogy a karakterek túl mereveknek tűntek számomra, de lehet, hogy csak a magyar szinkron volt szar.

      Amúgy feltettem a gépre a Thief: Dark Project-et😉

Vélemény, hozzászólás?

