hack//Quantum OVA ep 1.

8 feb

[Fnolli] .​hack⁄⁄Quantum - 01 [29937DBF].mkv_snapshot_05.58_[2011.02.08_11.00.14]

Meglepő módon, kifejezetten élveztem az OVA első részét. Szerintem ez leginkább annak köszönhető, hogy míg a Sign és a Roots sorozatok alapvetően depresszívek voltak némi humorral fűszerezve, és a főszereplők mindkettőben magányos emo gyerekek voltak, addig itt baráti körünk van, és az epizód nagy része azzal telik, hogy ők hülyéskednek, és a tipikus hack omg-beszívta-magába-a-barátomat-a-játék dráma szál csak a legvégén indul be.

A karakterek amúgy szerintem eddig szerethetők, a szinkronhangok jók, bár volt egy nagy WTF életérzésem, amikor a kis loli megszólalt, és Kobayashi Sanae volt a hangja😄

Kíváncsi lennék mondjuk, hogy mennyi idő telt el a többi hack sorozat óta a világban, mert amennyire én észrevettem az IRL technológia jóval fejlettebb, mint a Liminality-ben volt, és a kontroller meg a terminál is más, mint a Sign-ban.

Na mind1, következő rész hónap végén jön ki. Már alig várom🙂

2 hozzászólás to “hack//Quantum OVA ep 1.”

  1. CruelAngel február 8, 2011 - 12:19 du. #

    Liminalityhez képest 12 év.

    Nekem csak úgy közepesen tetszett. Valahogy a főhősök túl moe-blobok nekem. Plusz zavar, hogy minden in-game szereplő úgy néz ki mint egyéb korábbi szereplő. Értem, generálható hasonló kinézetű karakter, ezt láttuk eddig is, de hogy mindenki pont ugyanazt a color schemet válassza mint egy egyéb korábbi szereplő. Mindegy, szőrszálhasogatás.

    • Sunyi Nyufi február 8, 2011 - 8:45 du. #

      Ez engem annyira nem zavart sosem, mert alapvetően a legtöbb főszereplő, mint itt is Sakuya, eléggé kezdőnek van beállítva, azok meg nem nagyon változtatnak az alap beállításokon, és a The World meg nem olyan játék, ahol meglátszik, hogy milyen páncélod van🙂

      Amúgy szvsz a hack-ben az összes karakter mindig is moeblob vagy machoman volt.

Vélemény, hozzászólás?

