Miracle of Sound – Through The Age Of The Dragon

1 ápr

6 hozzászólás to “Miracle of Sound – Through The Age Of The Dragon”

  1. Nari április 4, 2011 - 9:11 du. #

    Épp akartam neked írni msn-en, de nem láttalak fent, itt meg úgy is kapcsolódik a témához: miért van az, hogy ember varázsló férfival könnyebben megfektetem a másik ember varázsló férfit, mint egy elf csajt?:D konkrétan egyszerr nem figyelek mire kattintok a beszélgetéspanelen, ez meg beköltözik hozzám:D

    • Sunyi Nyufi április 5, 2011 - 6:43 du. #

      Ezzel a “problémával” nem csak te találkoztál😀 Én ezt ki szoktam kerülni azzal, hogy tapló vagyok Anders-hez, és akkor nem próbál meg befűzni😄

      Amúgy az elf lánykát, Merrill-t se nehéz ám. Én egyszer mondtam rá, hogy cuki, és máris jött a házamba szerelmet vallani. Meg is bántam, mert kicsit idegesítően tapad…és az elf fehérnemű iszonyat ronda😀

      • siklara április 5, 2011 - 7:47 du. #

        Ez az Anders valami iszonyat lehet, én is láttam már a CAD képregényt, és ha igaz, szerintem le fogom mészárolni a tagot, ha van rá lehetőség. Nekem Fenris kell, ezt már egy jó ideje előre eldöntöttem.😀

        Amúgy nekem itt nem látszik semmi, úgyhogy végül guglival találtam meg a videót, de fincsi nagyon. : )

      • Nari április 5, 2011 - 8:20 du. #

        hehe, ez adja😀 tényleg így történt valahogy. mostanra meg már végig is értem az egészen, nem lett meg minden achievment, de most egyenlőre elég a játék apró glitch-eiből:)

      • Sunyi Nyufi április 5, 2011 - 9:17 du. #

        @siklara
        Mint mondtam, Anders-szel elkerülhető az ilyen dolog. De az ő karakterének megértéséhez mindenképp szükség van rá, hogy az ember végig vigye az Awakening-et is, mivel ő abban tűnik fel először :3

        Ha nem látszik semmi, akkor vagy valami script le van tiltva nálad vagy frissíteni kell a flashplayer-t :3

        @Nari
        Elvileg már tesztfázisban van egy nagy patch, ami sokmindent kijavít. Nekem is hiányzik még pár achievement, de valamelyiket nem is lehet megszerezni, annyire bug-os a játék😀

  2. siklara április 6, 2011 - 4:42 du. #

    Oké-oké, akkor csak lenyomom még az Awakeninget is valamikor.🙂 Az a baj, hogy miután végigvittem, a DAO-t, valamiért megzakkant és nem tudok új játékot kezdeni, vagy a befejezettet folytatni. Újra kéne telepítenem, de közben meg már elkezdtem a DA2-t, és importáltam is a DAO végigjátszásos mentéseimet.

    A videó meg sejtettem, hogy az új Oprah hülyesége miatt nem látszik, de majd próbálkozom állítgatni.

Vélemény, hozzászólás?

