Yay & nay

22 Sze

1315827336347

A tegnapi nap olyan jól indult. Egészen hamar beszerelték az új kábeles netet, amivel sokkal gyorsabb lett a kapcsolat, sikerült egy egészen érdekes karaktert kreálni a pénteki MAGUS játékhoz, és vettem magamnak pár szép kockát.

Aztán hazaértem, és kiderült, hogy apám leszakította a függönyömet, mikor próbálta becsukni az ablakot; erről az ISP-ről nem lehet 4chan-ra írni, mert blokkolva van; elromlot az usb kontrollerem; és egy végső lökésként egy helyeneltört a Sennheiser HD 555 fejhallgató burkolata… Szóval a tegnapi végülis nem volt annyira jó…

Kérdés, tud valaki megoldást a 4chan-os problémára? Tényleg blokkolva van a Telekom-os ISP, vagy csak szarakszik a 4chan rendszere? Ha igen, akkor tud valaki egy olyan proxy-t ami esetleg nincs bannolva? Mert próbáltam Tor-ral meg ilyenekkel, de mindegyik ingyenes proxy bannolva van (többnyire CP miatt örökre). Nem mintha annyira nagy probléma lenne, megvagyok én 4chan nélkül, csak frusztrál a dolog…

És ha valaki tud egy jó fejhallgató szervízt, azt is megköszönném🙂

6 hozzászólás to “Yay & nay”

  1. black87 szeptember 22, 2011 - 9:34 du. #

    Én is a Telekom miatt nem tudok chan-ra írkálni. TOR-nál még van 1-2 proxy ami nincs bannolva, de lusta voltam végigpróbálgatni mindet😐

    • Sunyi Nyufi szeptember 23, 2011 - 1:37 de. #

      Akkor asszem maradok a telóról írkálásnál…bezzeg Invitel ISP nem volt blokkolva…

  2. siklara szeptember 24, 2011 - 11:01 du. #

    Jah, a 4chan nekem is off-limits egy ideje és szintén zenész, izé, tréhómos vagyok.

    Valami megoldás biztos van rá, csak nekem nincs türelmem hozzá, mert annyira nem buzog bennem a közlésvágy. Pedig néha jó lenne ezt-azt benyögni…

    • Sunyi Nyufi szeptember 25, 2011 - 6:42 de. #

      Olyan gyakran én se szoktam írogatni, de egy pár hete is folytattunk egy elég jó beszélgetést arról /v/-n, hogy merre felé kellene haladni a Dragon Age franchise-nak, és hogy hogyan lehetne visszahozni a Warden-t, mint karaktert meg ilyenek. Meg igazából a Fallout New Vegas thread-ekben szoktam még ott lenni, bár már kicsit unalmas, hogy mindig ugyanarról megy a vita, és ugyan mindenki anon, de szerintem pontosan ugyanazok az emberek vitáznak újra és újra…

  3. Kandur október 3, 2011 - 8:57 du. #

    “Nem mintha annyira nagy probléma lenne, megvagyok én 4chan nélkül, csak frusztrál a dolog…”

    Menekülj, amíg még tudsz.🙂

  4. voodooqky március 9, 2014 - 10:13 du. #

    http://www.hidemyass.com/

    Hátha…

Vélemény, hozzászólás?

